Co jsem si poridil FoFika, nevidela jeho plastova hladova nadrz nic jineho nez Shell V-Power. Dal jsem tak na nazor kamarada, ktery v drivejsi dobe testoval kvalitu paliv v zavislosti na vykonu a poctu ujetych kilometru mezi nimiz byla
Shell N95
Shell V-Power
Shell V-Power Racing
OMV super 95
OMV super 100.
Testovani probihalo velmi jednoduse a to tankovanim 3 nadrzi po sobe stejnym benzinem. Palubnim PC odecital vysledky a zjistil, ze Shell N95 (V-Power), OMV super 95 jsou srovnatelne (nepatrne rozdily).
Racing a super 100 oproti nizsim oktanovym benzinum delsi dojezdova draha, zivejsi motor, ovsem za cenu neekvivalentni pomeru cena/vykon v porovnani s 95 oktanovym benzinem.
Zvolil jsem Shell V-Power proto, ze mi dava kvalitni benzin s aditivy (pro snadnejsi studeny start) a taky zajimave akce za nasbirane body pri tankovani. A trochu cisel - k najeti 650km lehce sportovni jizdou mi vystaci 45l tohoto paliva a to mi dava duvod vernosti

Ford Focus 1.6, 74 kW - 100PS, r.v.2008, Lovato EF Smart
Ford Focus 1.6, 74 kW - 100PS, r.v.2002, Elpigaz & FL - Prodano

N95

LPG