Stránka 3 z 4

Napsal: 03.03.2006 15:13
od Honza
Mohi píše:Honzo nic v zlom nechcem prudit, len jeden typ, nad kazdym tvojim prispevkom mas tlacitka citovat/upravit/smazat. Takze nemusis dvakrat davat to iste, skus len upravit, ak si nieco zabudol dopisat... :wink:
Omlouvám se,o citování samozřejmně vím,sám jsem teď koukal,proč je to tam podruhé,nebyl to úmysl.

Napsal: 31.03.2006 15:27
od Honza
Tak dorazila krabice s kitem,vypadá dobře,už aby byl pod kapotou.Je přesně pro FF 1,6 16V a má i vyřešený odvětrání klikovky,takže nemusím dokupovat oddychový filtr.Jen vymyslet,odkud přivést studený vzduch,je k tomu hadice,takže buď to napojím na ten orig nasávač mezi kapotou a mřížkou,nebo do spodní mřížky mezi mlhovky,uvidím,co bude lepší.

Napsal: 31.03.2006 18:44
od Frost
Mám otevřený filtr K&N a jsem vysoce spokojen. Motor jde mnohem lépe do otáček a ma sportovnější zvuk. Co se týče vlivu na výkon tak bych řekl že to má vliv až při dalších úpravách motoru. Odvětrání klikovky rozhodně nemontovat a díru pro ní zaslepit. Odvětrání klikovky slouží k odvodu různých výparů a ty se vám poté dostávají do filtru odkud je jen tak nedostanete....ani po vyprání. takže je lepší použít malý filtřík. K přívodu vzduchu jsem použil přiloženou ohebnou trubku a na ní trychtýř z lina. Funguje bezva. Vedl jsem jí škvírou mezi baterkou a podběhem. Ten přívod je opravdu důležitý...pokud motor nasává teplý vzduch tak klesá jeho výkon.

Napsal: 31.03.2006 19:08
od Honza
A co třeba v létě při popojíždění v zácpě?Tam to musí sát horký vzduch,ne?Ale to možná i ten origo.Nevím

Napsal: 01.04.2006 22:07
od Frost
Ten origo si saje vzduch přívodem co je vepředu pod kapotou. Co se týče kolony tak máš dobrou připomínku, já se snažim kolonám co nejvíce vyhýbat, ale v Praze je to těžké. Pokles výkonu v koloně mi ani zas tak moc nevadí a nezaznamenal jsem žádný problém. Jinak se ale dělá různá odstínění filtru od motoru. Na to odstínění se chystám už dlouho, ale ještě nemám vše domyšleno.....moc mě to netlačí takže to jde pomalu. 8)

Napsal: 02.04.2006 20:31
od Honza
Jojo,já mám odtínění přímo jako součást kitu,je to hliníkový hřib,ve kterým je ten filtr a do něj přímo ústí ta přívodní hadice,takže co se týče odstínění si myslím,že to bude v pohodě.Možná ještě tu hadici odizoluju nějakou hliníkovou páskou,jestli nějakou objevím,zatím jsem nic nenašel a taky chsi nějak vymyslet nějaký trychtýř,nebo něco do mřížky nárazníku.

Napsal: 03.04.2006 10:23
od omer
heledte,a co dat treba misto sport.vyfuku(dynamizer)me ho nabizeli a prej to nak nerve....nemam s tim zkusenost tak bych rad vedel jestli se to vyplati koupit.rikali že je za 3000kč+ teda jeste naka koncovka co se tam privari k tomu...

Napsal: 03.04.2006 19:47
od Honza
FF má malý koncový tlumič a středový tlumí dost,takže by stačila jen ta koncovka.Co se týče dynamizéru(rezonátor) tak to je sporné,dávali jsme to na Calibru a auto nejelo,bylo to jak přidušený.Výkon Ti to nezvedne,je to o usměrňování výf.plynů.A sám o sobě myslím,že efekt mít moc velký nebude.Já jsem koupil koncový díl s kulatou koncovkou 90mm a spokojenost.Pokud chceš jen ten rezonátor,tak asi vyhozený prachy.Kdybys celý komplet,tak možná.Ale říkám,je to UNI díl a co to udělá s autem dopředu nevíš.

Napsal: 04.04.2006 09:28
od omer
jojo to si myslim take,jen me tak lakali i tim že mi to zvedne nakyho konika navic i sniží mi to i spotrebu,ale prej....nemam s nimi dobre zkusenosti,prijel sem tam dali to na zvedak a že mam špatnej stred.dil výfuku.chteli za nej 5000kc což sem je poslal do.......u fordu mi rekli že to je naprosto v klidu a stal by tam neco okolo 3000.zkousej to jak mužou jen aby neco vyrazili z človeka kerymu nezbyva než verit odbornikum... :twisted:

Napsal: 04.04.2006 21:43
od Honza
Ty ceny na netu jsou tak kolem 3000,s doživotní zárukou.Ale sám o sobě opravdu asi význam nemá.Někdo možná řekne že jo.A co se týče výkonu,nevěřím,že bys to poznal.

Napsal: 08.04.2006 14:46
od Honza
Tak kit je tam....Montáž v pohodě,cca 15 minit,je to jednoduchý,jen dát pozor ať všechno těsní a je to O.K. Trošku jsem se zasekl pri instalaci hadice pro přívod vzduchu,protože vedle baterky je prd místo a 80mm hadice tam projde jen tak tak.Přivedl jsem ji k mřížce mezi mlhovky-tam ještě dodělám nějaký lapač vzduchu,aby bylo ústí hadice rozšířené pro lepší proudění vzduchu.Odvětrání klikovky jsem vyřešil oddychovým filtříkem s tepelným štítkem.
Takže: motor vypadá trošičku jinak bez té černé krabice
zvuk-do 3000ot./min. bez rozdílu,potom takový jadrný,sytý ,neřve to,má to takový sportovní nádech-podle mně krásný zvuk,otázka vkusu,ale měl jsem obavu z většíko kraválu-k tomu nedošlo,takže spokojenost.
No a to hlavní-jede mnohem líp,lépe jde do otáček,dokonce i odspodu,což mi celkem chybělo,plynule táhne cca od 1600 otáček,má lepší reakce na plyn a ve vyšší rychlosti pořád táhne,co se výkonu týče,nebudu spekulovat,to ukáže motorová brzda,ale je to sakra rozdíl a to tam byl tři týdny nový papírák,takže se mu i před tím dýchalo dobře.

V pondělí budou konečně fotky,ta je přidám do fotogalerie.

Jediný problém při montáži byl ten,že jsem odpojil baterku a neuvědomil jsem si,že kód rádia mám v servisce doma a jelikož jsem 90 km daleko,tak budu 4 dny jezdiz bez hudby......já hlava děravá 8)

Napsal: 02.05.2006 22:38
od Ferino
Kluci nechci moc rejpat a kazit radost z nádherných věciček, ale nebylo by lepší místo tunění 1.6 za hříšný peníz s nejistým výsledkem raději prodat 1.6 a koupit focus s 2.0? :lol:

Napsal: 02.05.2006 22:59
od Baggio
Baggio
Pokročilý


Založen: Dec 10, 2005
Příspěvky: 62
Bydliště: Rýmařov
Zaslal: út květen 02, 2006 9:03 pm Předmět:

--------------------------------------------------------------------------------

Začínám řešit problém s výfukem.Potřeboval bych poradit,kde začít.Je lepší začít výměnou zadního nebo předního dílu.Je to jasný ,blbá otazka,ale finance jsou na tom dosti špatně a nechci měnit oba dily naráz za nějaké šunty.Prostě takhle ,který díl je důležitější,střed nebo konec.Myslel jsem ,že bych vyměnil prvně zadní díl třeba,jak psal Honza za layting.No a později doplnil střed. No a taky jak to bude pasovat na combika.Dík za rady Jsem z toho volajaký zmetený
_________________
Ford Focus combi 1,6 16V 74kw 2000

Návrat nahoru

Napsal: 03.05.2006 07:38
od bruno
V první řadě je potřeba si uvědomit že FoFo má z výroby výfuk v celku. Takže pokud budeš dávat pouze koncový díl dobře si rozmysli kde ho uřízneš, aby ti při následné výměně středního dílu nechybě kus trubky.

Napsal: 28.08.2006 22:20
od Bery
No tak ja jsem jednoduse uříz poslední díl výfuku a navařil tam jenom trubku s koncovkou a zvuk to má naprosto úchvatnej :!: :!: Jedine když je venku opravdu zima tak to prvních minutu dost kouří,stačí to tu minutu nechat stát a neoběví se ani obláček. Jinak mám podělanou spotřebu takže neřeknu jestli to tedka žere víc nebo ne:( S těma svodama nenašel by někdo nějaký na dvoulitra??? Teďka du do filtru a pak do čipu ale ty svody se mě zamlouvaj ale tech peněž. Navíc jsem ty svoje před týdnem pracně vyleštil do zrcadlovího lesku takže se mi ani nechce je měnit,ale když to bude mít pak lepší výkon tak se nejak překonám :!: :!: :!: