Uf, toto vlakno bolo uz dobre zabudnute
Odhodlal som sa na dlhsi test porovnania paliv Shell. Teda len zakladneho benzinu 95 a V-Power 95. A moje skusenosti ?
V podstate skoro cele leto som jazdil V-Power, len vynimocne normal alebo Racing. Po lete som presiel len na normal 95. Rozdiel zo zaciatku nebol skoro vobec citit. Mal som skor len taky subjektivny pocit, ze motor ide horsie.
Odjazdil som takto niekolko nadrzi. Postupne sa zvysoval pocit z toho, ze motor ide stale horsie a horsie. Pripisoval som to zmene pocasia, mozno vzduchovy filter a podobne. Zacal som citit viac rezonancii motora. Bol som z toho dost nervozny.
Ked som bol naposledy na benzinke (mimochodom, chodil so stale na tu istu, iba raz som tankoval v Prahe), cize ked som naposledy tankoval, rozhodol som sa, ze zoberiem V-Power 95. Prve kilometre boli rovnake, ale postupne sa stratili rezonancie a motor zacal lepsie tahat zo spodu. Teraz uz motor ide omnoho lepsie. Uz to nie je len pocit, ja to naozaj citim. Minimalne zanikli vibracie.
Vzdy som si myslel, ze rozdiel vo V-Power zistim az po niekolkych nadrziach. Avsak zmena spravania sa motora uz po niekolkych desiatkach kilometrov ma naozaj prekvapila. Neviem, preco sa tak stalo.
Predpokladam, ze ak na tych zvastoch zo Shellu je naozaj nieco pravda, tak som po letnej sezone mal cistucky motor, na ktorom sa mozno spravila nejaka ochranna vstva (povedzme ventily, to sa mi zda najpravdepodobnejsie). No a ked som odjazdil tych 5-6 nadrzi normal 95, motor sa zaniesol. A nasledne pouzitie V-Power ho zasa rychlo precistil. Je to cista spekulacia, nemam to ako preverit, ale taka je moja skusenost. Chcel som sa s nou podelit.