Jelikož do práce chodím nyní jen 3 dny v týdnu, tak jsem dnešek využil k soliterní projíždce se staroušem fíkem Tddi. Užíval jsem si ten pocit, svobody, prázdných silnic a kochal se občas i krajinou. Ale nemyslete nebyla to nějaká lážo projíždka, ale straouš dostal do těla. Už jen profil trati Brno - směr vzhůru na Vysočinu (Bystřice, Jimramov, Olešnice) a dolů pak odbočka na Boskovice a až do KOnic a zpět na Brno. Krásných ca 180 km po táhlých skoro prázdných okreskách.
Co mě štvalo: lidi fakt spěchaj hlavně v obcích, pořád někdo nalepený na zádi. A dost často ženské. Za obcí jim většinou ujedu pokud je to zatáčkovitá trať, ale v dědině mě doženou, bo jednou 70... to mě točí...co to je sa*ra!
Co mě potěšilo: objevil jsem nové super tratě na vyjíždku - hlavně trať Tišnov - Kaly - Zvole, je parádní a ty výhledy. Trať Boskovice - Konice je dost špatný povrch ale technická trať pro Focus fajn. No a tratě kolem Bystřice n P. škoda mluvit to je řidičská nirvána, málo provozu, táhlý kopce střídaj zatáčkovité úseky a krásné panoramata. Prostě skvělá spojitá souvislá dynamická jízda. No a na závěr dotankování na Benzině, a dvě pozitiva - cena za naftu 26,30 a spotřeba za výlet 5,11 (spočtená ručně) už jsem dlouho něměl menší. Potvrzuje že zahřátý motor může i dynamickou jízdu jet se slušnou spotřebou.
No k té dynamice, nejel jsem pomalu, občas jsem piánko zvolnil, nejvíc jsem vyhnal pavouky za Boskovicemi, tam mě předjel mistr v Superbu III
4x4, říkám si, zkusí se o ho udržet, no urdržel jsem se tak tak, jen v jednom místě koukam na tacho a po ne moc kvalitně okresce ukazoval 130...no rovinky mi ujížděl, zatáčky jsem dokazál lehce dohánět... ale tak na zimínch 185/ R14 a 20 let starý Fík - není se čeho stydět

TAk to byl můj den v současném stavu, porušil jsem pár pravidel ale zážitek to byl famozní. Hlavně ve zdraví.