Stránka 3 z 3

Napsal: 22.07.2007 13:40
od Ferino
focussv píše: naftu netreba tak vytacat ako benzin.
No ono to ani moc dobře nejde. :wink:

Napsal: 22.07.2007 18:51
od staroch
zetor píše:starochu ty píšeš.
...ale to neznamená ,že budeš na parkovišti vrčet pul minuty....
někdy dřiv tu byl odkaz na takové dlouhé povídání o turbu a tam stálo,že po delší jízdě např.po dálnici by motor měl běžet na volnoběh alespoň 20min,než turbo,které je zahřáté do běla trochu vychladne atd....
Tak myslím,že když to necháš pár vteřin klepat,že nic nepokazíš.


---------------------------------------
F F 1,8 TDDI 66kw ghia HB 2000
Přesně tak. Já to ale dělám tak, že nechávám motor v nižších otáčkách už jak dojíždím. To jsem vlastně chtěl říct.
Jinak v manuálu pouze je, že se nemá vypínat motor, když jsou vyšší otáčky než volnoběh. To se totiž doporučovalo, když jsem jezdil na vojně s PV3S - prošlápnout plyn a vypnout.

Napsal: 22.07.2007 18:53
od staroch
Ahmed píše: Kdyz potrebujes vyjet kopec, tak asi nebudes pul hodiny krouzit na parkovisti, abys zahral motor.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 22.07.2007 19:01
od staroch
Vzpomínám, že ve světě motorů, ještě za hluboké totality se psalo, že je lepší pro zahřátí klidná jízda, než vrčet na parkovišti na volnoběh... tím chci říct, že je to věčné téma jak pro naftu, tak pro benzín.
Jen s tím rozdílem, že na Š 120 se stálo v řadě 3 dny a na žigula 4. A kdo neměl spacák, měl smůlu. :D

Napsal: 22.07.2007 20:30
od PedroH
Možná zeš to už někde psal, ale jakou máš průměrnou spotřebu, Starochu? Kdyžtak bych se k tobě objednal na kurz úsporné jízdy :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23.07.2007 06:38
od staroch
Podle toho jak jezdím, nejlepší jsem měl 5,9 s klimou. Do kurzu běž k Pelenovi. :? Ten jezdí na 4,3! Nebo tak nějak to říkal... :?