Stránka 3 z 25

Napsal: 03.09.2007 22:35
od pelen
A co Foki? Kontaktoval jsi jej.

Napsal: 03.09.2007 22:48
od čajda
Ne :oops: Už jdu na to! :roll:

Napsal: 03.09.2007 23:19
od Jiri02
cajda píše:Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného?
A to se neda vycistit? I kydz je mozne, ze vubec nebezi a palivo tece jen samospadem. Dopravni cerpadlo a takovych penez? Neni jen odpojeny drat nebo vypadly bezpecnostni spinac?

Napsal: 03.09.2007 23:52
od čajda
Jiri02 píše:
cajda píše:Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného?
A to se neda vycistit? I kydz je mozne, ze vubec nebezi a palivo tece jen samospadem. Dopravni cerpadlo a takovych penez? Neni jen odpojeny drat nebo vypadly bezpecnostni spinac?
No pokud to pujde tak se vyčistí nebo podobně, ale jestli je šrot tak se koupi noveho nevyhnu! Zkusil bych to sám, ale když jsem se dozvěděl, že musíš sundat nádrž a až pak je přístup k čerpadlu tak mě ti amici zase kousek víc nasrali :P

Napsal: 04.09.2007 18:36
od Vankart
Cajda mě auto dělalo to samí,byl jsem z toho nešťastnej jak šafářův dvoreček,auto mi škubalo,dusilo se to a nechtělo to jed.Při vyšších otačkách cca 3000 tis.a při teplým motoru to jakštakš jelo.Byl jsem taky na diag.,vytahli ze mě 16 stovek a řekli že je zřejmě po palivovem čerpadle a kuloví,byla to cívka zapalování!Být tebou,udělal bych jednoduchej test,tak jako já.Nejdříve,pokud nemáš vyměněný palivoví filtr,tak jej vyměň.Odvzdušníš tím,že auto nastartuješ.Potom odpoj přívodní hadici paliva od vstřikovací lišty,namiř ven a někdo druhej ať otočí klíčem zapal.do polohy II.Čerpadlo bzikne a začne podávat palivo.Pokud ti to z toho vyletí pod tlakem,tak je v pořádku,pokud jen učurkne tak je po něm.Tak jsem to vyzkoušel já.Já jsem byl ještě se vztřikovačema na ultrazvuku,tam zjistí jestly jsou ready a davaj co mají.Já je měl OK,ale když už tam byly tak mi je vyčistili a FoFo jezdí jak šlak.Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!

Napsal: 04.09.2007 18:55
od Jiri02
Vankart píše:Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!
Ja ne, to by jelo stejne spatne i pri plne nadrzi. Spise to bude v doprave benzinu ke vstrikovacimu cerpadlu.
Ale ten zpusob zkousky dopravniho cerpadla je dobry. Hlavne pri ni nekourit!

Napsal: 04.09.2007 19:17
od čajda
Vankart píše:Cajda mě auto dělalo to samí,byl jsem z toho nešťastnej jak šafářův dvoreček,auto mi škubalo,dusilo se to a nechtělo to jed.Při vyšších otačkách cca 3000 tis.a při teplým motoru to jakštakš jelo.Byl jsem taky na diag.,vytahli ze mě 16 stovek a řekli že je zřejmě po palivovem čerpadle a kuloví,byla to cívka zapalování!Být tebou,udělal bych jednoduchej test,tak jako já.Nejdříve,pokud nemáš vyměněný palivoví filtr,tak jej vyměň.Odvzdušníš tím,že auto nastartuješ.Potom odpoj přívodní hadici paliva od vstřikovací lišty,namiř ven a někdo druhej ať otočí klíčem zapal.do polohy II.Čerpadlo bzikne a začne podávat palivo.Pokud ti to z toho vyletí pod tlakem,tak je v pořádku,pokud jen učurkne tak je po něm.Tak jsem to vyzkoušel já.Já jsem byl ještě se vztřikovačema na ultrazvuku,tam zjistí jestly jsou ready a davaj co mají.Já je měl OK,ale když už tam byly tak mi je vyčistili a FoFo jezdí jak šlak.Mimojiné Foki je fakt frajer,tipoval to na 90% na cívku a rychtik!
Mě diagnostika stála naštěstí jen 300,- a to čerpadlo vyzkouším. Jen nevím od jaké vstřikovací lišty odpopjit hadicu a kde je :oops:
Palivový filtr je měněný!

Napsal: 04.09.2007 19:27
od Vankart
Tady jsem ti to načrtnul.

Napsal: 04.09.2007 20:14
od čajda
Vankart píše:Tady jsem ti to načrtnul.
Jéé moc děkuju !!!! Hned zítra jdu stříkat benzínem po autě :lol:

Napsal: 05.09.2007 17:19
od čajda
Tak jsem to zkusil, oddělat to byla maturita :lol:
klíč poloha 1 - nic, poloha 2 - nic ,startovaní - čerpadlo nestříká ale vytéká z něj benzín, žádny tlak spíš to tak jen lehce čourá. takže asi čerpadlo schrot!

Napsal: 05.09.2007 18:38
od Jiri02
Startovani? To jsi IMHO odpojil vytlak ze vstrikovaciho cerpadla a ne vstup do vstrikovaciho cerpadla, co je vystupem z dopravniho cerpadla. :?: :!: Dopravni cerpadlo by melo davat po celou dobu behu motoru a ne jen pri startovani.

Napsal: 05.09.2007 19:41
od čajda
Jiri02 píše:Starovani? To jsi IMHO odpojil vytlak ze vstrikovaciho cerpadla a ne vstup do vstrikovaciho cerpadla, co je vystupem z dopravniho cerpadla. :?: :!: Dopravni cerpadlo by melo davat po celou dobu behu motoru a ne jen pri starovani.
Odpojil jsem to presne tam jak mi to Vankart napsal (bílá objímka).
A motor bežet nemohl když byl odpojený přívod benálu. :?:

Napsal: 05.09.2007 22:53
od Jiri02
Odpoj to, co vede od nadrze do cerpadla. Jakmile zapnes klicek do polohy zapnuto, mel by Ti jit benzin - tak, jak pise Vankart. Pokud ne, zkontroluj, zda nemas vypadly bezpecnostni spinac, ktery se rozpoji, kdyz zjisti priznaky nehody. Mrkni do navodu, kde ho mas. Viz strana 4 na http://www.fordfocus.hostuju.cz/download/manual.pdf .

Napsal: 06.09.2007 15:07
od Vankart
Musíš odpojit tu hadici,na které je ten ventil!To je přívod paliva do vstřikovačů!Je to ta levá.Bezpečnostní spínač je v pravo dole u nohou spolujezdce.Je tam taková malá krytka ve vtaru trojůhelníku,tu když odděláš,je tam červenen čudl a ten musí být zamačknutej.

Napsal: 08.09.2007 14:18
od čajda
Udělal jsem vše jaks napsal a prostě to teče jen když startuju :?
Obrázek