Stránka 3 z 11

Napsal: 08.05.2007 23:05
od Jozkablack
No názor máš stejnej jako já...kámoš na tom vlastně nikdy pořádně neseděl a má papíry!! Motorka je tušim Suzuki bandit 1200 a už jsem měl tu čest pár km na ní jet!! A když si představim někoho kdo na tom neumí a sílu tý motorky je mi na nic!! Ten fígl s tím falešnym autem na STK neni šopatnej!! A je fakt že ty kamery se řešej snad šest nebo i víc let!!!

Napsal: 08.05.2007 23:09
od Skubi
Jozkablack píše:No názor máš stejnej jako já...kámoš na tom vlastně nikdy pořádně neseděl a má papíry!! Motorka je tušim Suzuki bandit 1200 a už jsem měl tu čest pár km na ní jet!! A když si představim někoho kdo na tom neumí a sílu tý motorky je mi na nic!! Ten fígl s tím falešnym autem na STK neni šopatnej!! A je fakt že ty kamery se řešej snad šest nebo i víc let!!!
no nějaký pátek jsem přes AŠ dělal a ty kamery, stačí se podívat jak krátce jim trvalo zavést EEG a dopravně-neurologické vyšetření ( a o smyslu můžeme polemizovat, ale to by bylo nadlouho :lol: ), jak říkam, když se nahoře najde vůle, tak to bude než se nadějeme :wink:

Napsal: 08.05.2007 23:20
od mansart
Ale přes to všechno, když máte ,,co nábídnout" tak oni mají ,,co příjmout" a lidi jsou vždycky jen lidi. Hlavně jsem zvědav co budou chtít po mě a za co mě vypakujou u nás! Nebo že bych zajel někam kde to dávaj za ,,hubičku" :D

Napsal: 08.05.2007 23:23
od Ahmed
Skubi píše:
Ahmed píše:Akorat ze na tu STK muze prijet uplne jine auto, ktere je ok. Tohle se bezne dela na emisich. I kdyby tam byly kamery, tak pokud to auto bude mit stejnou barvu a karoserii, tak jim to je prd platne :D
samozřejmě, jde jen o to jak to budou chtít technicky provést, ono totiž není problém, aby ti sejmuli VIN, RZ a přes registr vozidel zjistili, jestli je to to auto nebo ne :wink:
VIN si pri nejhorsim prelepis stejnou nalepkou, kterou na kamere podivne kvality a pres sklo nerozpoznas a znacky samo neni problem prehodit.

Napsal: 08.05.2007 23:27
od mansart
Ahmed píše:
Skubi píše:
Ahmed píše:Akorat ze na tu STK muze prijet uplne jine auto, ktere je ok. Tohle se bezne dela na emisich. I kdyby tam byly kamery, tak pokud to auto bude mit stejnou barvu a karoserii, tak jim to je prd platne :D
samozřejmě, jde jen o to jak to budou chtít technicky provést, ono totiž není problém, aby ti sejmuli VIN, RZ a přes registr vozidel zjistili, jestli je to to auto nebo ne :wink:
VIN si pri nejhorsim prelepis stejnou nalepkou, kterou na kamere podivne kvality a pres sklo nerozpoznas a znacky samo neni problem prehodit.
Tak to už bys musel být dopředu domluvený s chlapíkem co ti to dělá. Jinak by to mohl být dost velký průšvih :?

Napsal: 08.05.2007 23:29
od Jozkablack
Moje řeč a to to ještě nenastalo a kolik už je tady nápadů jak to oblbnout...jen se za to možná víc zaplatí, ale to i za ofiko STK jestli budou kamery!!!

Napsal: 08.05.2007 23:42
od mansart
Jozkablack píše:Moje řeč a to to ještě nenastalo a kolik už je tady nápadů jak to oblbnout...jen se za to možná víc zaplatí, ale to i za ofiko STK jestli budou kamery!!!
Přesně tak. Už teď to stojí fůru peněz a co by to pak stálo aby zaplatili ty kamery všechny. Prostě na to peníze jen tak nebudou....Oni nejsou na nic!!!

Napsal: 09.05.2007 06:56
od petulka
U nás na STK ta kamera funguje už rok. Ale nadále prochází veškerý šrot, který tam přijede. Je důležitý, že tam přijede, všechno svítí a trochu brzdí. Technici jsou velmi rozumní. Ví, že kdyby odpudili kunčofty, tak to můžou zavřít a jsou na dlažbě.

Napsal: 09.05.2007 08:48
od mansart
petulka píše:U nás na STK ta kamera funguje už rok. Ale nadále prochází veškerý šrot, který tam přijede. Je důležitý, že tam přijede, všechno svítí a trochu brzdí. Technici jsou velmi rozumní. Ví, že kdyby odpudili kunčofty, tak to můžou zavřít a jsou na dlažbě.
Tak na tom taky něco bude. :lol: Ono je to prostě vždycky o tom jak se k tomu postaví ti dotyční servisníci. Oni taky potřebujou nějak vydělávat. A přiznejme si,co se tak velice dělá podle zákona nebo tak jak to je dané?! :wink:

Napsal: 09.05.2007 08:59
od HAWK
Já po mnoha letech absolvoval TK před měsícem,na esco jsem si
jí kupoval.A přes varování,že jsou tam úplatní buzíci,proběhlo
vše nejlíp,jak to šlo . Udělali emise,na kanále skouknul spodek,
vyzkoušel vůle na přední nápravě,přeměřil a sešteloval nastavení
světel.Je fakt,že jsem tam dal origo zadní světla ,bílý žárovky do
blinkrů a světel a místo 17ctek kol 15ctky.ale přišlo mi,že kdybych to
všechno nechal tak,jak to bylo,vůbec nic by se nedělo.Řek bych,že
pokud auto nevypadá vysloveně jako šrot a splňuje základní tech.
požadavky nechaj ho projít.Možná jsem idealista nebo naivní,možná
jsou u nás benevolentnější než jinde.
Zkrátka dopadlo to nad očekávání dobře,nechal jsem tam litřík,-(TK+EM)
a mám na dva roky pokoj :lol:

Napsal: 09.05.2007 09:10
od mansart
tak to si měl teda dobré. Ja teda jeěte technickou neabsolvoval. Já mám novou na autě už udělanou když jsem to kupoval :) .Jen ať vím na co se mám připravit až tam budu muset jít.

A nemá někdo zkušenost když má snížený auto? chtěl bych ho dát níž. Tak by mě zajímalo jestli s tím mají pak problémy či tak

Napsal: 09.05.2007 09:43
od HAWK
Myslim ,že můžeš bejt klidnej,když nenarazíš na obzvlášť dotěrný
rejpaly ani si toho nevšimnou :lol:

Napsal: 09.05.2007 09:54
od mansart
HAWK píše:Myslim ,že můžeš bejt klidnej,když nenarazíš na obzvlášť dotěrný
rejpaly ani si toho nevšimnou :lol:
Tak to si mě teda nějak uklidnil :D . Tak to už se těším až budu mít tu prdel blíž u země :D

Napsal: 09.05.2007 12:18
od mosad
Já už na STK párkrát byl. S Trabantem mi při testu brzd praskla trubička a kapalina kapala ven. Známku mi nedal, ale když sem řek, že s tím odjedu tak mi dal na cestu půl flašky brzdovky. S Favoritem sem spíš nebyl-dal sem doklady a peníze, a když už mu bylo víc dal jsem ho servisu na přípravu a provedení STK. Sice si vzali nějaký to pětikilo za přípravu, ale zase auto prošlo. Servisáci určitě jezdí ke kamarádům technikům. A na Fávu sem měl snížený podvozek na tréninkových tlumičích - vzadu poměrně hodně a nikdo nic neříkal.

Napsal: 09.05.2007 12:29
od Skubi
mosad píše:Já už na STK párkrát byl. S Trabantem mi při testu brzd praskla trubička a kapalina kapala ven. Známku mi nedal, ale když sem řek, že s tím odjedu tak mi dal na cestu půl flašky brzdovky. S Favoritem sem spíš nebyl-dal sem doklady a peníze, a když už mu bylo víc dal jsem ho servisu na přípravu a provedení STK. Sice si vzali nějaký to pětikilo za přípravu, ale zase auto prošlo. Servisáci určitě jezdí ke kamarádům technikům. A na Fávu sem měl snížený podvozek na tréninkových tlumičích - vzadu poměrně hodně a nikdo nic neříkal.
no a v celém systému má jít o minimalizaci tady tohoto, protože, jak už bylo řečeno, český človíček je hlavinka vygómaná a vždy si nějak poradí, takže 100% účinné to asi nebude :wink:
a přiznejme si, vás nesere, když kolikrát vidíte jaké vraky potkáváte na cestě :wink: