Tak jsme to popletli oba nebo co Nejak mi nedoslo, ze jde o Cmax.
Takze 2011 70kW bude MK2, jak jsi prvne psal, ale jde o nejnovejsi model. Ani MK1 nebo MK1 po FL
Rozdíl 1.6 TDci - 70kw vs 85kW
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5087
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
-
- Nováček
- Příspěvky: 47
- Registrován: 08.01.2013 10:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi 70 vs 85kW - výkon, dostatečnost pro kombi
Takže srozumitelně shrnuto: C-max 2011 1.6TDCi 70kW je již novější motor (8 ventilů) a měl by mít vyřešené problémy s chlazením turba co měly starší (16 ventilů) verze. Úmyslně píšu “měl by mít“ protože většina aut s tímhle motorem ještě nemá najeto 100kkm, aby se z toho dala reálně posoudit spolehlivost.
Naposledy upravil(a) Tomkan dne 07.09.2015 21:14, celkem upraveno 1 x.
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: TDCi 70 vs 85kW - výkon, dostatečnost pro kombi
Dneska jsem s tímto motorem - 1,6TDci 70kW překročil 113tis km a zatím nebyl na žádném neplánovaném servise - tzn. jen garančky po 20tis... Rok výroby 2011, focus MKIII kombi. A co se týče výkonu, dneska sem s ním uháněl po dálnici 201km/h dle GPS...
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Rozdíl 1.6 TDci - 70kw vs 85kW
A jakou životnost má DPF ? A dolévá se aditivum ? Nebo je DPF jiné kontrukce ?
A ví někdo, kolik stojí nový DPF na tento motor ? - jestli je jiný než ten ve FF2
A ví někdo, kolik stojí nový DPF na tento motor ? - jestli je jiný než ten ve FF2
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 3941
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů