rOmik: tady máš jeden model RS.r0mik píše:prime srovnani:
1.6 trend - podvozek prijemny kapku tvrdsi, akcelerace super
1.6 ambiente - v mem oblibenem esicku jsem na tom komfortnim mekkem podvozku po rozhoupani chytnul smyka (trend i focus na sport podvozku nemelo nikdy problem), horsi akcelerace
2.0 trend - raketa, láska, nadherny zvuk, skvely zatah, poskakovani palubky kdyz to hrabe na 2ku.. (1.6 trend od te doby co jsem mel 2.0 vyjel z parkoviste jen jednou, a to rovnou do garaze aby se prestavela na silnejsi motorizaci)
..vim ze kdybych sednul do ST170 tak doporucuju ST170, a kdyz do modly RS tak uz jen RS
1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- r0mik
- .

- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
stacilo 2x projizdet takoveho 66kW turbokamna hlemyzde
Pak jsem majitele posadil na sedadlo ridice v benzinovem 2litru, nasledke jsem ho sekyroval at se neboji tomu slapnout az po 6.500 otacek. Po 5minutach ani nechtel vylezt z auta 
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
1,6 v dobrem stavu bohate postaci
2,0 nevim jak jede, ale 1,8 je na muj vkus trochu hlucna a nema tak vyrovnany projev jak zvuku tak zatahu...
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2868
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
Ja bych vyloucil v prve rade 1.8, nema to zadnou vyhodu, vylozene trhac asfaltu to neni a zere to zbytecne moc. Asi bych volil nakonec 1.6, prece jen je modernejsi, na ten vykon velice dobra spotreba a na fofoI to celkem jede. 2.0 je o vysoke spotrebe, i kdyz to je tahoun
Ve fofoII bych ale 2.0 107kW doporucil vsemi deseti.
Ve fofoII bych ale 2.0 107kW doporucil vsemi deseti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
Při sprintu z nuly na sto o moc rychlejší není. Ale 1.8 plně naloženou kopec nepřekvapí. Tam kde jsem na pětku udržoval 100km/h plně naložený, tam 1.6 na pětku pomalu ztrácela rychlost při plném plynu a to jsme jeli dva.
- Zdwora
- Test driver

- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
A co teprv ve fiesteMa.rt píše:Ve fofoII bych ale 2.0 107kW doporucil vsemi deseti.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2868
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
No
ale mel jsem spis na mysli, ze ten duratec jezdi pri normalni jizde za 7 a kdyz clovek potrebuje, tak to kua jede
ale mel jsem spis na mysli, ze ten duratec jezdi pri normalni jizde za 7 a kdyz clovek potrebuje, tak to kua jede
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Brain32
- Nováček

- Příspěvky: 14
- Registrován: 11.02.2012 12:45
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
Ok, ok...
Takže z toho co jsem přečetl to tedy shrnu.
Pokud chci sportovní jízdu tak volit výbavu Trend - nižší podvozek, lepší sedačky. Ghia má vyšší podvozek a sedačky naprd.
Co se týče obsahu tak se nemám bát jít do 2.0 dá se jet i za 8L a auto je pěkně svižné. Ovšem 1.6 je taky slušný motor, ale akcelerace je již slabší.
Nemáte někdo nějaké odkazy na recenze focuse? Nebo na srovnání těch výbav, motorů?
Děkuji
Takže z toho co jsem přečetl to tedy shrnu.
Pokud chci sportovní jízdu tak volit výbavu Trend - nižší podvozek, lepší sedačky. Ghia má vyšší podvozek a sedačky naprd.
Co se týče obsahu tak se nemám bát jít do 2.0 dá se jet i za 8L a auto je pěkně svižné. Ovšem 1.6 je taky slušný motor, ale akcelerace je již slabší.
Nemáte někdo nějaké odkazy na recenze focuse? Nebo na srovnání těch výbav, motorů?
Děkuji
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
K tomu dvoulitru, co píšou v té recenzi:
"Motor je však poměrně hlučný a jeho kovový "sound" citelně proniká do interiéru již od nízkých otáček a nad tři tisíce otáček je již hluk pronikající k posádce poměrně výrazný."
Dle mých zkušeností bych souhlasil spíš s tou poslední částí - nárůst hluku motoru nad tři tisíce je opravdu znát, při nižších otáčkách to není tak hrozné, ale jsou i tišší motory. Nicméně i v otáčkách se motor pořád dá poslouchat, je to benzín, takže nic ve stylu traktorový rachot dieselu. Navíc při běžné jízdě se většinou jezdí do těch 3000, horší to bude na dálnici(130km/h = cca 3500ot.).
Zajímavé je, že na volnoběh je ten motor velice tichý. Možná to v otáčkách způsobuje hluk ventilového rozvodu kvůli absenci hydraulických zdvihátek.
"Motor je však poměrně hlučný a jeho kovový "sound" citelně proniká do interiéru již od nízkých otáček a nad tři tisíce otáček je již hluk pronikající k posádce poměrně výrazný."
Dle mých zkušeností bych souhlasil spíš s tou poslední částí - nárůst hluku motoru nad tři tisíce je opravdu znát, při nižších otáčkách to není tak hrozné, ale jsou i tišší motory. Nicméně i v otáčkách se motor pořád dá poslouchat, je to benzín, takže nic ve stylu traktorový rachot dieselu. Navíc při běžné jízdě se většinou jezdí do těch 3000, horší to bude na dálnici(130km/h = cca 3500ot.).
Zajímavé je, že na volnoběh je ten motor velice tichý. Možná to v otáčkách způsobuje hluk ventilového rozvodu kvůli absenci hydraulických zdvihátek.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- kozlow
- .

- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
ještě technická otázka
je pro tebe ten dvoulitrový motor důležitý? Máš pro něj využití?
Pokavaď rád jezdíš na pohodu (možná jsem něco někde přehlédl), není to zbytečně "až moc?" Pokud ne, tak volba je jasná
a stejně, co nežere nejede
je pro tebe ten dvoulitrový motor důležitý? Máš pro něj využití?
Pokavaď rád jezdíš na pohodu (možná jsem něco někde přehlédl), není to zbytečně "až moc?" Pokud ne, tak volba je jasná
a stejně, co nežere nejede
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
Důležitý, nedůležitý, prostě ho mám.
Oproti tvému předpokladu já na pohodu většinou nejezdím, ale dá se(občas je to nutné - často jedu štreku, kde se třeba 20km nedá předjíždět), protože motor dobře táhne od nízkých otáček, nemusí se furt řadit.
Jenom jsem chtěl uvést co nejvíc informací o tom motoru, aby zájemce měl fakta pro výběr.
Hluk motoru je blbý na dálnici, kdy se jede déle ve vyšších otáčkách, tam by mi to vadilo. Já naštěstí dálnici nejezdím skoro vůbec a když jedu pilu po okreskách, tak hluk motoru nevadí, patří k tomu svezení.
Oproti tvému předpokladu já na pohodu většinou nejezdím, ale dá se(občas je to nutné - často jedu štreku, kde se třeba 20km nedá předjíždět), protože motor dobře táhne od nízkých otáček, nemusí se furt řadit.
Jenom jsem chtěl uvést co nejvíc informací o tom motoru, aby zájemce měl fakta pro výběr.
Hluk motoru je blbý na dálnici, kdy se jede déle ve vyšších otáčkách, tam by mi to vadilo. Já naštěstí dálnici nejezdím skoro vůbec a když jedu pilu po okreskách, tak hluk motoru nevadí, patří k tomu svezení.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- kozlow
- .

- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
-
Bullitt
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: 1.6i - 1.8i, nebo 2.0i? Jaký zvolit?
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů


