Hmmm, podla mojich vypoctov z minulorocnych priemernych cien benzinu a nafty v SK vychadza, ze po vydajoch 40k CzK (1630 EUR) musim s tym naftakom jazdit 50k km, aby som zacal setrit a to za predpokladu, ze naftak bude mat spotrebu 6/100 a rovnako silny benzinak 8/100. A to este nemam istotu, ze sa na tych nakazenych kachliach neposerie turbo, dvojhmota a u tych menej stastnych nepride na dolievanie aditiva ci dokonca vymenu DPF.MackCZ píše:...a jsem na 40000Kč jako nic![]()
A podme dalej - ak ma teraz ten diesel 150 tisic, po 50k km bude mat 200 tisic, takze vymena dvojhmoty je 100% nutnost - dalsia tisicka v tahu.
Podciarknute a zratane - jazdeny diesel s viac ako 100k km UZ NIKDY VIAC, je to cierna diera na peniaze. To naozaj radsej Mondeo V6 alebo nieco podobne - ziadne vstreky, turbo, CR cerpadlo ci nebodaj DPF

Aaaano viem, ze sa opakujem ako obohrana platna, ale ludia si to staale neuvedomuju a kupuju diesle vo vidine uspor a davaju do takychto crepov posledne prachy a potom placu, ked treba riesit drahe opravy. Esteze som mal po kupe Plechaca 2k rezervu a nestrcil don vsetky uspory
