Stránka 3 z 5
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 31.03.2011 07:32
od spanel
Možná by tedy bylo lépe dát rovnou odkaz na odborný článek a nepoučovat se. Wikipedie není zcela přesná, mnohdy tlumočí i názory laické či rádoby odborné veřejnosti. Prodlevu Wikipedie popisuje dobře, ale mylně ji nazývá turboefektem. Turboefekt je ten děj až po prodlevě. Podívej se, jak a kdo tvoří Wikipedii. To, že někdo pracuje v nemocnici z něj hned nedělá chirurga. Učme, ale nepoučujme - to by mělo být principem fóra, kdy je nutné počítat s laickou neodborností a je nutné podat informace tak, aby to tazatel byl schopen vstřebat obzvlášť, když dostane nějaké informace typu klapka u turba od servisáka. Jemu je z uživatelského hlediska egal, zda tam klapka je či není, pro něj je důležitá informace, na kterou se ptal, protože se zjevně nechystá na opravu turba doma v garáži.
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 08.04.2011 17:01
od Radekjo
Ahoj.
Pozná někdo tohle? Patří ta příruba s tou hrbatou hadicí k EGR?
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 08.04.2011 18:40
od losky
Podle podpisu máš 1.8tdci tady se řeší nové TDCi od PSA koncernu
O egrech ve starých TDCi motorech se diskutuje zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
každopádně podle fotek ano tahle hadice patri k EGR ventilu
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 08.04.2011 18:52
od Radekjo
Díky. Tohle (ten válec) taky asi patří k EGR a na co to je. Chlazení?
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 09.04.2011 11:56
od rob45
chlazeni vyfuk...plynu do EGR
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 09.04.2011 12:17
od Radekjo
Díky. Zaslepeno a zatím bez problémů. Akorát jsem si tady našel nákres a nepasoval.
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 12.05.2011 10:24
od HOLZBY.ML
Ahoj Forďáci .
Koupil jsem nyní FOFO II , 1.6TDCI 80kw
Hlásí mi to že je EGR ventil v pr...
Chtěl bych se Vás zeptat , jaké máte zkušenosti se zaslepením , popř nějaké fotky ?
Na forech jsem se dočetl , že když se zaslepí EGR ventil u FOFO II , tak jednotka hlásí chybu ( na přístrojovce svítí kontrolka ) .
Nebo se dá nějak obejí SW a na stálo vynulovat chybu ?
Díky za help
Holzby.ml
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 12.05.2011 11:58
od losky
EGR se zaslepoval u starých 1.8 TDCi o tom se hodně mluvilo. U nových 1.6 se o tom moc nemluví a nevím, že by to někdo dělal.
EGR není nijak drahá součástka a vydrží dost, takže do výměny bych investoval.
Píšeš, že máš 80kW. Je to verze s DPF? DPF je dost problematická součástka, zjisti si co nejvíce informací a podle uvážení nechej vykuchat.
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 12.05.2011 19:35
od Eidž
Pokud máš Euro IV, tak nefunkčnost EGR je vyhodnocena jako porucha s důsledkem neplnění emisí, tj. nouzový režim.
Zaslepení asi nepůjde. Ale oproti DPF je to zanedbatelné

Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 13.05.2011 16:37
od kako
Mam asi 3 mesiace zaslepene. Zaslepil som pri sani tu kovvu trubku. Dve srobky ju drzia, pristup dobry. Vyrobil som do nej zatku zo silonu a zaistil voci vypadnutiu, zahol kraj. PDF nemam, neviem ci na to ma vplyv. Motor zatial ide pekne.
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 13.05.2011 18:58
od losky
Wow jsi asi první

nahoď foto kde máš zaslepeno. Nezobrazuje se ti ani chyba motoru na palubce? Nechodí motor do nouzáku?
Máš přehrávaný SW, nebo origo?
Prosím co nejvíce detailů.
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 13.05.2011 19:37
od kako
Nerobil som nic ine len co som uviedol. Poradil mi jeden zo znackoveho servisu.
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 25.06.2011 10:20
od lucky.jack
Že by stačilo opravdu jen zaslepit trubku?? To se mi nějak nezdá. Ale jestli ano tak by to bylo na pohodu.
Mám jinej dotaz: Když vyndám EGR kvůli čištění, bude potom potřeba něco dělat v jednotce(nějaký nastavení...)? Nebo je lepší odpojit baterku?
Čím nejlíp vyčistit sání? Když jsem dával nový kroužky tak jsem koukal, že je tam neskutečnej sajrajt(saze s olejem nebo co to bylo). Nějakej osvědčenej postup?
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 04.07.2011 09:59
od lucky.jack
Takže po odpojení baterie všechno v pohodě, žádný nastavování. Čištění bylo doslova očistcem. A potom dostat ten sajrajt z rukou!

Ale stálo to za to. Motor jde klidněji a líp za plynem
Zajímalo by mě jak je udělaná ta záslepka u sání. Spíš mě přišlo pohodlnější, kdyby se udělala zátka přímo na EGR(aspoň podle toho jak jsem na to koukal, když jsem měl EGR venku).
Re: EGR u nových TDCi motorů
Napsal: 19.12.2012 12:00
od Qrx
Tak jak to teda je? Kdo to kde zaslepil a jak mu to funguje?