Stránka 3 z 5

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 31.03.2011 07:32
od spanel
Možná by tedy bylo lépe dát rovnou odkaz na odborný článek a nepoučovat se. Wikipedie není zcela přesná, mnohdy tlumočí i názory laické či rádoby odborné veřejnosti. Prodlevu Wikipedie popisuje dobře, ale mylně ji nazývá turboefektem. Turboefekt je ten děj až po prodlevě. Podívej se, jak a kdo tvoří Wikipedii. To, že někdo pracuje v nemocnici z něj hned nedělá chirurga. Učme, ale nepoučujme - to by mělo být principem fóra, kdy je nutné počítat s laickou neodborností a je nutné podat informace tak, aby to tazatel byl schopen vstřebat obzvlášť, když dostane nějaké informace typu klapka u turba od servisáka. Jemu je z uživatelského hlediska egal, zda tam klapka je či není, pro něj je důležitá informace, na kterou se ptal, protože se zjevně nechystá na opravu turba doma v garáži.

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 08.04.2011 17:01
od Radekjo
Ahoj.
Pozná někdo tohle? Patří ta příruba s tou hrbatou hadicí k EGR?
DSC01321.JPG

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 08.04.2011 18:40
od losky
Podle podpisu máš 1.8tdci tady se řeší nové TDCi od PSA koncernu
O egrech ve starých TDCi motorech se diskutuje zde http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30

každopádně podle fotek ano tahle hadice patri k EGR ventilu

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 08.04.2011 18:52
od Radekjo
Díky. Tohle (ten válec) taky asi patří k EGR a na co to je. Chlazení?
DSC01322.JPG

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 09.04.2011 11:56
od rob45
chlazeni vyfuk...plynu do EGR

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 09.04.2011 12:17
od Radekjo
Díky. Zaslepeno a zatím bez problémů. Akorát jsem si tady našel nákres a nepasoval.

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 12.05.2011 10:24
od HOLZBY.ML
Ahoj Forďáci .
Koupil jsem nyní FOFO II , 1.6TDCI 80kw
Hlásí mi to že je EGR ventil v pr...
Chtěl bych se Vás zeptat , jaké máte zkušenosti se zaslepením , popř nějaké fotky ?
Na forech jsem se dočetl , že když se zaslepí EGR ventil u FOFO II , tak jednotka hlásí chybu ( na přístrojovce svítí kontrolka ) .
Nebo se dá nějak obejí SW a na stálo vynulovat chybu ?

Díky za help
Holzby.ml

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 12.05.2011 11:58
od losky
EGR se zaslepoval u starých 1.8 TDCi o tom se hodně mluvilo. U nových 1.6 se o tom moc nemluví a nevím, že by to někdo dělal.
EGR není nijak drahá součástka a vydrží dost, takže do výměny bych investoval.

Píšeš, že máš 80kW. Je to verze s DPF? DPF je dost problematická součástka, zjisti si co nejvíce informací a podle uvážení nechej vykuchat.

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 12.05.2011 19:35
od Eidž
Pokud máš Euro IV, tak nefunkčnost EGR je vyhodnocena jako porucha s důsledkem neplnění emisí, tj. nouzový režim.
Zaslepení asi nepůjde. Ale oproti DPF je to zanedbatelné ;-)

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 13.05.2011 16:37
od kako
Mam asi 3 mesiace zaslepene. Zaslepil som pri sani tu kovvu trubku. Dve srobky ju drzia, pristup dobry. Vyrobil som do nej zatku zo silonu a zaistil voci vypadnutiu, zahol kraj. PDF nemam, neviem ci na to ma vplyv. Motor zatial ide pekne.

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 13.05.2011 18:58
od losky
Wow jsi asi první :)
nahoď foto kde máš zaslepeno. Nezobrazuje se ti ani chyba motoru na palubce? Nechodí motor do nouzáku?
Máš přehrávaný SW, nebo origo?
Prosím co nejvíce detailů.

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 13.05.2011 19:37
od kako
Nerobil som nic ine len co som uviedol. Poradil mi jeden zo znackoveho servisu.

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 25.06.2011 10:20
od lucky.jack
Že by stačilo opravdu jen zaslepit trubku?? To se mi nějak nezdá. Ale jestli ano tak by to bylo na pohodu.

Mám jinej dotaz: Když vyndám EGR kvůli čištění, bude potom potřeba něco dělat v jednotce(nějaký nastavení...)? Nebo je lepší odpojit baterku?
Čím nejlíp vyčistit sání? Když jsem dával nový kroužky tak jsem koukal, že je tam neskutečnej sajrajt(saze s olejem nebo co to bylo). Nějakej osvědčenej postup?

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 04.07.2011 09:59
od lucky.jack
Takže po odpojení baterie všechno v pohodě, žádný nastavování. Čištění bylo doslova očistcem. A potom dostat ten sajrajt z rukou! :wallbash: Ale stálo to za to. Motor jde klidněji a líp za plynem :Dancer:

Zajímalo by mě jak je udělaná ta záslepka u sání. Spíš mě přišlo pohodlnější, kdyby se udělala zátka přímo na EGR(aspoň podle toho jak jsem na to koukal, když jsem měl EGR venku).

Re: EGR u nových TDCi motorů

Napsal: 19.12.2012 12:00
od Qrx
Tak jak to teda je? Kdo to kde zaslepil a jak mu to funguje?