EGR u nových TDCi motorů
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: EGR u nových TDCi motorů
Možná by tedy bylo lépe dát rovnou odkaz na odborný článek a nepoučovat se. Wikipedie není zcela přesná, mnohdy tlumočí i názory laické či rádoby odborné veřejnosti. Prodlevu Wikipedie popisuje dobře, ale mylně ji nazývá turboefektem. Turboefekt je ten děj až po prodlevě. Podívej se, jak a kdo tvoří Wikipedii. To, že někdo pracuje v nemocnici z něj hned nedělá chirurga. Učme, ale nepoučujme - to by mělo být principem fóra, kdy je nutné počítat s laickou neodborností a je nutné podat informace tak, aby to tazatel byl schopen vstřebat obzvlášť, když dostane nějaké informace typu klapka u turba od servisáka. Jemu je z uživatelského hlediska egal, zda tam klapka je či není, pro něj je důležitá informace, na kterou se ptal, protože se zjevně nechystá na opravu turba doma v garáži.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: EGR u nových TDCi motorů
Ahoj.
Pozná někdo tohle? Patří ta příruba s tou hrbatou hadicí k EGR?
Pozná někdo tohle? Patří ta příruba s tou hrbatou hadicí k EGR?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: EGR u nových TDCi motorů
Podle podpisu máš 1.8tdci tady se řeší nové TDCi od PSA koncernu
O egrech ve starých TDCi motorech se diskutuje zde http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
každopádně podle fotek ano tahle hadice patri k EGR ventilu
O egrech ve starých TDCi motorech se diskutuje zde http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=30
každopádně podle fotek ano tahle hadice patri k EGR ventilu
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: EGR u nových TDCi motorů
Díky. Tohle (ten válec) taky asi patří k EGR a na co to je. Chlazení?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- rob45
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 29.10.2008 20:15
Re: EGR u nových TDCi motorů
chlazeni vyfuk...plynu do EGR
Focus 2013-, 1.0L EcoBoost 120PS/125PS - Fox, Lunar Sky
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006
- Radekjo
- Zkušený
- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: EGR u nových TDCi motorů
Díky. Zaslepeno a zatím bez problémů. Akorát jsem si tady našel nákres a nepasoval.
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)

RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 21.04.2011 15:14
Re: EGR u nových TDCi motorů
Ahoj Forďáci .
Koupil jsem nyní FOFO II , 1.6TDCI 80kw
Hlásí mi to že je EGR ventil v pr...
Chtěl bych se Vás zeptat , jaké máte zkušenosti se zaslepením , popř nějaké fotky ?
Na forech jsem se dočetl , že když se zaslepí EGR ventil u FOFO II , tak jednotka hlásí chybu ( na přístrojovce svítí kontrolka ) .
Nebo se dá nějak obejí SW a na stálo vynulovat chybu ?
Díky za help
Holzby.ml
Koupil jsem nyní FOFO II , 1.6TDCI 80kw
Hlásí mi to že je EGR ventil v pr...
Chtěl bych se Vás zeptat , jaké máte zkušenosti se zaslepením , popř nějaké fotky ?
Na forech jsem se dočetl , že když se zaslepí EGR ventil u FOFO II , tak jednotka hlásí chybu ( na přístrojovce svítí kontrolka ) .
Nebo se dá nějak obejí SW a na stálo vynulovat chybu ?
Díky za help
Holzby.ml
Ford Focus II , Titanium , 2.0 TDCI (100kW)
- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: EGR u nových TDCi motorů
EGR se zaslepoval u starých 1.8 TDCi o tom se hodně mluvilo. U nových 1.6 se o tom moc nemluví a nevím, že by to někdo dělal.
EGR není nijak drahá součástka a vydrží dost, takže do výměny bych investoval.
Píšeš, že máš 80kW. Je to verze s DPF? DPF je dost problematická součástka, zjisti si co nejvíce informací a podle uvážení nechej vykuchat.
EGR není nijak drahá součástka a vydrží dost, takže do výměny bych investoval.
Píšeš, že máš 80kW. Je to verze s DPF? DPF je dost problematická součástka, zjisti si co nejvíce informací a podle uvážení nechej vykuchat.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: EGR u nových TDCi motorů
Pokud máš Euro IV, tak nefunkčnost EGR je vyhodnocena jako porucha s důsledkem neplnění emisí, tj. nouzový režim.
Zaslepení asi nepůjde. Ale oproti DPF je to zanedbatelné
Zaslepení asi nepůjde. Ale oproti DPF je to zanedbatelné

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 84
- Registrován: 05.09.2008 19:35
- Bydliště: Revuca
Re: EGR u nových TDCi motorů
Mam asi 3 mesiace zaslepene. Zaslepil som pri sani tu kovvu trubku. Dve srobky ju drzia, pristup dobry. Vyrobil som do nej zatku zo silonu a zaistil voci vypadnutiu, zahol kraj. PDF nemam, neviem ci na to ma vplyv. Motor zatial ide pekne.
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05
- losky
- Junior
- Příspěvky: 346
- Registrován: 17.02.2011 08:01
- Bydliště: Plzeň
Re: EGR u nových TDCi motorů
Wow jsi asi první 
nahoď foto kde máš zaslepeno. Nezobrazuje se ti ani chyba motoru na palubce? Nechodí motor do nouzáku?
Máš přehrávaný SW, nebo origo?
Prosím co nejvíce detailů.

nahoď foto kde máš zaslepeno. Nezobrazuje se ti ani chyba motoru na palubce? Nechodí motor do nouzáku?
Máš přehrávaný SW, nebo origo?
Prosím co nejvíce detailů.
Přibližovadlo: F. Mondeo MKIII kombi 05 - 2.0 107kW
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
EX: Pracant: Mondeo MKIV kombi 09 - 2.0 103kW - Ghia
EX: F. Focus II kombi 05 - 1.6 TDCi 66kW - Trend
EX: F. Focus kombi 99 - 1.8 TDDi 66kW - Ghia
EX: F. Escort kombi 97 - 1.6 16V 66kW - Ghia
-
- Nováček
- Příspěvky: 84
- Registrován: 05.09.2008 19:35
- Bydliště: Revuca
Re: EGR u nových TDCi motorů
Nerobil som nic ine len co som uviedol. Poradil mi jeden zo znackoveho servisu.
Fofo 2, combi, strieborny, 1.6 TDCI 66 kw, r.v. 05
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: EGR u nových TDCi motorů
Že by stačilo opravdu jen zaslepit trubku?? To se mi nějak nezdá. Ale jestli ano tak by to bylo na pohodu.
Mám jinej dotaz: Když vyndám EGR kvůli čištění, bude potom potřeba něco dělat v jednotce(nějaký nastavení...)? Nebo je lepší odpojit baterku?
Čím nejlíp vyčistit sání? Když jsem dával nový kroužky tak jsem koukal, že je tam neskutečnej sajrajt(saze s olejem nebo co to bylo). Nějakej osvědčenej postup?
Mám jinej dotaz: Když vyndám EGR kvůli čištění, bude potom potřeba něco dělat v jednotce(nějaký nastavení...)? Nebo je lepší odpojit baterku?
Čím nejlíp vyčistit sání? Když jsem dával nový kroužky tak jsem koukal, že je tam neskutečnej sajrajt(saze s olejem nebo co to bylo). Nějakej osvědčenej postup?
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8448
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: EGR u nových TDCi motorů
Takže po odpojení baterie všechno v pohodě, žádný nastavování. Čištění bylo doslova očistcem. A potom dostat ten sajrajt z rukou!
Ale stálo to za to. Motor jde klidněji a líp za plynem
Zajímalo by mě jak je udělaná ta záslepka u sání. Spíš mě přišlo pohodlnější, kdyby se udělala zátka přímo na EGR(aspoň podle toho jak jsem na to koukal, když jsem měl EGR venku).


Zajímalo by mě jak je udělaná ta záslepka u sání. Spíš mě přišlo pohodlnější, kdyby se udělala zátka přímo na EGR(aspoň podle toho jak jsem na to koukal, když jsem měl EGR venku).
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2012 14:54
Re: EGR u nových TDCi motorů
Tak jak to teda je? Kdo to kde zaslepil a jak mu to funguje?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti