Stránka 3 z 4

Napsal: 16.05.2007 07:30
od Foqus
Alonso68 píše:Mám podobný problém, při brždění nebo prudší zatáčce je cítít v interiéru ostřikovací kapalina. Byla dolitá skoro po vršek hrdla, během měsíce jsem něco spotřeboval, teď je hladina na spodku dolévacího hrdla, ale cítit je pořád. Pod autem kaluž není, takže to samovolně nevytéká. Mám podezření na krytku hrdla, že netěsní. Kolik je kapaliny v nádržce, když v hrdle už není vidět hladina?
spíš bych si tipnul, že ti po výměně pylového filtru zbastlili přidělání toho plastu pod oknem a že ti kapalina teče do pyl. filtru a pak jí cítíš vevnitř

Napsal: 16.05.2007 18:43
od chalomi
Mě to taky teklo a bylo to tím těsněním :lol:

Napsal: 16.05.2007 18:47
od big_bart
chalomi píše:Mě to taky teklo a bylo to tím těsněním :lol:
Kdyby to bylo tesnenim, tak by mu vsechna kapalina do druheho dne vytekla z nadrzky, ja uz jsem ho menil, protoze kdyz jsem kupoval fika v zime tak tam byla nalita letni smes a popraskalo mi.
P.S. Myslel jsem, ze je tam zimni kapalina takze moje chyba.

Napsal: 17.05.2007 15:28
od chalomi
Bylo to tím těsněním hned nahoře.Mě to teklo jenom když jsem prudce zabrzdil jak se ta kapalina zhoupla aš k víčku. :wink:

Napsal: 18.05.2007 23:11
od fiksa
chlapci ja když naliju plnou tak plná zustane třeba tyden když ji nepoužívám takže naka zrada tam určitě je ja jsem ok :lol:

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 02.06.2008 11:30
od Alda
Ahoj, mám úplně stejný problém, při prutkém brzdění, či prutší zatáčce je cítit v interiéru aroma ostřikovačů, jednou sem zkoušel auto na latišti a znova sem to ucitil (při prudkém brzdění) tak sem to okamžitě začal hledat co to muže být. Na první pohled bylo jasné že kapalina vodněkud uniká, protože mě to lehce teklo po podběhu až na zem. Otevřel sem kapotu a víčko ostřikovače a všude kolem bylo morko. Takže by to mohlo být špatné těsnění u víčka? :?:

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 08.07.2008 14:04
od JVN
Jj zkus víčko, čerpadlo, připojení hadiček, spony, ... atd.

Někde to určitě najdeš :twisted:
Hodně štěstí :D

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 08.07.2008 14:33
od chmelko
na 99% víčko..čerpadlo (motorček) je uplne na spode, tam to nema kadial do kabiny sa dostat

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 08.07.2008 14:49
od Alda
Jako bude to to víčko. Akorát teda nevím co s tím, jesli sehnat nový víčko nebo tam dát nějaký těsnění.

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 08.07.2008 15:06
od chmelko
tesnenie :wink:

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 06.08.2009 11:16
od m&m
Dobrý den,
mám stejný problém - při jízdě vytéká kapalina ostřikovačů přes víčko (na 99%, protože kolem je mokro). Mám ale dojem, že tam snad nikdy žádné těsnění nebylo, prostě se to víčko jenom zacvaklo a těsnilo to (plast na plastu). Hledal jsem v různých katalozích, ale žádné těsnění, nebo třeba i nové víčko, jsem nenašel. Nemáte někdo nějaký tip, co přesně jste použili, pokud jste toto řešili?

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 14.11.2011 21:37
od Scooby
Nevim kde se zeptat, tak se zeptam tady. Kdyz se dolejou ostrikovace do plna, je mozny ze pak nekde pretejkaj? jako ze je to prelity?

Vcera sem nalil modrou do plna a pak sem si v garazich vsimnul modry kapaliny na zemi..jen pri parkovani tam bylo asi pet kapek..a kdyz sem auto zastavil tak to kapalo po prahu za plastovym lemem..
Vcera sem omejval okna a pripada mi ze to kape min po zastaveni. Je tam neco spatne nebo to delalo vzdycky jen sem si toho nevsim?
Kazdopadne rano neni pod autem ani stopy po ostrikovaci..ted sem prijel a chvili sem to pozoroval..rekneme tak 10 kapek za dve minuty..a kdyz na to sahnu tak je to evidentne zimni ostrikovac..
Dekuju za odpoved..

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 14.11.2011 21:44
od pzi
Stává se, kde je těsnění u přechodu hrdla nalévání do nádržky, že to netěsní, kape to jen když je plná nebo skoro plná pak by měl být klid.
Pokud to kape i při poloviční náplni tak je se třeba podívat na těsnost kolem čerpadla atd.

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 14.11.2011 21:58
od Scooby
A mam se v tom pitvat nebo to nechat? :|

Re: Nádržka ostřikovačů

Napsal: 14.11.2011 22:17
od pzi
Počkej až tam toho bude míň jestli to bude kapat, když ne tak bych to nechal, pokud to pude kapat dál tak bych sundal kolo a podběh a zkontroloval kde to kape a přetěsnil, když tě to nedá tak to můžeš zkontrolovat rovnou, neni to tak složité sundat ten podběh.