Stránka 3 z 4

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 29.06.2010 17:10
od spanel
U benzínu je oblast kolem 3000 otáček tak pro ustálenou, relativně úspornou jízdu, u diesela je to tak kolem 2000 otáček. Při živější jízdě se ručička musí vyšvihnout před řazením výše. :hhura:

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 30.06.2010 11:50
od V12
georgi :
Pozeral som na ten graf z brzdy, na 5. pri 6500 otackach iba 172 km/h ? Nie je to nejako malo ? ved tolko urobi aj HTP... A pri 110 km/h mat 4100 rpm :bebng:
Su tie hodnoty naozaj spravne ? Podla mojej skusenosti ma drviva vacsina aut 4000 - 4200 rpm pri dialnicnej 130 (podla GPS)...

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 30.06.2010 17:19
od maxo111
podla mna to meraju na 4.ke :wink:

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 30.06.2010 19:46
od V12
maxo111 :
Hmmm, moze byt. Ale preco prave na stvorke ?

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 30.06.2010 19:59
od pbjun
Protoze by mel byt prevodovy pomer k motoru idealne 1 nebo co nejbliz teto hodnote pokud sem to spravne pochopil :)

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 30.06.2010 21:48
od ballu
Na mojim při 4000 ot. na pětku , ukazuje tachometr něco pod 160 km/hod. :(

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 09:37
od V12
ballu :
Ved to je takmer idealnych 3250 rpm na dialnicnych 130...

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 10:50
od Nicco
Focusacke Yamahy maju spravidla mensi vykon, nez papierovy. Ale napriklad taky Cee'd 85kw crdi dokaze dat na brzde aj 95kw!

Tu su merania na brzde, bozial tam nie je FocusII s pravdepodobne inym sprevodovanim, nez jenotka:
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... hartsID=47
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=424

Je dost mozne, ze to zmensenie vykonu oproti Fordovym hodnotam, je kvoli ekologickemu priskrteniu emisii.

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 11:07
od V12
Nicco :
To iste sa tyka aj 1.6 TiVCT.

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 11:18
od Anndy
Ved tu je niekde vlakno, kde boli chalani merat 1,6 tivct na brzde a vacsine namerali okolo 90+kw.

A 1,8-kam tak akurat 92kw presne, ci mozno aj menej.

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 12:22
od jack-3d
Jéjej, škoda, že tam není FF2 motory. Kolik stojí taková brzda?

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 12:40
od Anndy
Ja rozpravam iba o FF2 motoroch.

brzda je rozna - ak vies zohnat hromadnu objednavku (5+ aut) rovnaky model, tak v BA sa vies dostat aj na 50 euro za meranie. Inak to stoji aj 3x viac. Ale to je tu v BA. Inde to moze byt uplne inak.

Zalezi kde a kto to robi.

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 13:08
od ballu
V12: to jo, ale vydržíš jet jen 130 , jezdím rychleji, ono to má i opodstatnění v tom , že když pojedeš jen 130 tak tě rychlejší káry zavřou mezi kamiony v pravém pruhu a těžko se pak vyjíždí. To pak je jízda na dálnici brzda plyn, a to na spotřebě je znát více, než když řežeš těch 150- 160 co i cajti nějak tolerují spíše odchytávají ty, co atakují dvoustovkovou hranici. Na omezení samozřejmě oko nepřivřou. :dih:

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 13:32
od risomas
Anndy píše:Ja rozpravam iba o FF2 motoroch.

brzda je rozna - ak vies zohnat hromadnu objednavku (5+ aut) rovnaky model, tak v BA sa vies dostat aj na 50 euro za meranie. Inak to stoji aj 3x viac. Ale to je tu v BA. Inde to moze byt uplne inak.

Zalezi kde a kto to robi.
To si kde zobral tu cenu. 3x viac to moze stat tak pre 4x4 a nejaky brutal vykon. Na focusa (jedna naprava, vykon nie je nejaky extra) je 50e priemer, pri viac ludoch vyrazne menej. Napr za 40 v Profituningu
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 22&start=0
V nejakej garazovke sa dostanes urcite aj okolo 30

Re: Reálný výkon auta

Napsal: 01.07.2010 13:55
od Anndy
Tak som to mozno prehnal. Ale tych 50 plus minus urcite.