TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C..ukončeno - PRODÁNO
-
goodbuy
- Nováček

- Příspěvky: 50
- Registrován: 11.02.2009 15:07
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfuku
Po ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě
pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí
možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka
) 
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem
-
berkym
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.05.2009 14:29
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Pridám svoju trošku do mlyna... Minulú zimu som mal veľmi zlé studenbé štarty, chytal na 2. 3. krát a samozrejme kolísanie otáčok pri dojazde k semaforom. v lete som vymenil dvojhmoták a štartér, túto zimu zatial chztá napoprvé. Kolísanie otáčok nezmizlo (samozrejme) ale prišiel som ako na to. stačí vytlačit spojku, alebo zvýšiť otáčky na 2200 a auto sa upokojí.
Tento rok som s ním vydrbal, žiadne zimné krátke trate! do roboty služobným...
Tento rok som s ním vydrbal, žiadne zimné krátke trate! do roboty služobným...
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km
- richisan
- Zkušený

- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
-
Hery77
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
prosim Te nakolik vyjde ta sranda vymenit cerpadlo a vycistit vstikovace?
goodbuy píše:už delší dobu toto vlákno sleduju a mám ten samý problém, jen po ránu při nízkých teplotách, když to mám přes den odstavený třeba 10 hodin a večer se vracím z práce kdy je třeba plus 4,nastartuje v pohodě napoprvý okamžitě a když ráno startuju při plus 4 a sešlapuju plyn tak si říkám zase mi někdo v noci nachcal do výfukuPo ránu musím sešlapovat plyn jinak by nenaskočil, bláznivé kolisání otáček nastává když vyjedu a dám neutrál, když mám zařazenou rychlost nic se neděje, žádné kolísání není ani se nevypne motor, jen při neutrálu se vypíná motor.Po ujetí cca 0,5 km je po problémech.Sám jsem z toho byl překvapený, protože v srpnu jsem to měl na generálce v diesel sevisu dali mi nové čerpadlo a vyčistili vstřikovače, naftu beru pouze dieseltech na frekventované stanici, teď když čtu že to může být vstřikovačem jsem překvapený, ale možný to je protože mě ty mé vstřikovače testovaly a měly velké přepady byly hodně opotřebovaný, možná že chlapíci v diesel servisu přecenili své schopnosti a vykalibrovat se jim to nepodařilo, každopádně mi řekli, že na vstřiky mi dávají 6 měsíců a na čerpadlo dva roky záruku. Dneska na ně vznesu dotaz, za nedlouho budu mít opla corsu obsah 1 v benzinu na ježdění po městě
pak focuse dám opět do opravny at se na něm vyřádí, ty jeho hrátky po ránu s mojí trpělivostí mě nebaví,po ránu moc veselý nejsem a čekání na to kdy ráno nevyjedu mě psychicky ničí
možná mi říká nech mě být jsem jen na okrasu ojezdili mě jiní (jak manželka
)
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Mně dělá studený motor to, že při volnoběhu a jízdě auta skáčou otáčky. Když auto stojí, je volnoběh naprosto stabilní. I hned po nastartování. Např. když odjedu od baráku, tak při dojezdu na první až druhou (podle teploty) křižovatku lítá volnoběr 800 - 1000 otáček. Jakmile ale stojím a čekám na zelenou, je vše OK. Po těch cca. 2 křižovatkách taky.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
goodbuy
- Nováček

- Příspěvky: 50
- Registrován: 11.02.2009 15:07
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
to Vewehr:
uplně stejně se chová moje, když stojím otáčky jsou stabilní, jakmile jedu na neutrál kolísají a občas se vypne motor a to i při přeřazování rychlosti (asi začnu jezdit první kilometr na jedničku nebo po parkovišti,sice si všichni co to uvidí budou říkat ten ocas to startuje a rozjíždí jak letadlo), první křižovatka se vždycky modlim aby se nevypnul
, druhá křižovka se modlim mín
a u třetí zapaluju cigáro a jsem vysmátý že se nic nestalo
Ještě jsem zapomněl podotknou že při prvním raním startu hodně začoudí, nevím jestli to je tím sešlápnutím plynu, ale asi ne protože při dalším sešlápnutím na podlahu nečoudí, jen při prvním startu jako kdyby tam bylo něco ucpaný. Aspon můžu uklidnit většinu že to nemusí být čerpadlem, protože tam mám uplně nový, spíš to vypadá na problém se vstřikováním,vstřikovač nedává pravidelně palivo.Proč otáčky kolísají jen při jízdě na neutrál a když stojím na neutrál jsou pravidelné? Jaktože po ujetí cca 1 kilometru se vstřikování paliva srovná? Je to vůbec vstřikovačem, co jiného může způsobit kolísání otáček? JSem zvědavý kdo jako první příjde na to čím to je
uplně stejně se chová moje, když stojím otáčky jsou stabilní, jakmile jedu na neutrál kolísají a občas se vypne motor a to i při přeřazování rychlosti (asi začnu jezdit první kilometr na jedničku nebo po parkovišti,sice si všichni co to uvidí budou říkat ten ocas to startuje a rozjíždí jak letadlo), první křižovatka se vždycky modlim aby se nevypnul
TDCI 74, 2003 kombi, pocházím z nizozemských dálnic v čechách dožívám poklidné stáří s přetočeným tachometrem
-
Vewehr
- Junior

- Příspěvky: 423
- Registrován: 27.04.2008 17:17
- Bydliště: Hradec Králové
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Já měl nedávno vstřikovače na stolici a všechny 4 OK. Navíc mi to dělá (byť míň) i v létě. Zvyknul jsem si na to. Motor vůbec nechcípá. Možná by chtěl, ale ŘJ mu patrně podstrčí trochu víc nafty a trochu ho roztočí. Nehulí mi vůbec. Jediný problém je spíš se mnou. Prostě mi vadí to kolísání otáček. Nejvíc, když jedu z chalupy. Tam je hned po startu sešup z kopce. Nechci motor trápit brzděním motorem "na sucho" bez ohřátého oleje, ale přijde mi, že na volnoběh se trápí víc tím kolísáním. Tak jezdím s rychlostí.
Ford Focus II Combi 1,6 16V, 2006, 74 kW, Stříbrný
-
prochajda
- Nováček

- Příspěvky: 3
- Registrován: 27.08.2009 22:22
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
S tima vstřikama taky je mě to divný ale ted mi to potvrdil druhý známý ale není to jistý, ale jinak neví změřil mě čidlo a to je prý v pořádku tak prý zkusit vstřiky ale nemám nikoho komu věřit at mě nenapálí není to levná záležitost za nové
- Noah
- Junior

- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
-
martinSL
- Nováček

- Příspěvky: 30
- Registrován: 08.12.2009 15:10
- Bydliště: Stará Ľubovňa
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri porucheNoah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy![]()
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Ford Focus 1.8 TDCI 85kw r.v.2002 hatchback
- Noah
- Junior

- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Delali komplet test na nejakym pristroji trvalo to 5 hodin znackovy servis Delphi,samozrejme jakmile je teplote nad 0 auto startuje super.martinSL píše:A merali ti aj kompresne tlaky?Inač za tepla ti to dufam štartuje,no keďže oni ti merali zohriate tie vstrekovače tak nemohli nič zistiť.Mne sa zda že to robí solenoid ktory otvára vstrekovač a má za studena pomalšie reakcie,piezo vstrekovače su v tom lepšie,od r.v.2005 tam davali piezo siemens čo dokažu 2x rychlejšie pracovať a nehadže maftu do prepadu ako solenoid delphi pri porucheNoah píše:Jak uz jednou tady bylo psano,zimni starty u TDCI je problem,samozrejme me to dela taky,vstriky po kompletnim testu(6300 Kč)jsou v poradku a zimni starty opet na prdel.Uz mam koupeny listky na socku az budou velky mrazy![]()
Zhavice OK,starter OK,filtr novy,baterka OK,pridavam aditivum VIF jak v zime tak v lete.
Uz nevim jakou lepsi peci mu dat,tankuju jen u znackovych benzinek
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- andre22
- Nováček

- Příspěvky: 33
- Registrován: 06.04.2008 20:48
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
- richisan
- Zkušený

- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Dnes som absolvoval update softveru RJ. Najskor mi pan v servise vravel, ze asi na moj motor update neni (t.j. ze mam najnovsi
) ale potom ho predsa vo fordackom systeme nasli
Update riesi tieto oblasti:
- cold start - startovanie za studena (prve dojmy - pri studenom motore nezhavim rano 2-3krat, motor chyti bez trapenia na prve startovanie, je tichsi!)
- A/C fix - vypina automaticky klimatizaciu, ked mu stupi clovek na krk pri predbiehani za ucelom dosiahnutia co najvyssieho okamziteho vykonu
- hot driveability - problemy pri startovani so zahriatym motorom (tie som nikdy nemal, ale budis
)
Celkovo sa mi zda byt motor tichsi, akoby sa optimalizovala mapa RJ (vstrekovanie, predvstreky a p.) a chod kultivovanejsi. Som rad, ze som to absolvoval
Update riesi tieto oblasti:
- cold start - startovanie za studena (prve dojmy - pri studenom motore nezhavim rano 2-3krat, motor chyti bez trapenia na prve startovanie, je tichsi!)
- A/C fix - vypina automaticky klimatizaciu, ked mu stupi clovek na krk pri predbiehani za ucelom dosiahnutia co najvyssieho okamziteho vykonu
- hot driveability - problemy pri startovani so zahriatym motorom (tie som nikdy nemal, ale budis
Celkovo sa mi zda byt motor tichsi, akoby sa optimalizovala mapa RJ (vstrekovanie, predvstreky a p.) a chod kultivovanejsi. Som rad, ze som to absolvoval
-
Hery77
- Nováček

- Příspěvky: 41
- Registrován: 27.10.2009 19:43
- Bydliště: Ostrava
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
A diagnostika ti hlasila ze je ten snimac vadny, nebo jsi to proste zkusil vymenit?
Diky...
Diky...
andre22 píše:tak přesně stejný problém mám taky se studenými starty - pokud je méně než cca +7C, tak jsou starty horší, po 0C je to o dost horší... studené rozjezdy maras, ale pokud se ujede pár km, tak už je vše ok... To zdechnutí za studena při neutrálu se mi stalo dvakrát a vyřešilo se to výměnou snímače váčkové hřídele (teda doufám, protože od výměny už to neudělalo - původně tam byl černý, prý starý typ, teď jsou nějaké vylepšené šedé..., cena i s prací cca 700 Kč +-)...
Ford Mondeo MK IV, r.v. 2008 HB, Ghia, 2.0 Duratec FFV
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
prodáno: Ford Focus I. r.v. 10/2004, 1.8 TDCi / 74 kW
- M.P
- Nováček

- Příspěvky: 155
- Registrován: 14.10.2009 16:33
- Bydliště: já su z Třebíča
Re: TDCi ... nemá rád teploty pod cca 8°C
Tak odpoledne mi volal mechanik .
Tak se potvrdilo to co mi říkal když jsem byl u něj poprvé . Je špatnej jeden vstřik . Bohužel mu dodavatel ND po objednání potřebného oznámil že nejdřív mezi svátkama , takže to vyčištění zase složil , upravil nebo něco nového nahrál do ŘJ ( tomu moc nerozumím ) , s tím že si jdu zejtra pro auto . Jakmile bude mít to co potřebuje mi to během jednoho dne vymění . Moc nevím jak takovej vstřikovač vypadá a z čeho se skládá , ale říkal něco o nějaké "špičce" a "přepadovým válečku" . Zejtra jak s ním budu mluvit osobně tak bud moudřejší , tak to kdyžtak pak přetlumočím .
... takže žádný čidlo , nebo snímač , není špatnej .
Tak se potvrdilo to co mi říkal když jsem byl u něj poprvé . Je špatnej jeden vstřik . Bohužel mu dodavatel ND po objednání potřebného oznámil že nejdřív mezi svátkama , takže to vyčištění zase složil , upravil nebo něco nového nahrál do ŘJ ( tomu moc nerozumím ) , s tím že si jdu zejtra pro auto . Jakmile bude mít to co potřebuje mi to během jednoho dne vymění . Moc nevím jak takovej vstřikovač vypadá a z čeho se skládá , ale říkal něco o nějaké "špičce" a "přepadovým válečku" . Zejtra jak s ním budu mluvit osobně tak bud moudřejší , tak to kdyžtak pak přetlumočím .
... takže žádný čidlo , nebo snímač , není špatnej .
https://imageshack.us/a/img99/3748/90436961.jpg
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
EXkáry :
Ford Focus Combi 1.8 TDCi - 85 kW / 2003
Citroën Xsara 1.9 TD / 1998
Součastnost :
Citroën C5 Break 2.0 HDi / 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





