Stránka 3 z 4
Re: Vstřiky
Napsal: 08.06.2010 06:46
od Eidž
Ve vláknu Spotřeba je zajímavý a pravdivý postřeh - to, že teplota chladící směsi je nějaká, ještě neznamená, že motor je zahřátý na stejnou teplotu...
Jinak na rovině, pokud není požadavek na výkon, jedu do 1500, níž ne. Pokud je stoupání či potřebuji předjet, podřadím. Od 1800 už nepodřazuji.
U studeného motoru nejdu přes 2500, spíš se snažím jet na 1800.
Re: Vstřiky
Napsal: 08.06.2010 08:46
od L_u_k_y_n
už se pomalu oddalujeme od tématu "vstřiky"

Re: Vstřiky
Napsal: 15.06.2010 23:29
od Abraxan
Ahoj tak mam pocit ze mi zacli zlobit vstriky motor ma po ohrati divnej zvuk takovy divny klepani..ma s tim nekdo nejakou zkusenost? v servisu mi rekli ze to bude 1 vstrik, zkusil jsem nalit nejakej humus na priočištení snad to popmuze...jinak nevite nekdo jak bych mohl vyčistit EGR?
Re: Vstřiky
Napsal: 13.10.2010 16:48
od Rike
Tak motor klepe víc a víc. I za tepla. Nejhorší je to samozřejmě zastudena, to mi různě padají otáčky, hrká to, no jak stará Avie... Ale jen na volnoběhu nebo do 2000ot/min, výš to buď nevnímám, nebo to nedělá. A prej vstříky OK. Tak fakt nevím...
Re: Vstřiky
Napsal: 13.10.2010 16:58
od tomason
Kolik máš najeto

takhle to vypadá na setrvák,vibrace -rachot zrychlení z 80 na 5 stupeň a auto se jakoby kymácí.
Re: Vstřiky
Napsal: 13.10.2010 19:57
od Rike
Najeto je 106 tisíc. Zrychlení z 80 na 5 stupeň, to je jak když jedeš po zvlněném asfaltu, přesně jak píšeš, vibrace. To je ta dvojhmotová záležitost?
Na neutrál za studena se ten motor občas úplně zaklepe, jakoby polochcípne, na čtvrt sekundy a zase na chvíli dobrý. Ty výpadky jsou nepravidelné a poměrně při nich za studena smrdí kouř. Tohle taky dělá setrvák?
Re: Vstřiky
Napsal: 30.11.2010 09:38
od Forny
Rike píše:Najeto je 106 tisíc. Zrychlení z 80 na 5 stupeň, to je jak když jedeš po zvlněném asfaltu, přesně jak píšeš, vibrace. To je ta dvojhmotová záležitost?
Na neutrál za studena se ten motor občas úplně zaklepe, jakoby polochcípne, na čtvrt sekundy a zase na chvíli dobrý. Ty výpadky jsou nepravidelné a poměrně při nich za studena smrdí kouř. Tohle taky dělá setrvák?
na 106k km, je to docela brzo na takhle odtavenej setrvak, ja mam 120k a zatim se mi ozyva tim, ze sem tam pri startu ci vypnuti motoru se auto jakoby oklepe, jinak bezi v pohode.
- rano prvni start - docela velkej sedej dym po nastartovani, nez se to po 5s vyrovnalo - vymena zhavicu a a pri stejnem startu je koure cca 20%
- pred rokem a pul, po nastartovani bily dym z vyfuku, motor nesel do vykonu, po vypnuti a opetovnem nastartovani neslo tocit motorem - diagnostika Ford - vymena EGR ventilu, od te doby neni problem, ted po 40k km, byla proveden vymena zhavicu a servisak mi rekl, ze se mi pomalu zacina zanaset EGR, na jare pri prezuti mu jej necham vycistit, aby vydrzel - jine vlakno odhad 50 - 70k km dle nafty
- dale jsem byl upozornen, ze ten bily kou muze udelat i vstrik, ale ty chce dat na testovaci stolici nez je zacnes menit, dle motoru to neni levna zalezitost, pro me pry stoji jeden vstrik 16k
Re: Vstřiky
Napsal: 30.11.2010 10:07
od tomason
To teda nestojí 6000 bez Dph nevím kdo ti takový blábol řekl.Tolik nestojí ani Japonské Denso a to patří k nejdražšímu CR.
Re: Vstřiky
Napsal: 30.11.2010 10:10
od Forny
tomason píše:To teda nestojí 6000 bez Dph nevím kdo ti takový blábol řekl.Tolik nestojí ani Japonské Denso a to patří k nejdražšímu CR.
informace stara pres rok a pul, ted jsem si ji overoval u znameho co dela Peugeoty se stejnym motorem a rekl mi stejnou cenu 6000 bez dph
Re: Vstřiky
Napsal: 01.12.2010 12:06
od V12
Jj, je to okolo 6-7 tisic CzK bez DPH (do 330 € - ten najdrahsi)
Re: Vstřiky
Napsal: 10.12.2010 01:50
od bluepeter
Chalani a kde by sa dali za taku cenu zohnat , myslim konkretne miesto-firmu , lebo ja mam dost podobne priznaky ako RIke a vyjadrenie fordu ze repas vstrekov alebo vymena . Podla ich zisteni stoji repas jedneho vstreku 350euro a novy vstrek 520euro. Preto ma velmi prekvapuje to co tu citam. Tak isto nasli metalizu v nadrzi takze je cerpadlo nacate , podla nich repas cerpadla 700-800 eur . Predbezne mi vycislili opravu na nejakych 2200 eur , co vy nato ?
Re: Vstřiky
Napsal: 14.12.2010 07:54
od V12
bluepeter :
V ktorom Forde si to bol ? Mne v Trnave (Auto J+J) dali cenu na jeden novy vstrekovac 398€. A podla vsetkeho sa da aj o stovku lacnejsie, to ale musim este preverit. Inak Continentaly pouzite v 2.0 TDCI sa repasovat nedaju. Ani vstreky, ani cerpadlo...
Orientacnu cenu cerpadla este skusim zistit, podla katalogu je nove za cca 700€.
EDIT :
Podla
je cena NOVEHO cerpadla cca 650€ aj s DPH (cca 13500 CzK bez DPH)
Re: Vstřiky
Napsal: 05.01.2011 11:02
od Pokec007
Ahoj lidi,
muj Fofo (viz podpis) zacal cukat pri konstatnich otackach, proste kdyz udrzuju stejnou rychlost motor vyrazne cuka v asi 0,5s intervalech. V Carentu mi rekli ze musim na diagnostiku a vycisteni pripadne vymenu vstriku. Muj dotaz zni:
- kam? Brno a okoli
- volal jsem to SEBA v Kurimi ale Delphi vstriky nedelaji
- volal jsem do AUTO ZM v Bosonohach, maji objednaci terminy mesic ...
- pripadne kde je koupit za rozumnou cenu?
Diky Pokec
Re: Vstřiky
Napsal: 05.01.2011 12:38
od V12
FFII 2.0TDCI ma vstrekovace Continental, nie Delphi... Smutna skutocnost je to, ze su neopravitelne, takze jedine vymena
Nech zije FFII 2.0i.
Re: Vstřiky
Napsal: 05.01.2011 15:27
od tomason
Nemůže to být EGR ventil.
