Vstřiky

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Vstřiky

Příspěvek od Eidž » 08.06.2010 06:46

Ve vláknu Spotřeba je zajímavý a pravdivý postřeh - to, že teplota chladící směsi je nějaká, ještě neznamená, že motor je zahřátý na stejnou teplotu...

Jinak na rovině, pokud není požadavek na výkon, jedu do 1500, níž ne. Pokud je stoupání či potřebuji předjet, podřadím. Od 1800 už nepodřazuji.

U studeného motoru nejdu přes 2500, spíš se snažím jet na 1800.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: Vstřiky

Příspěvek od L_u_k_y_n » 08.06.2010 08:46

už se pomalu oddalujeme od tématu "vstřiky" :nnou:
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

Abraxan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 22.01.2009 22:49
Bydliště: Rakoník
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od Abraxan » 15.06.2010 23:29

Ahoj tak mam pocit ze mi zacli zlobit vstriky motor ma po ohrati divnej zvuk takovy divny klepani..ma s tim nekdo nejakou zkusenost? v servisu mi rekli ze to bude 1 vstrik, zkusil jsem nalit nejakej humus na priočištení snad to popmuze...jinak nevite nekdo jak bych mohl vyčistit EGR?

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: Vstřiky

Příspěvek od Rike » 13.10.2010 16:48

Tak motor klepe víc a víc. I za tepla. Nejhorší je to samozřejmě zastudena, to mi různě padají otáčky, hrká to, no jak stará Avie... Ale jen na volnoběhu nebo do 2000ot/min, výš to buď nevnímám, nebo to nedělá. A prej vstříky OK. Tak fakt nevím...

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky

Příspěvek od tomason » 13.10.2010 16:58

Kolik máš najeto :?: takhle to vypadá na setrvák,vibrace -rachot zrychlení z 80 na 5 stupeň a auto se jakoby kymácí.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: Vstřiky

Příspěvek od Rike » 13.10.2010 19:57

Najeto je 106 tisíc. Zrychlení z 80 na 5 stupeň, to je jak když jedeš po zvlněném asfaltu, přesně jak píšeš, vibrace. To je ta dvojhmotová záležitost?
Na neutrál za studena se ten motor občas úplně zaklepe, jakoby polochcípne, na čtvrt sekundy a zase na chvíli dobrý. Ty výpadky jsou nepravidelné a poměrně při nich za studena smrdí kouř. Tohle taky dělá setrvák?

Uživatelský avatar
Forny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 15.10.2008 15:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od Forny » 30.11.2010 09:38

Rike píše:Najeto je 106 tisíc. Zrychlení z 80 na 5 stupeň, to je jak když jedeš po zvlněném asfaltu, přesně jak píšeš, vibrace. To je ta dvojhmotová záležitost?
Na neutrál za studena se ten motor občas úplně zaklepe, jakoby polochcípne, na čtvrt sekundy a zase na chvíli dobrý. Ty výpadky jsou nepravidelné a poměrně při nich za studena smrdí kouř. Tohle taky dělá setrvák?
na 106k km, je to docela brzo na takhle odtavenej setrvak, ja mam 120k a zatim se mi ozyva tim, ze sem tam pri startu ci vypnuti motoru se auto jakoby oklepe, jinak bezi v pohode.

- rano prvni start - docela velkej sedej dym po nastartovani, nez se to po 5s vyrovnalo - vymena zhavicu a a pri stejnem startu je koure cca 20%

- pred rokem a pul, po nastartovani bily dym z vyfuku, motor nesel do vykonu, po vypnuti a opetovnem nastartovani neslo tocit motorem - diagnostika Ford - vymena EGR ventilu, od te doby neni problem, ted po 40k km, byla proveden vymena zhavicu a servisak mi rekl, ze se mi pomalu zacina zanaset EGR, na jare pri prezuti mu jej necham vycistit, aby vydrzel - jine vlakno odhad 50 - 70k km dle nafty

- dale jsem byl upozornen, ze ten bily kou muze udelat i vstrik, ale ty chce dat na testovaci stolici nez je zacnes menit, dle motoru to neni levna zalezitost, pro me pry stoji jeden vstrik 16k
Ford Focus combi Ghia 2.0 TDCi 100kW 2005 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky

Příspěvek od tomason » 30.11.2010 10:07

To teda nestojí 6000 bez Dph nevím kdo ti takový blábol řekl.Tolik nestojí ani Japonské Denso a to patří k nejdražšímu CR.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Forny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 15.10.2008 15:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od Forny » 30.11.2010 10:10

tomason píše:To teda nestojí 6000 bez Dph nevím kdo ti takový blábol řekl.Tolik nestojí ani Japonské Denso a to patří k nejdražšímu CR.
informace stara pres rok a pul, ted jsem si ji overoval u znameho co dela Peugeoty se stejnym motorem a rekl mi stejnou cenu 6000 bez dph
Ford Focus combi Ghia 2.0 TDCi 100kW 2005 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vstřiky

Příspěvek od V12 » 01.12.2010 12:06

Jj, je to okolo 6-7 tisic CzK bez DPH (do 330 € - ten najdrahsi)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřiky

Příspěvek od bluepeter » 10.12.2010 01:50

Chalani a kde by sa dali za taku cenu zohnat , myslim konkretne miesto-firmu , lebo ja mam dost podobne priznaky ako RIke a vyjadrenie fordu ze repas vstrekov alebo vymena . Podla ich zisteni stoji repas jedneho vstreku 350euro a novy vstrek 520euro. Preto ma velmi prekvapuje to co tu citam. Tak isto nasli metalizu v nadrzi takze je cerpadlo nacate , podla nich repas cerpadla 700-800 eur . Predbezne mi vycislili opravu na nejakych 2200 eur , co vy nato ?
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vstřiky

Příspěvek od V12 » 14.12.2010 07:54

bluepeter :
V ktorom Forde si to bol ? Mne v Trnave (Auto J+J) dali cenu na jeden novy vstrekovac 398€. A podla vsetkeho sa da aj o stovku lacnejsie, to ale musim este preverit. Inak Continentaly pouzite v 2.0 TDCI sa repasovat nedaju. Ani vstreky, ani cerpadlo...
Orientacnu cenu cerpadla este skusim zistit, podla katalogu je nove za cca 700€.

EDIT :
Podla

Kód: Vybrat vše

https://www.fordoriginalnidily.cz
je cena NOVEHO cerpadla cca 650€ aj s DPH (cca 13500 CzK bez DPH)
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Pokec007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 05.01.2011 10:41

Re: Vstřiky

Příspěvek od Pokec007 » 05.01.2011 11:02

Ahoj lidi,
muj Fofo (viz podpis) zacal cukat pri konstatnich otackach, proste kdyz udrzuju stejnou rychlost motor vyrazne cuka v asi 0,5s intervalech. V Carentu mi rekli ze musim na diagnostiku a vycisteni pripadne vymenu vstriku. Muj dotaz zni:
- kam? Brno a okoli
- volal jsem to SEBA v Kurimi ale Delphi vstriky nedelaji
- volal jsem do AUTO ZM v Bosonohach, maji objednaci terminy mesic ...
- pripadne kde je koupit za rozumnou cenu?

Diky Pokec
FOFOII Turnier 2005 2.0TDCI 100kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Vstřiky

Příspěvek od V12 » 05.01.2011 12:38

FFII 2.0TDCI ma vstrekovace Continental, nie Delphi... Smutna skutocnost je to, ze su neopravitelne, takze jedine vymena :wallbash:

Nech zije FFII 2.0i.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Vstřiky

Příspěvek od tomason » 05.01.2011 15:27

Nemůže to být EGR ventil. :idea:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti