Nemyslel jsi geometrii??solfan píše:no ja sa objednam na diagnostiku aj prevazenie pneu...
...nie drahu diagnostiku a pneuservis v prahe?...
Vibrace do volantu
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Vibrace do volantu

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Vibrace do volantu

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Vibrace do volantu
jj, myslel...nejako sa mi dari zamienat si slova...a dnes to nie je prvykratMarťas píše:Nemyslel jsi geometrii??solfan píše:no ja sa objednam na diagnostiku aj prevazenie pneu...
...nie drahu diagnostiku a pneuservis v prahe?...

nafukane to mam dobre, to som kontroloval...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

- kiowa
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17.05.2010 23:54
- Bydliště: Liberec
Re: Vibrace do volantu
měl jsem taky problémy s vibracemi na volantu. U mě to uplně vyřešilo nové vyvážení kol, ted to je paráda, volant se ani při vysoké rychlosti nehne, super.
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.07.2010 17:39
Re: Vibrace do volantu
Tak já mám taky problém s vibrací do volantu. Je to cca od 90 do 110 km/h. Divný je, že záleží jakej je povrch silnice ... někdy je vibrace nepatrná, jindy ji trošku cítím v ruce. Dělá to ať mám šešlápnutej plyn, nebo bez něj. Kola mám origo, gumy jsem si kupoval na jaře nový. Byl jsem i v pneu, kde rovnají alu disky .... kola bez problému,vyvážení kol do 0. V zimě jsem byl na servisu u Forda nechal jsem si udělat geometrii. Pro jistotu jsem si zajel do servisu, kterej u nás dělá jen geometrie, popsal jsem mu problém, jestli to nemůže být geometrií a tou prej ne. Můžou to dělat destičky, popř. kotouč. V zimě mi je v servisu na prohlídce stáčeli, při brzdění mi docela házel volant. Teď při brzdění se mi už zase volant trošku klepe (záleží zase na povrchu silnice) a dělá to 110 - 90 km/h.... nebo nějaký další nápad ... mám najeto 47.000 km ... díky
- Luky2380
- Nováček
- Příspěvky: 20
- Registrován: 29.03.2010 09:00
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace do volantu
Plazma mám téměř podobný problém s vibrací jak popisuješ a nemohu přijít čím to je 

Ford Focus II 1,6 Ti-VCT 2006 sportovní pružiny H&R




-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Vibrace do volantu
Kotouče a destičky dělají vybrace při brzdění.
Váš problém je vadná pneumatika , ona jde vyvážit do "0" ale při zatížení se rozhodí, když se sundá zase bude v 0 nebo nějaký malý rozdíl, hodí se na auto a kmitá znovu. Prohodit kola, nebo půjčit jiné a vyzkoušet.

Váš problém je vadná pneumatika , ona jde vyvážit do "0" ale při zatížení se rozhodí, když se sundá zase bude v 0 nebo nějaký malý rozdíl, hodí se na auto a kmitá znovu. Prohodit kola, nebo půjčit jiné a vyzkoušet.

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 12.07.2010 17:39
Re: Vibrace do volantu
Kola jsme přehazovat zkoušeli. Byl jsem na garančce, tak mi vyčistil brzdy a pár dní žádný kmitání. Dneska jsem jel ráno do práce a zase se začnul trošku kmitat. Je mi divný, že to dělá podle povrchu silnice ...
- fousac
- Pokročilý
- Příspěvky: 771
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jáchymov-Beroun/Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace do volantu
Mám podobný problém...
Při brždění se volant rozkmitá a někdy to vypadá na dálnici tak, že si myslím, že to nedobrzdím, když auto předemnou začně prudce brzdit.
Kotouče mám origo cca 2 roky i s destičkami a tato závada se mi začla projevovat již před rokem...Nedávno jsem je nechal stočit a paráda, ale po týdnu se to zase vrátilo do kmitacího stavu.
Bylo mi řečeno, že to mohou dělat 17" kola, že na to auto není moc stavěné...
Dneska si půjčí švára z práce nový kotouč a nějaký hodinky na měření, a zkusíme tím, zda není v prd*li náboj...
Při brždění se volant rozkmitá a někdy to vypadá na dálnici tak, že si myslím, že to nedobrzdím, když auto předemnou začně prudce brzdit.
Kotouče mám origo cca 2 roky i s destičkami a tato závada se mi začla projevovat již před rokem...Nedávno jsem je nechal stočit a paráda, ale po týdnu se to zase vrátilo do kmitacího stavu.

Bylo mi řečeno, že to mohou dělat 17" kola, že na to auto není moc stavěné...
Dneska si půjčí švára z práce nový kotouč a nějaký hodinky na měření, a zkusíme tím, zda není v prd*li náboj...
Mondeo MK4 (2011) - 2.2 Enterprise - Lunar Sky
byl Ford Focus MK1 (2000) - 1,8 TDDi, black metal
byl Ford Focus MK1 (2000) - 1,8 TDDi, black metal
- mik100
- Nováček
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16.01.2009 13:34
Re: Vibrace do volantu
zdravim,dnes po ceste naspat z lyzovacky som po dialnici zacitil vybracie do volantu ,cca od 100 kmh zacnu,cim rychlejsie idem tym vacsie su vibracie.
rano cestou tam mi to nerobilo.
neviete cim to moze byt,pri 50-60 kmh nic necitit,ani pri brzdeni,ani pri prudkom pridani plynu nevibruje,len pri vyssich ryhlostiach
-po horskych serpentinach som sa trochu vyblaznil,ale zase nie velka divocina,ani nejaku jamu som netrafil...
pneu defekt nemaju,ze by odpadlo zavazie?
dik
rano cestou tam mi to nerobilo.
neviete cim to moze byt,pri 50-60 kmh nic necitit,ani pri brzdeni,ani pri prudkom pridani plynu nevibruje,len pri vyssich ryhlostiach
-po horskych serpentinach som sa trochu vyblaznil,ale zase nie velka divocina,ani nejaku jamu som netrafil...
pneu defekt nemaju,ze by odpadlo zavazie?
dik
Ford Focus II,2008,1.6 16v 74KW,Black
- herizn
- Pokročilý
- Příspěvky: 706
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
Re: Vibrace do volantu
Klidně to může být i led a sníh který máš namrzlý na vnitřní straně disku kola a působí tak jako nevyvážený kolo:osobní zkušenost.
- Rako
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.10.2010 12:58
Re: Vibrace do volantu
Také jsem měl problém s vibracemi do volantu v rychlostech mezi 90-120km/h, a problém byl v předních tlumičích. Takže doporučuji udělat geometrii, nechat zkontrolat kola s pneu a zajet na test tlumičů 

Focus IV; 1.6 Ti-VCT; 77kw; Trend; r.v. 2018
Mondeo IV; 2.0TDCi; 124kW - 382Nm (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 08
Focus II Combi; 1.6 TDCi; 94kW - 282Nm/2578 ot/min. (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 06
Mondeo IV; 2.0TDCi; 124kW - 382Nm (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 08
Focus II Combi; 1.6 TDCi; 94kW - 282Nm/2578 ot/min. (chip Camp Performance); Ghia; r.v. 06
- verko1
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 10.08.2010 14:46
Re: Vibrace do volantu
Zdravim Vas. Moj fordik vydrzal bez problemu 2 mesiace takze uz bolo nacase aby sa daco stalo:-)
Takze...Vracal som sa z Nemecka po ceskej dialnici. Na SVK som si vsimol ze vibruje volant (na ceskej strane mi to prislo ako sluzba navyse k dialnicnej nalepke). Dal som vyvazit gumy - predne boli uplne rozhasene, zadne trochu. Vibracie nachvilu prestali. Na ceste spat do Nemecka zacal volant vibrovat este pred ceskou dialnicou. Pri 140tke by sa s tym volantom dal utriasat beton. V Nemecku som to dal znovu vyvazit a opat to bolo rozhasene. Vtedy som to hodil na pneu. Boli to sice Continentaly made in Germany ale uz stare.
Problem neprestal ani pri letnych Dunlopoch, tak som zacal patrat podla toho co uz tu bolo napisane.
Poloosy: lava predna bola trochu zakydana od oleja a bahna, tak som ju vydrhol a pozoroval.....niekolko stoviek kilometrov prejdenych a je cista.
Silenbloky: silu sice mam, ale na ich kontrolu urcite malu takze iba konstatujem ze vyzeraju dobre - ziadne praskliny, diery a pod.
Loziska: pred tyzdnom vychadzal z laveho predneho loziska rovnaky zvuk, ako ked bratovi odislo lozisko na mladsom fokuse. Na druhy den ticho.
Kedy to robi: na rozdiel od predchadzajucich prispevkov je volant pri akceleracii aj pri 150km/h pokojny. Ked prestanem pridavat vibracie zacnu a neprestanu kym rychlost neklesne pod 70.
Vcera som sa trochu vozil a zistil ze najvacsie vibracie zacnu chvilu potom ako ustalim rychlost....(je jedno ci v 80 alebo 120). Ako keby sa cez male vibracie postupne rozvibrovalo cele auto....ak pridam alebo spomalim...postupne vibracie ustupuju no nezmiznu....po usutaleni rychlosti sa potupne rozvibruje opat cele auto.
Auto som kupil pouzite, predtym zjavne havarovane vlavo vpredu bo naraznik, lave svetlo, zrkadlicko, gulovy cap na riadeni, cele rameno su nove a prevodovka ma odspodu par skrabancov.
Kedze sa vela veci toci okolo lavej prednej strany skusil som tam vrazit rezervu. Spravalo sa to velice podobne az na brzdenie. S rezervou sa volant pri brzdeni ani nepohol. S elektronom behal ako saleny.
Este dodam, ze dunlop SP 01 co su tam obute maju rovnaky datum vyroby ako auto, ale original rezerva je continental.
Ja uz zacinam mat svoju teoriu, ale najprv by som rad pocul vas nazor. Buduci tyzden pridam aj nazor technika z Fordu.
Vdaka za Vas cas.
Takze...Vracal som sa z Nemecka po ceskej dialnici. Na SVK som si vsimol ze vibruje volant (na ceskej strane mi to prislo ako sluzba navyse k dialnicnej nalepke). Dal som vyvazit gumy - predne boli uplne rozhasene, zadne trochu. Vibracie nachvilu prestali. Na ceste spat do Nemecka zacal volant vibrovat este pred ceskou dialnicou. Pri 140tke by sa s tym volantom dal utriasat beton. V Nemecku som to dal znovu vyvazit a opat to bolo rozhasene. Vtedy som to hodil na pneu. Boli to sice Continentaly made in Germany ale uz stare.
Problem neprestal ani pri letnych Dunlopoch, tak som zacal patrat podla toho co uz tu bolo napisane.
Poloosy: lava predna bola trochu zakydana od oleja a bahna, tak som ju vydrhol a pozoroval.....niekolko stoviek kilometrov prejdenych a je cista.
Silenbloky: silu sice mam, ale na ich kontrolu urcite malu takze iba konstatujem ze vyzeraju dobre - ziadne praskliny, diery a pod.
Loziska: pred tyzdnom vychadzal z laveho predneho loziska rovnaky zvuk, ako ked bratovi odislo lozisko na mladsom fokuse. Na druhy den ticho.
Kedy to robi: na rozdiel od predchadzajucich prispevkov je volant pri akceleracii aj pri 150km/h pokojny. Ked prestanem pridavat vibracie zacnu a neprestanu kym rychlost neklesne pod 70.
Vcera som sa trochu vozil a zistil ze najvacsie vibracie zacnu chvilu potom ako ustalim rychlost....(je jedno ci v 80 alebo 120). Ako keby sa cez male vibracie postupne rozvibrovalo cele auto....ak pridam alebo spomalim...postupne vibracie ustupuju no nezmiznu....po usutaleni rychlosti sa potupne rozvibruje opat cele auto.
Auto som kupil pouzite, predtym zjavne havarovane vlavo vpredu bo naraznik, lave svetlo, zrkadlicko, gulovy cap na riadeni, cele rameno su nove a prevodovka ma odspodu par skrabancov.
Kedze sa vela veci toci okolo lavej prednej strany skusil som tam vrazit rezervu. Spravalo sa to velice podobne az na brzdenie. S rezervou sa volant pri brzdeni ani nepohol. S elektronom behal ako saleny.
Este dodam, ze dunlop SP 01 co su tam obute maju rovnaky datum vyroby ako auto, ale original rezerva je continental.
Ja uz zacinam mat svoju teoriu, ale najprv by som rad pocul vas nazor. Buduci tyzden pridam aj nazor technika z Fordu.
Vdaka za Vas cas.
Teraz: Ford Focus, 1.6 TDCi, 80kW, 01/2008, čierna metalíza
Predtým: Citroen C2 VTR, 1,6, 80kW, 01/2005, červená metalíza
Predtým: Citroen C2 VTR, 1,6, 80kW, 01/2005, červená metalíza
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 16.02.2011 14:30
Re: Vibrace do volantu
Tak já mám problém s vibrací volantu mezi 100-120km a je jedno zda akceleruji či nikoliv. Také mi to dělá silněji a slaběji dle typu silnice, při brždění je vše v pohodě. Mám nové elektrony dezent 16kový i s těmi kroužky. Dělalo mi to z gumama Kleber Dynaxer 3, teď jsem osadil na předek Michelin Primacy HP 205/55/R16(nové vyrobené v německu v letošním roce) vyvážené do nuly a max zátěž na jedné straně pneu je 25g(michelin povoluje 40g). Dělá mi to opět. Jezdím k jednomu pneuservisu, tak přemýšlím zda je vemu na vyvážení jinam, ale moc šancí tomu nedávám-asi je problém někde jinde. Poraďte prosím. Mám focus combi 1.6 TDCi 80kw 2008.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985
- mehturt
- Test driver
- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace do volantu
Tiez mam tento problem, presne pri tych rychlostiach. Zda sa mi ale ze na 18-kach to vibruje viac ako na 16-kach. O 3000 km idem do servisu po 100.000km tak uvidime co mi na to povedia.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů