Stránka 3 z 43

Re: zvyšování teploty

Napsal: 28.01.2007 01:20
od unig
roberto píše:nevím čím to může být,aůe při větších otáčkách cca nad 3000 ot. mi leze teplota motoru do červeného..že by termostat ?? Po vypnutí motoru není slyšet ventilátor chladiče........ :?: :cry:
Rád bych se zeptal jestli už víš, čím to bylo??? mám totiž podobný deda stejný problém 1.6 zetec Dík JJ

Napsal: 06.02.2007 15:45
od roberto
No mam vymenenou pumpu a dela to porad jak je kopecek tak se splha k cervenymu jak rovina tak zase zpet..takze nevim.... A co na to FOKI he?!

Napsal: 07.02.2007 23:28
od unig
roberto píše:No mam vymenenou pumpu a dela to porad jak je kopecek tak se splha k cervenymu jak rovina tak zase zpet..takze nevim.... A co na to FOKI he?!
mě se teplota zvyšuje z cela náhodně, ráno cca 25KM úplně v pohodě, zpátky po 10KM se teplota zvedá, když už je teplota v červenym poli tak je nádobka plná vody, větrák jede po snížení otáček okamžitě teplota padá a hladina se vrací na svojí hladinu, bohužel v tomto procesu příjdu tak vždy o 1/2 litru fridexu tak docela bomba, mám připravenej novej termostat, ale když čtu tvoje zkušenosti tak nevím. Kdyby jsi na něco přišel, tak dej vědět. Doteď jsem měl favo, a tyhle problémy jsem neznal (:( . připravuju se na nejhorší, těsnění pod hlavou.
Jan.janovsky@aero.cz

Napsal: 08.02.2007 07:05
od ihrdlick
Já už to řeším nějakou dobu: možnosti

1.hustota kapaliny (v zimě mi to dělá častěji, mám ji do -45°C)
2.termostat, čidlo (možná i jak psal Pelen špatně nasazený nebo už ojetý)
3.neprůchodnost výfuku :?:
4.netěsnost hlavy
5.prasklá hlava (asi bych se odstřelil)

Poradil mi Zdenek, pořádně to protáhnout (2-ka a 6000ot.) a třeba ta vzduchová bublina zmizí !

Napsal: 08.02.2007 08:15
od roberto
Hlava je o.k. to mi v servisu kontrolovali takzeneni praskla ani tesneni nefouka. A teplota leze nahoru po zahrati a taky zcela nahodne... jen do kopecka a jen nekdy.A tomam novej termostat,cidlo, i pumpu.Takze vazne nevim. Vetraky pri tom spousteji v pohode... Kapalina je menena a uprne v pohode. System se pry odvzdusnuje sam... Takze zahada :?: :!:

Napsal: 08.02.2007 09:30
od ihrdlick
roberto píše:Hlava je o.k. to mi v servisu kontrolovali takzeneni praskla ani tesneni nefouka. A teplota leze nahoru po zahrati a taky zcela nahodne... jen do kopecka a jen nekdy.A tomam novej termostat,cidlo, i pumpu.Takze vazne nevim. Vetraky pri tom spousteji v pohode... Kapalina je menena a uprne v pohode. System se pry odvzdusnuje sam... Takze zahada :?: :!:
Na kolik Tě vyšla to kontrola těsnosti hlavy? Ať vím, o kolik budu lehší. Na druhou stranu, jdu do Forda kontrolovat zvedecí rampy na auta, tak žeby to udělali v rámci dobrých vztahů :?: :lol:

Napsal: 08.02.2007 10:33
od roberto
No me to udelali zadarmo v ramci zjistovani zavady a menily mi to cerpadlo. Jinak myslim kolem 1 t. ale nevim,nerad bych kecal

Napsal: 09.02.2007 15:58
od Higiligi
Mě se s autem děje něco podobného,při vyšších otáčkách nad 3000ot/min mi leze teplota až na maximum,se sundáním nohy z plyn.pedálu teplota klesá.Zatím jsem to neřešil,těch 120km/h z toho dostanu a ani netuším co s tím.Diagnostika nic,údajně by to mohlo dělat to vodní čerpadlo nebo zanesený chladič.Ale dělá to i v zimě,kdy jsou nízké teploty,takže chladičem to asi nebude. Dále mi blbne palivoměr,než se motor zahřeje,tak ukazuje víc než je skutečnost a taky když je motor teplý,tak si vesele a hlavně bez důvodně tůruje...Spotřeba je taky celkem slušná,závěrem tedy snad konstatovat,že brzy půjde do světa. :(

Napsal: 09.02.2007 19:49
od Ferino
Kluci a není to tím, že tam máte příliš hustou nemrzku? Ona by se měla naředit destilkou na vyšší teplotu tání, příliš koncentrovaná prý nemá dobré tepelné vlastnosti. (vyčteno kdesi na netu)

Napsal: 10.02.2007 12:35
od roberto
No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?

Napsal: 10.02.2007 12:51
od pelen
roberto píše:No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
Mi se nekontrolovatelne zvysovala teplota u skodovky. Menil jsem 3 nebo 4 termostaty, neustale jsem odvzdusnoval a porad obcas teplota vyskocila. Nakonec to byla prohnuta hlava motoru. Kdyz se vhodne ohrala, mrskla sebou jako spencerova membrana, udelelala hydraulicky raz a ten zavrel pruchod termostatem. Pomohla az vymena hlavy. :cry:

Napsal: 10.02.2007 18:32
od roberto
pelen píše:
roberto píše:No nemrznouci smes je v pohode ,jelikoz ji menily ve Fordu, tak pocitam ze ji naredily v tom nejlepsim pomeru. Jinak cerpadlo vymenene,chladic kontrolovany, vymenene cidlo a termostat vse v servisu a zavada porad..... nevi nekdo cim by to mohlo byt?? Co treba FOKI he?
Mi se nekontrolovatelne zvysovala teplota u skodovky. Menil jsem 3 nebo 4 termostaty, neustale jsem odvzdusnoval a porad obcas teplota vyskocila. Nakonec to byla prohnuta hlava motoru. Kdyz se vhodne ohrala, mrskla sebou jako spencerova membrana, udelelala hydraulicky raz a ten zavrel pruchod termostatem. Pomohla az vymena hlavy. :cry:
Hlava je v pohode ,to kontrolovaly v servisu !!!!!!!!!! neni prohla,praskla ani tesneni nefouka!

Napsal: 11.02.2007 10:03
od Higiligi
to roberto : a kontrolovali ti průchodnost výfuku? Jestli náhodou nemáš rozpadlý katalyzátor...

Napsal: 11.02.2007 12:28
od roberto
tak to nevim ,zda li kontrolovali pruchodnost vyfuku.Ale snad ano....

Napsal: 11.02.2007 14:27
od Higiligi
to : roberto tak to si zjisti,mohlo by to být tím...