Stránka 3 z 5
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 11:16
od misoo
no doteraz sa mi vzdy viac vyplatilo povypinat pixovinky a nechat detailnu cistu trat, to sa mi viac lubilo. efekty moc nepotrebujem. ale dik za tip urcite vyskusam.
a jasne ze lepsie na volant, ale taka LFS sa da celkom slusne hrat aj na klavesnici, tam si mozes aspon poriadne nastavit linearitu/nelinearitu digitalnych ovladacov. tuto ked stlacim sipku vpravo, tak koli pomalej reakcii sa chvilu nic nedeje a potom auto zrazu prudko zatoci... proste nechapem ako takto moze niekto vypustit hru...
a vdaka playstationovskemu ponatiu v menu sa tam neda nic nastavit, takze fakt jedine asi s volantom...
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 11:29
od madbugie
blackhawk... nema kazdy doma nadupanu masinu a u notebookov to plati dvakrat...
ja mam tiez 20´´ monitor ale holt PC je stare... a vyzera to ovela lepsie ked hram v rozliseni 1024*768 ci ekvivalent sirokouhleho teraz neviem s texturami na high a zopar pitchovinkami pozapinanymi ako na 1600*900 s texturami na low a bez efektov pretoze textury a efekty robia hru peknou ale pri 1,5 MPix obrazku zaberaju nenormalne mnozstvo pamate a spotrebovavaju velke vypoctove mnozstvo CPU aj GPU pri vsetkych tych tienoch, AA, AF, dynamike a ostatne...
a ako hovorim rozdiel pri zavodnej hre jednoducho nespoznas... ale narast efektov kvality textur a hlavne FPS urobi svoje... pretoze auticko bez odleskov a s texturami na low je desne ako z rokov 90tych...
ak zoberies nejaku hru z 2004 a z 2009 a das ich na low tak budu skoro rovnake ale ked sa daju na high + vsetky efekty tak to bude nebe a dudy...
miso ja nemyslim aby si zapinal "efekty" typu rozmazana trat, spomalovanie a ine "kraviny"
ale nastavenie textur, detailov, tienov, odleskov s tym sa treba pohrat hlavne dynamic light a lesk zeru strasne vela fps cize tam mozno staci aj low alebo middle ale textury treba high aby to vyzeralo dobre... a pri velkom rozliseni textury zeru nenormalne vela pamate a plus s takto velkymi pocitac musi pracovat preratavat nasvetlovat atd.... cize sa to znasobuje...
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 11:32
od TripleJay
ja som pri viacerych hrach uz stretol s tym ze minimalne rozlisenie bolo 1280x1024
To potom vela nenavymyslas
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 11:38
od madbugie
hmmm to je zaujimave cize ti co maju 15ky lcdcka ich akoze nespustia ???
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 11:39
od TripleJay
no to neviem ako to potom funguje. Aka to bola hra si nepamatam
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:06
od Blackhawk
To ze v menu nemas ine rozlisenie este neznamena, ze si ho nemozes nastavit, staci sa pokukat v *ini suboroch a tam si mozes nastavit rozlisenie ake chces (sice nie vzdy to funguje), naposledy som to robil na Richard Burns Rally.
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:06
od misoo
tuto je tusim aj 640x480
asi to dam na to a detaily na max, antialiasing mi to vyhladi ako drahy krem na vrasky a budem mat peknu trblietajucu sa machulu
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:08
od TripleJay
To sa bude drtit
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:18
od misoo
obrazok nevidim - cenzura
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:29
od TripleJay
njn, game v odkaze
Uz len cakam kedy vam zabanuju aj "forum"
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:34
od madbugie
inac ten blur efekt ked ides rychlo alebo pustis NOS vyslovene neznasam, to vypinam ako prve...
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:39
od misoo
uz vidim
no ked mi zabanuju forum, tak davam vypoved, to je snad jasne...
a ked sme pri tych screenoch, najradsej mam ciste ostre linie bez akychkolvek efektov a fps minimalne 50, idealne okolo 100, to je potom radost jazdit !
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 18.09.2009 12:44
od TripleJay
suhlas s tym blurom, tuzingovka neskutocna, ako v cirkuse
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 19.09.2009 18:46
od petersbond
Re: Need For Speed: Shift
Napsal: 20.09.2009 21:54
od kasi