
Pak je ale levnejsi varianta 1.6-ku prodat a koupit neco s vetsim vykonem uz v serii...
No ja si naopak myslím , že zvýšení mk z 146 na 165 Nm je odpoznatelné a v případě , že mk bude posazen do nižších otáček tak i dost přínosné pro komfort jízdy .killerhammer píše:uprava, ktora ti na 1.6tke prida +7kW a +20Nm nemas sancu poznat na ceste![]()
to je na urovni placebo efektu![]()
nema zmysel do toho davat peniaze![]()
![]()
(aj pri merani na brzde existuje chyba, +/- 5 kW ti nikto rozdiel na brzde nenameria, je to na urovni chyby pri merani)
slaby atmosfericky motor sa samotnou upravou RJ neda upravit k vyssiemu vykonu ani k nizsej spotrebe, kto tvrdi opak, je podvodnik. jedine, zeby seria bola z vyroby nejakym sposobom elektronicky pridusena a to si ziadny vyrobca urcite nedovoli![]()
mozes postupovat jedine upravami okolo motora (nasavanie, chladenie nasavaneho vzduchu, vyfuk, katalyzator), presne ako to robia v motosporte
a ked mas viacej penazi, tak pridanim kompresora, ci turba, vrtanim valcov a dalsich a dalsich technik![]()
Hloupost. Samo že se dá upravit k vyššímu výkonu. Rezervy tam jsou díky Emisní normě, kterou automobilka při ladění musí dosáhnout, ty se ovšem na ni můžeš vyprdnoutkillerhammer píše: slaby atmosfericky motor sa samotnou upravou RJ neda upravit k vyssiemu vykonu ani k nizsej spotrebe, kto tvrdi opak, je podvodnik. jedine, zeby seria bola z vyroby nejakym sposobom elektronicky pridusena a to si ziadny vyrobca urcite nedovoli
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů