
omezovač rychlosti 2.0 TDCi
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2764
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Jo to je jasny, ja jen, ze dalsi zrychlovani by mi zabralo dalsi cas a vzdalenost, kde bych se ritil nelegalnimi rychlostmi a uz jsem to i s ohledem na provoz nechtel riskovat. Kdyz jsem zase jezdil po nemeckych dalnicich tak jsem jel pohodovym tempomatovym tempem 140km/h s nalozenym autem a s omezovacem na sedadle spolujezdce. To se proste nedalo
. No a na ceskych dalnicich to nechci zkouset. Je mi jedno kolik to auto ma maximalku - dle udaju ma jet 188 a to by znamenalo, ze tachometr by mel ukazovat kolem 200km/h. Nemam ale potrebu to zkouset.

- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Nemam vykucháno, jsem origo bez DPF!
122kw je jasně víc, ale i před chipem lezla rafička k 230, sice to déle trvalo, ale vylezla tam.
Tak to já maximálku testnu u každého auta, pokud je v dobré kondici.
Jinak při GPS měření, mne předlítla audina ještě tak o 60km/h rychlejší
.
A to jsem nebyl v nemecku...
122kw je jasně víc, ale i před chipem lezla rafička k 230, sice to déle trvalo, ale vylezla tam.
Tak to já maximálku testnu u každého auta, pokud je v dobré kondici.
Jinak při GPS měření, mne předlítla audina ještě tak o 60km/h rychlejší

A to jsem nebyl v nemecku...
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Problem "nizkej" maximalky mojho 100kW Fofa je asi vyrieseny - vylagrovane turbo, auto je v dielni a mechanik uz zistuje, kde sa da zohnat nove. A moju penazenku chyta anorekticky zachvat 
Aj s tymto turbom na prahu smrti auto tahalo ako raketa, som zvedavy, co bude robit s novym.

Aj s tymto turbom na prahu smrti auto tahalo ako raketa, som zvedavy, co bude robit s novym.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Som rad, ze si to prezil! 

- stand
- Zkušený
- Příspěvky: 1010
- Registrován: 06.10.2008 09:09
- Bydliště: Plzeň
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
No na smrt to zrovna nebylo...
Auto se chová dobře i v téhle rychlosti a pokud jde o fotku, tak mobil znám nazpaměť
.

Auto se chová dobře i v téhle rychlosti a pokud jde o fotku, tak mobil znám nazpaměť

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Ja som myslel to fotenie za takej rychlosti. Predsa len, za sekundu prejdes obrovsku vzdialenost, vyse 55m...
- ErikCartmen
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 14.02.2009 17:48
- Kontaktovat uživatele:
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
taky se vrátím k tomuto vláknu, mám filtr DPF tak možná proto. Naprosto odmítám názor že na víc "nemá sílu"! do 180-190 naprosto plynule a svižně zrychluje a na 200 se prostě citelně zarazí. Zkoušel jsem to několikrát. Auto je v této rychlosti naprosto stabilní a ovladatelné. Nepozoroval jsem ani zásadní náklony způsobené větrem v otevřené krajině. Neberu to jako nějakou záhadu, prostě to tak je.
BTW turbo mám OK
BTW turbo mám OK
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09.03.2010 09:42
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
200km v C-maxu je asi odpovidajici maximalka, prece jen je to vyssi nez focus, takze zakonice bude pomalejsi.
Ja z kratkyho dostal 230 tacho - 225GPS a chovalo se to prekvapice dobre
Ja z kratkyho dostal 230 tacho - 225GPS a chovalo se to prekvapice dobre
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Maximalku som skusal iba raz, stacilo. Potvrdzujem, ze Focus bol pokojny, bezpecny a plne ovladatelny, bez akychkolvek prejavov nervozity ci nestability znamej z Ochcavky. Jeho podvozok prevysuje moznosti aj tohto 2 litroveho turbodiesla. Nejde mi do hlavy, ako mohli konstrukteri uz pred tolkymi rokmi postavit takto kvalitne sasi pre civilne auto.
Kdesi som cital, ze Focus nie je iba kopa ocele, plechov a plastov, ze je to cosi viac, co ma dusu. Plne s tym suhlasim. Tesim sa ako maly chlapec na kazdu minutu za volantom. Jazdil som uz s kadecim - Skoda 105, Daewoo Tico, Ford Escort, Superb, Octavia aj Octavia kombi, naftak 85 kW Mondeo Mk III, Suzuki Ignis, Nissan Note, BMW 528, T815 8x8 V12 biturbo (armadny valnik, to vam bolo zvezenie !). Najvacsi dojem na mna urobil prave Focus, na druhom mieste sa umiestnil spominany armadny kriznik 8x8, s velkym odstupom nasledovali ostatne menovane. Najviac ma prekvapilo Tico - pri akceleracii z krizovatky nakopalo Golfy aj Octavky
Kdesi som cital, ze Focus nie je iba kopa ocele, plechov a plastov, ze je to cosi viac, co ma dusu. Plne s tym suhlasim. Tesim sa ako maly chlapec na kazdu minutu za volantom. Jazdil som uz s kadecim - Skoda 105, Daewoo Tico, Ford Escort, Superb, Octavia aj Octavia kombi, naftak 85 kW Mondeo Mk III, Suzuki Ignis, Nissan Note, BMW 528, T815 8x8 V12 biturbo (armadny valnik, to vam bolo zvezenie !). Najvacsi dojem na mna urobil prave Focus, na druhom mieste sa umiestnil spominany armadny kriznik 8x8, s velkym odstupom nasledovali ostatne menovane. Najviac ma prekvapilo Tico - pri akceleracii z krizovatky nakopalo Golfy aj Octavky

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
jop, focus je hlavne o emociachV12 píše: Kdesi som cital, ze Focus nie je iba kopa ocele, plechov a plastov, ze je to cosi viac, co ma dusu. Plne s tym suhlasim.

Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
cole :
Hlavne, ked nieco na diesli nefunguje ako ma...
Hlavne, ked nieco na diesli nefunguje ako ma...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
Len tie emócie nie sú vždy pozitívne.
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
nooo tak o tom ja mozem spievat oody...V12 píše:cole :
Hlavne, ked nieco na diesli nefunguje ako ma...
btw. je pekne mat v soporni "brachu"

Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: omezovač rychlosti 2.0 TDCi
cole :
Mam dojem, ze som Ta dnes navecer v Soporni videl. Tmavy Focus II, siel okolo skoly...
Mam dojem, ze som Ta dnes navecer v Soporni videl. Tmavy Focus II, siel okolo skoly...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů