Aky je 2.0 Duratec HE ?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Vzhladom na moje obcasne jazdy po nezpevnenych komunikaciach som na diesli menil filter po roku (15k km) a vzdy pouzil origo (jedna vymena turba stacila, diesel je na filter haklivejsi ako benzinak). Na benzinaku uvidim, vymenim podla potreby.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6875
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
No bodejt by nebyl cisty, kdyz vsechny necistoty proleti do sani.Nicco píše:. Ja ho mam uz asi treti rok (cca 45tisc km) a je ako novy. Je to polsky Filtron, tak neviem, ci nic nezachyti, alebo je to normalne. Maximalne ho 1-2x rocne vyberiem a vyklepem z neho muchy a podobnu haved. Je tak cisty, ze by som ho mohol predat, ako nepouzity.


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Je pravda, ze posledny rok mam pocit, ze motor taha velmi dobre
ale ukludnuje ma, ze Ford predpisuje 3 roky na vymenu filtra a olej vyzera ok.

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- djdekl
- Test driver
- Příspěvky: 4035
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Vzduchac menim asi po 15 jako olej a bejva celkem cernej 

-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Měním každých 10 000 i s olejem...nechápu, nechat ho tam 45 000 

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Auto odovzdam do servisu, mechanik otvori airbox (minule ho zle zasroboval, tak som to zistil), vidi novy filter, tak si povie, ze som ho asi nedavno menil, tak ho tam necha (filtre meni, lebo bola na neho raz staznost, ze vyhodil K&N filter
)
Musim ho vyfotit (ten filter
), az bude cas a lepsie pocasie.

Musim ho vyfotit (ten filter

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ahojte, na mojom Duratec HE FFV mam 2 remene a pritom vždy som si myslel, že je tam iba jeden. Našiel som 2 obrázky, kde je vidno, že malý remeň poháňa ešte "niečo" navyše. Viete mi povedať čo to je? Zároveň je hlavný remeň inak poprepletaný. Ďakujem
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Spodny kratky remen by mal byt pohon kompresora klimatizacie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ďakujem. Vracia sa mi totiž problém s vymláteným ložiskom kolieska napínacej kladky a snažím sa zistiť prečo sa tak deje ani nie 3 mesiace po jeho výmene. Predpokladám, že je vadný aj celý napínací mechanizmus. 

______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ked je vlhko, napinacia kladka kvici aj mne. A to nechutne hlasno. V takejto situacii do nej vstreknem trosku oleja na motokarove retaze a na istu dobu je pokoj.
Pisal si, ze Ti menili cely napinak. Tazku hlavu by som si z toho nerobil, je to jasna reklamacia vadneho dielu. Kde Ti to robili ? Bol pouzity nahradny diel z Polska ? Odtial ani maso nie je dobre, nieto este nahradne diely na auto !
Tu je obrazok Duratec HE montovany do Mondea :

Dolu je vidiet remenicu kompresora klimatizacie s troma skrutkami, zpod nej vycnieva jeho "pancierovy" kryt
Pisal si, ze Ti menili cely napinak. Tazku hlavu by som si z toho nerobil, je to jasna reklamacia vadneho dielu. Kde Ti to robili ? Bol pouzity nahradny diel z Polska ? Odtial ani maso nie je dobre, nieto este nahradne diely na auto !
Tu je obrazok Duratec HE montovany do Mondea :

Dolu je vidiet remenicu kompresora klimatizacie s troma skrutkami, zpod nej vycnieva jeho "pancierovy" kryt
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Pekný obrázok ďakujem. Práveže mi vymenili iba koliesko a bol kľud 2 mesiace (Menili vo ford szilcar vajnorská). No momentálne mi už začína hučať koliesko a zároveň sa veľmi zhlasilo to pisko-škrípanie za vlhka, pred rokom to škriplo pol sekundy... no teraz to robí tak 15-20sec a to už je na hanbu. Takže radšej držím pár sekúnd otáčky na 1500. Zároveň diaľnica keď idem 120 a dám nohu z plynu tak sa rozvibruje cca 3000ot/min. Musím to vyriešiť komplexne.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Krk by som vsadil na to, ze sa menilo iba lozisko a pouzili nejake kadejake Made In Poland. Ak si dobre pamatam, platil si okolo 180 EUR, za tolko sa da zohnat funglovka komplet napinak. Alebo Ti robili aj nieco ide ?
Mna teraz rozculuje aj podivne poskripkavanie, ktore nema suvis ani s otackami motora, ani s rychlostou a prejavuje sa nad 110 km/h. Riesim to zrychlenim na 140, to uz potom nepocut, alebo pustenim radia. Myslim, ze to poskripkava ventilator na chladici, no nie som si isty.
Mna teraz rozculuje aj podivne poskripkavanie, ktore nema suvis ani s otackami motora, ani s rychlostou a prejavuje sa nad 110 km/h. Riesim to zrychlenim na 140, to uz potom nepocut, alebo pustenim radia. Myslim, ze to poskripkava ventilator na chladici, no nie som si isty.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Vymenili mi 2 remene a celé koliesko. Staré diely mi vrátili, takže som videl pôvodné originálne ("Made in Poland").
Vtedy som myslel, že to vymenia celé.
Čo sa týka Tvojho problému, skús ho odpojiť, zafixovať a prebehnúť. Ešte je chladno, tak by mu to nemalo vadiť.

Čo sa týka Tvojho problému, skús ho odpojiť, zafixovať a prebehnúť. Ešte je chladno, tak by mu to nemalo vadiť.
______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
-
- Junior
- Příspěvky: 272
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Už som chcel objednávať napinák, ale predsa len som otvoril kapotu a skoro som odpadol, keď som namiesto všade prezentovaného valcového napináku našiel toto.... Nechápem čo teda napína remeň, inú kladku som už nevidel. Navyše vidieť prasknuté "nové" koliesko. Vzhľadom na to, že budúci týždeň idem absolvovať cca 1000km do zahraničia, ma to neteší.
Chcem kúpiť http://www.findpart.org/part/ina-534024910 a s pomocou mechanika vymeniť cez week v garáži.Neviete či to bude pasovať? Diel čo mám teraz na aute som nikde na nete nenašiel.

______________________
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
ex FF2FL, 2.0 Duratec Bi-Fuel, LPG
ex FF1 1.6 16V, 74kW, combi
- marx2000
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 16.03.2013 22:41
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Jede mi to skvěle, motor sice nemá krouťák jako tujbo, ale o to kultivovanější jízda
A spotřeba taktéž, pokud nemám nohu na podlaze, ale to nemám zapotřebí...jen občas 
Za sebe vřele doporučuji, akorát, že to je poměrně vzácný motor ve Focusu.


Za sebe vřele doporučuji, akorát, že to je poměrně vzácný motor ve Focusu.
Blu Monday 2.2 TDCi kombi 2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host