Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 15.03.2021 12:05
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
To se ti zda, ze je to slozite - naopak je to prave docela chytre jednoduche. Mas tam jednoduchy atmosfericky motor, pracujici v idealnich otackach, 2 jednoduche elektromotory a jednoduchou prevodovku. Jednoduchou atmosferu, zadne turbo, zadny primy vstrik, zadne spojky, zadne dvouhmoty, zadnou slozitou (automatickou) prevodovku.Sentik píše: 15.03.2021 11:51 No a ta Kuga PHEV, to je stejně zvlášní slepenec, relativně velká 2,5ka, slabá na dnešní dobu, k tomu tedy eCVT a PHEV.
Takže je to drahý, moc to nejede, je to složitý, při předjíždění se to točí někam nevim kam a že by to žralo nějak o moc mín, to taky ne
Je to prostě o způsobu využití, pro klidnýho řidiče, příměstskej provoz a semtam vytáhnout o vejkendu na vejlet .. OK. Ale žadný sportování, prosím.
Očekávám, že teď tu bude chvilku klid a před Fordem fronty. To je přesně to, na co se tu čeká. Jednoduchý motor, ideální na krátké trasy. Nástupce 2.0i.Anduril píše: 15.03.2021 12:09 Mas tam jednoduchy atmosfericky motor, pracujici v idealnich otackach, 2 jednoduche elektromotory a jednoduchou prevodovku. Jednoduchou atmosferu, zadne turbo, zadny primy vstrik, zadne spojky, zadne dvouhmoty, zadnou slozitou (automatickou) prevodovku.
Pro nadsence to jiste nebude velky pozitek to ridit, ale ciste z pragmatickeho pohledu to neni zas tak spatne.
Jinak hybrid samozrejme dava vyniknout tam, kde jezdis jen kratke trasy, popojizdis a tim padem se co nejvice jede na elektrinu.
Pokud si kupujes nova auta, tak te to asi nemusi moc trapitSentik píše: 15.03.2021 14:01 Jen nemám úplně představu, kolik třeba stojí nová baterka, jak moc servisně složitý to řešení 2,5+eCVT+elektrika je, jak moc se to může rozpadat.
Sentik píše: 15.03.2021 14:16 Ty to vůbec neřeš, protože manželka rozhodla o Exploreru![]()
Tzn. tam si v pohodě a tato diskuze o eCVT je bezpředmětná![]()
Ale ale ale, co je to za dobré zprávy při pondělku?!
Neviem ako Ford, ten to ma celkom cerstve. U Toyoty je to ten vlhky sen, menit len olej a filtre. Baterka na Yarisa nejakych 1200-1500eur. Zato taky Jazz vyse 6000 eur.Sentik píše: 15.03.2021 14:01 Jen nemám úplně představu, kolik třeba stojí nová baterka, jak moc servisně složitý to řešení 2,5+eCVT+elektrika je, jak moc se to může rozpadat.
Corolla bude podla mna to iste co Yaris a Prius, takze eCVT. Ale samotny hybridny system - vykon, pripajanie spalovaku, rozdelenie "sil" medzi elektro a spalovak, maju odlisne.Sentik píše: 15.03.2021 14:34 Jak s tímhle má člověk malou zkušenost ... tak Toyota třeba v nový Corolle používá co, CVT nebo eCVT nebo co?![]()