Aky je 2.0 Duratec HE ?

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dixo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 190
Registrován: 09.04.2010 22:09
Bydliště: B | R || N ||| O ||||

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Dixo » 22.01.2013 19:41

Ja tam mam tuhle Simotu a spokojenost.
Namerene hodnoty u dynamickeho zrychleni o 0,5 az 1 sekundu lepsi. Lepsi je i zvuk ale hrozna vyhoda je to, ze nemusis tak casto menit. Filtracni schnopnosti nejsou takove jako u papiru ale o tolik horsi aby to motoru vadilo to zase neni. Vzdyt s bavlnenym filtrem jezdi 10% aut a nikdy sem neslysel ze by kvuli tomu mel nekdo problemy.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
insomnia
Nováček
Nováček
Příspěvky: 184
Registrován: 02.01.2013 09:16
Bydliště: Praha

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od insomnia » 23.01.2013 14:47

omrknu, co mam ja a uvidime .) diky vsem

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 23.01.2013 19:27

Na benzinaku mam obdlznikovy filter, na naftaku som mal velky valcovy. Ale airbox bol univerzalny, pasoval by tam aj ten obdlznikovy.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Dixo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 190
Registrován: 09.04.2010 22:09
Bydliště: B | R || N ||| O ||||

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Dixo » 23.01.2013 21:17

Ja uz tam mel ten papirovy valec, takze siska byla jasna volba :)

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 04.02.2013 07:41

Presne takto ma vyzerat vzduchovy filter pre Duratec HE. Inak skoda ze moj je fijalovy, k mojdrej metalize by sa mi viac hodil ten na obrazku... :)

Pani, mam ale jeden problem. Pisal som davnejsie, ze obcas mi motol nechcel startovat a stacilo pridat plyn a motor naskocil. Neskor mi zacali po starte malicko kolisat otacky. No a posledne tyzdne neskurocna zmena k horsiemu. Nie je problem nastartovat na prvy krat, chyba je v tom, ze mi velmi lietaju otacky. Najpr klasika okolo 1000, potom vyskocia asi na 1500 a okamzite prusko klesnu na 500 a motor zhasne... nepomoze ziadne pridavanie plynu, skratka otacyk idu dole aj ked sa snazim motor vytocit. Po druhom nastartovani uz je to lepsie, ale minimalne prvych 15-20 sekund musim nechat motor ukludnit, ak nechcem pri pridavani plynu a pustani spojky motor trapil pri kolisani otacok. Je to velmi neprijemne.

Na jednom webe som sa doctial nasledovne:
V modeloch zo začiatku výroby sa v prípade zážihových motorov môžu objaviť chybné snímače polohy plynového pedála a tiež nepravidelný chod motora na voľnobehu, čo bolo spôsobené chybným spínačom voľnobehu škrtiacej klapky.

Može tento problem sposobovat prave zla funkcnost skrtiacej klapky? U mna sa problem ale prejavi len pri starte, neskor uz pri volnobehu otacky nelietaju...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 04.02.2013 10:12

Mozno bude treba stacit vycistit skrtiacu klapku...

EDIT :
Alebo aha :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68&t=33449
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
insomnia
Nováček
Nováček
Příspěvky: 184
Registrován: 02.01.2013 09:16
Bydliště: Praha

Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od insomnia » 06.02.2013 19:28

Tak jsem koukal do airboxu a mam tam papir. Rad bych teda poresil nejakou bavlnu, ale nevim jestli tu Simotu nebo K&N - rozdil v cene je trojnasobny. Proc teda stoji K&N 3x tolik?

Uživatelský avatar
insomnia
Nováček
Nováček
Příspěvky: 184
Registrován: 02.01.2013 09:16
Bydliště: Praha

Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od insomnia » 08.02.2013 21:26

Dixo píše:Ja tam mam tuhle Simotu a spokojenost.
Namerene hodnoty u dynamickeho zrychleni o 0,5 az 1 sekundu lepsi. Lepsi je i zvuk ale hrozna vyhoda je to, ze nemusis tak casto menit. Filtracni schnopnosti nejsou takove jako u papiru ale o tolik horsi aby to motoru vadilo to zase neni. Vzdyt s bavlnenym filtrem jezdi 10% aut a nikdy sem neslysel ze by kvuli tomu mel nekdo problemy.
Obrázek
Obrázek
Objednal jsem nakonec K&N, ale chci se jeste zeptat na jednu vec.

Po zadani specifikace pro Focus nabizi simota tenhle typ filtru http://www.simota.cz/simota/eshop/1-1-V ... -2007-2010

Proc mas teda ten kuzelovej typ a jaky je v tom rozdil? :)

Uživatelský avatar
ipetr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 02.01.2013 18:02
Bydliště: Skoro Krkonoše...
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od ipetr » 08.02.2013 22:48

Kluci nevím jestli to víte, ale tyto "otevřené" filtry se musí po pár tisicích km čistit. Jsou na to speciální sady, jednu na KN filtry mám myslím ještě v garáži nepoužitou, kdyby někdo potřeboval, nechám jí hluboko pod nákupkou.. :-)

Jinak kamarád dělal u Vojtíška co jezdí okruhové trucky šéf mechanika. Na tyto otevřené filtry dost nadával, že se prý do motoru dostane hrozně bordelu a kurví se. Na tratích kde se fakt prášilo, používali klasické filtry i na úkor ztráty pár koníků.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od ballu » 09.02.2013 09:00

:palec_nahoru: :palec_nahoru: Díky za informaci :palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru: . Když jsem tvrdil. že lepší sání je dáno zvětšenou plochou a ne materiálem filtru, byl jsem za blba, protože čím větší prostupnost při stejné ploše, tím zákonitě více propuštěného bordela do motoru. :palec_dolu: :palec_dolu: :palec_dolu: těžko někomu vysvětlovat fyziku. :?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
kozlow
.
.
Příspěvky: 7034
Registrován: 20.06.2010 13:11
Bydliště: www.st-rs.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od kozlow » 09.02.2013 10:34

ipetr píše:
Jinak kamarád dělal u Vojtíška co jezdí okruhové trucky šéf mechanika. Na tyto otevřené filtry dost nadával, že se prý do motoru dostane hrozně bordelu a kurví se. Na tratích kde se fakt prášilo, používali klasické filtry i na úkor ztráty pár koníků.
pravda!!! motor mi nasál štěrk a celé se to ohlo :( :( :( :(

Uživatelský avatar
Dixo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 190
Registrován: 09.04.2010 22:09
Bydliště: B | R || N ||| O ||||

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Dixo » 09.02.2013 10:36

insomnia píše:chci se jeste zeptat na jednu vec.
Po zadani specifikace pro Focus nabizi simota tenhle typ filtru http://www.simota.cz/simota/eshop/1-1-V ... -2007-2010
Proc mas teda ten kuzelovej typ a jaky je v tom rozdil? :)
To je proste jednoducha nahrada za puvodni papirak (tenhle valec se daval do focusu nekdy tusim od 07/2007). Ja mam sisku kvuli castecne otevrenemu sani. :wink:

Pacous
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 24.10.2012 08:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Pacous » 09.02.2013 10:57

Ryko píše:...
Pani, mam ale jeden problem. Pisal som davnejsie, ze obcas mi motol nechcel startovat a stacilo pridat plyn a motor naskocil. Neskor mi zacali po starte malicko kolisat otacky. No a posledne tyzdne neskurocna zmena k horsiemu. Nie je problem nastartovat na prvy krat, chyba je v tom, ze mi velmi lietaju otacky. Najpr klasika okolo 1000, potom vyskocia asi na 1500 a okamzite prusko klesnu na 500 a motor zhasne... nepomoze ziadne pridavanie plynu, skratka otacyk idu dole aj ked sa snazim motor vytocit. Po druhom nastartovani uz je to lepsie, ale minimalne prvych 15-20 sekund musim nechat motor ukludnit, ak nechcem pri pridavani plynu a pustani spojky motor trapil pri kolisani otacok. Je to velmi neprijemne.
...
Mel jsem taky občas problémy se starty, že bylo potřeba lehce sešlápnout plyn. Potom při jedné cestě po D1 motor škubnul, přestal táhnout a rozsvítila se jak žlutá, tak červená kontrolka poruchy motoru. Nechal jsem to odpočinout, nastartoval jsem a se žlutou kontrolkou normálně dojel. Pak to občas při nastartování dělalo to, že motoru kolísaly otáčky a zvuk měl při sešlápnutí plynu jako na tři válce a netáhnul (nešel na víc jak 2.500ot). V servisu cosi vyčetli z paměti závad a že prý to dle servisních návodů Fordu ukazuje na chybu škrtící klapky. Zkusili vyčistit, nepomohlo. Tak výměna (bratru za víc jak 10k), ale od té doby (ťukťuk) bez problémů. Starty v pohodě bez plynu a auto jde celkově ochotněji do otáček. Z toho usuzuji, že klapka byla "načatá" již od začátku...
Ford Focus II combi, 2.0 107kW, r.v. 2007

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 10.02.2013 11:19

ballu píše:Když jsem tvrdil. že lepší sání je dáno zvětšenou plochou a ne materiálem filtru, byl jsem za blba, protože čím větší prostupnost při stejné ploše, tím zákonitě více propuštěného bordela do motoru. :palec_dolu: :palec_dolu: :palec_dolu: těžko někomu vysvětlovat fyziku. :?
Jj, fyzika je svina. Nepusti a nepusti :mrgreen:

ipetr :
Vojtisek este jazdi ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Nicco » 10.02.2013 12:15

Ked je tu uz ta diskusia o filtroch, opytam sa, kolko km vam vydrzi vzduchovy filter (sania motora). Ja ho mam uz asi treti rok (cca 45tisc km) a je ako novy. Je to polsky Filtron, tak neviem, ci nic nezachyti, alebo je to normalne. Maximalne ho 1-2x rocne vyberiem a vyklepem z neho muchy a podobnu haved. Je tak cisty, ze by som ho mohol predat, ako nepouzity.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů