volnoběžný ventil
- Hurvajs
- Pokročilý

- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Re: volnoběžný ventil
Jo jo, to souhlasí, má to být jen chvilka, pokud to trvá déle, je "něco" špatně
Já už jsem se s tím tak nějak smířil a zvykl jsem si podle toho řadit. Pouštím plyn o něco dřív než spojku a je to znatelně lepší. Čím víc to ale točím, tím je ten "efekt" větší. Jen budu muset asi pořešit ten volnoběžný ventil, až mi zase začne v zimě zlobit
Zajímavé je, že teď přes léto nemám nejmenší problém, otáčky drží tak jak mají a auto chytá na škrtnutí. Ten můj ventil asi nemá rád zimu, stejně jako já 
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- Pastovic
- Zkušený

- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Tak měsíc od mého posledního příspěvku je stav volnoběhu normální. ŘJ sem neresetoval ani hadičky co radil peťulák sem nezaškrcoval, jen sem měnil vlnovec no a musel sem přivařit koncovej díl tlumiče, protože pří výměně vlnovce a zápasení s tím upadl
. Otáčky nepadají až pod 700 ani se nezvyšují nad 3000 po jízdě na dálnici. Takže nastartuju 1500...hned 1200....1000 chvíli....no a pak uz 900...a 750 po částečném ohřátí (ručička teploty není uprostřed)....Za jízdy dokud nezastvím má 1000-1100 takže dobrý...Zatím teda. Co se teda děje a dělo se už i se starým a i novým volnoběhem tak je to že občas když nastartuju tak to hned zdechne, ale čím to je nevím. Samozřejmě jen studenej motor. Nevím jestli to je tím když je třeba dusno a vedro celej den a přes noc pršelo a trochu se ochladi nebo nevím čím. A ještě co mě teda štve nebo otravuje když startuju teplej motor tak se jakoby přidusí nebo nechytí tak jak ten studenej, to už je ale od začátku co fofo mám.
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

-
vlpalovcik
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.08.2011 18:31
Re: volnoběžný ventil
volnobežný ventil novy, hadice vymenené, klapka čistá, bateria nova a furt nič stále mi trasie pri volnobehu ked je zatažené auto napr. klima
ja mám FF 1.6 16V 74kW
ja mám FF 1.6 16V 74kW
- Pastovic
- Zkušený

- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Zkus výfuk.Jestli to jde do volantu tak vlnovec a jestli se třese jakoby pod prdelí a sedačka tak koncovej díl. Nedávno jsem dal novej vlnovec a třesání přešlo pod prdel a delal to zadní díl (byl už vařenej). Dnes sem dal komplet nerez (od vlnovce dozadu) a třesotu je konec. Jinak když si přečteš výše tak sem taky menil volnoběh atd atd a nepomáhalo.
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

-
RomaX
- Nováček

- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.04.2009 21:37
- Bydliště: Senica-SVK/Frenštat-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Zdar chalpi,
tento tyzden som bol v servise BOSH a okrem prehliadky som chcel aby vyriesili problem s vysokymi otackami pri studenom motore (1.4 16V, 1999, do 3500rpm). Vycistili srtiacu klapku s tym, ze mi povdali, ze je treba menit 1. ventil ktory sa stara o volnobeh + 2. spravit zakladne zoradenie (nastavenie) motora SW. Kedze oni tento SW nemali odporucili ma na autorizovany Ford servis v Novych Zamkoch. Pocitam, ze to bude tak za 250E, mam do toho ist? Myslite, ze to pomoze? Dik
tento tyzden som bol v servise BOSH a okrem prehliadky som chcel aby vyriesili problem s vysokymi otackami pri studenom motore (1.4 16V, 1999, do 3500rpm). Vycistili srtiacu klapku s tym, ze mi povdali, ze je treba menit 1. ventil ktory sa stara o volnobeh + 2. spravit zakladne zoradenie (nastavenie) motora SW. Kedze oni tento SW nemali odporucili ma na autorizovany Ford servis v Novych Zamkoch. Pocitam, ze to bude tak za 250E, mam do toho ist? Myslite, ze to pomoze? Dik
Je: Ford Mondeo Titanium, Liftback, 2.0 TDCI Econetic 115K, 11/2008, grey silver
Bol: Ford Focus Hatchback 1.4 16V Ambiente, 55KW, 75K, 2/99, 5dv, Moondust silver
Bol: Ford Focus Hatchback 1.4 16V Ambiente, 55KW, 75K, 2/99, 5dv, Moondust silver
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13522
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: volnoběžný ventil
Když vyměníš volnoběžný ventil,tak se jednotka za chvíli sama naučí a není třeba vyhazovat prachy.Je na to učení i nějaký postup,ale naučí se i běžným ježděním.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- maxo111
- Zkušený

- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Odpoj na chvilu baterku, rj sa resetne a po par km sama "nauci" nove hodnoty.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Scooby
- Junior

- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: volnoběžný ventil
Tak to tu trosku bohuzel ozivime, po mych problemech kdy dojizdim na krizovatku stylem spojka, brzda a chcipani motoru jsem vymenil hadicku emisniho systemu. Takouvu tu do T pod sanim. Byla uplne sezrana a zplostela.
Je to presne tri tydny, auto se chovalo uplne normalne, ani jedno chcipnuti, ani jedno zakolisani otacek, starty jdou napoprvy, reakce na klimu, svetla, otoceni volantem RJ normalne zaznamena a zvysi otacky. Po zahrati motoru otacky klesnou pod 1000, nevim presne kolik ale jsou pod.
No a ted k problemu. Vcera jsem jel do kopce a stavel sem na opet na krizovatce. Spojka - brzda - dojezd..ani zadny zavibrovani ale proste baterka, olej, kontrolka motoru - konec..
Otocim klickem, normalne nastartuju, po zbytek dne kdy sem celej den jezdil se problem nezopakoval a ted mam otazku jak mam postupovat popripade kam se mam zamerit. Procetl sem cely tema o problemech s otackama a volnobeznym ventilem a nic co tam se popisuje nesedi az na par vyjimek kdy nekdo napsal ze mu to chciplo do kopce nebo z kopce ale na tyhle prispveky tam neni reakce nebo uz tam neni odpoved. Takze by me zajimalo jak mam postupovat.
Predem dekuji za rady.
Je to presne tri tydny, auto se chovalo uplne normalne, ani jedno chcipnuti, ani jedno zakolisani otacek, starty jdou napoprvy, reakce na klimu, svetla, otoceni volantem RJ normalne zaznamena a zvysi otacky. Po zahrati motoru otacky klesnou pod 1000, nevim presne kolik ale jsou pod.
No a ted k problemu. Vcera jsem jel do kopce a stavel sem na opet na krizovatce. Spojka - brzda - dojezd..ani zadny zavibrovani ale proste baterka, olej, kontrolka motoru - konec..
Otocim klickem, normalne nastartuju, po zbytek dne kdy sem celej den jezdil se problem nezopakoval a ted mam otazku jak mam postupovat popripade kam se mam zamerit. Procetl sem cely tema o problemech s otackama a volnobeznym ventilem a nic co tam se popisuje nesedi az na par vyjimek kdy nekdo napsal ze mu to chciplo do kopce nebo z kopce ale na tyhle prispveky tam neni reakce nebo uz tam neni odpoved. Takze by me zajimalo jak mam postupovat.
Predem dekuji za rady.
-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
Zatím bych to neřešil, když ti to nedělá častejc. 
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Scooby
- Junior

- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: volnoběžný ventil
Dobre, budu to sledovat..ale i tak me to rozrusuje kdyz najednou to kiksne a jsem bez posilovacu.
-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: volnoběžný ventil
Co říkáte na tůten výrobek, bude to funkční?
http://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/l ... -focus--ka
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: volnoběžný ventil
Fakt? Všude kde jsem hledal tak píšou stejný výčet modelů na který pasuje
A co výrobce?
- cr4sh3r87
- .

- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: volnoběžný ventil
Já si myslím, že by to mělo být OK
1,8 a 2,0 má stejnej ventil, 1,6 s 1,4 má jinej.
1,8 a 2,0 má stejnej ventil, 1,6 s 1,4 má jinej.
Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: volnoběžný ventil
Jo-jo--tak to je.cr4sh3r87 píše:Já si myslím, že by to mělo být OK![]()
1,8 a 2,0 má stejnej ventil, 1,6 s 1,4 má jinej.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

