Technika i výkony jsou zatím zajímavé jen na papíře. Uvidíme, jak bude v reálu fungovat pohon všech kol (zejména spolehlivost) a jaká bude skutečná dynamika v testech (RS mk2 mělo 305 koní jen na papíře a v testech moc neexcelovalo).Tesna píše:Trošku OT:
Cenu RSa objektivně respektuji, protože v rámci tohoto velmi omezeného segmentu (Golf R, WRX Sti) je vzhledem k technice a výkonům alespoň ceníkově bezkonkurenční.
Já zatím můžu hodnotit jen design a kvalitu interiéru na základě dojmů z IAA a v obou případech zklamání. Zvuk je taky strašný oproti pětiválci.
I na papíře mi jako nejlepší nabídka přijde Golf R (který navíc v reálu společně s S3 není o moc pomalejší než A45 AMG).
Golf R se dá s manuálem nakonfigurovat za rovný milion a reálná je 15% sleva. U WRX STI okolo 10%. S ohledem na to, že Focus III RS bude globální model, ztráta hodnoty bude imho značná.