TDCi - vstřikování

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vlada
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Vlada » 13.11.2011 13:48

Regulátory na Jaguára se volně prodávají. Nej ceny jsou na ebay. Ale chce to vychytat nějakou dobrou aukci. Jinak je ta cena taky vysoká:

Kód: Vybrat vše

http://www.ebay.de/sch/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=garrett+actuator&_dmpt=DE_Autoteile
Motůrek a šnek se použít dají. Induktivní snímač s hřídelí ne.
FOCUS 1.6i 16V 74kW 1999 5-dv. GHIA RED PEPPER
Obrázek

Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/
Obrázek

Milan84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01.06.2011 18:05

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Milan84 » 13.11.2011 17:00

Tak uvidíme jak to dopadne.Zatím moc díky za radu a pak napíšu jak to dopadlo

Milan84
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01.06.2011 18:05

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Milan84 » 11.12.2011 12:07

Čau tak sem ten regulátor sehnal s Polska po repasu a dali mi nato rok záruku.Tak dík ahoj

michalvk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 29.10.2011 18:54

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od michalvk » 07.02.2012 13:23

asi to sem nepatrí ale i focus 1.6 80kw je od psa,ale ford tomu rika 1.6tdci,montuje se do treba do C5

Uživatelský avatar
Kockodan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 53
Registrován: 10.02.2012 10:09
Bydliště: Zlin

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Kockodan » 10.02.2012 20:27

Zdravim chtel bych se vratit k jadru veci a mit takovy dotaz.
Mam Mondeo 2.0 TDCI r.v.-2003. A pri rannim startu auto modrobile kouri a nejde do otacek,pri seslapnuti plynu auto zacuka rozjede se a jak se zahreje tak uz nedymi ale na delsi trasy pri + - 2000 otackach zacne motor skubat a korit ale pri seslapnuti plynu to cukne a jede dela to jenom pri stalem plynu. Auto bylo v aut.ser. ford tam delaly nejaky test prusaku namerily nejake hodnoty a doporucily vymenu. Ale co tady ctu na forech tak od roku 2003 se davaly nejake odolnejsi cerpadla na kterych se tolik nevydiral stred a tak nevim jestli mam uz novejsi.
Vym ze me vymena ceka ale pokud to bude i s cerpadlem tak je to celkem ranec.
Popripade nevi nekdo o nekom kdo tyto opravy dela ve Zlinskem kraji a ma s tim zkusenosti??
Siroko daleko tu vim jen o PENTU = k.....ky drahe a neochota sama.

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od lucky.jack » 10.02.2012 20:51

Test dělali určitě na tryskách a ne na čerpadle.
Palivák předpokládám, že je vyměněný.
Zlín nevím, jen Brno.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
Dr.Romca
.
.
Příspěvky: 7110
Registrován: 27.06.2011 15:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Dr.Romca » 11.02.2012 22:49

Taky si myslím, ve fordu větinou stolice ani jiná testovací zařízení nemaj, testujou jen přepad CR, podle toho se dá prvotně zjistit, že trysky neotvíraj, nebo testujou tlak na CR, podle toho zjistí, jak je jeté čerpadlo...

Každopádně pokud budeš měnit obojí, už je to celkem pálka :(
Ale trysky se v čechách ojížděj daleko rychleji než je jinde obvyklé, čerpadlo zas o tolik náchylnější než jinde asi nebude...ale i tak cca 200 - 250 tis podle mýho dá...

Uživatelský avatar
hayney
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 16.08.2011 19:02
Bydliště: Teplice

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od hayney » 13.02.2012 21:21

kluci, nemáte někdo po ruce čísla vstřikovačů pro 2.0 TDCI motory? 85kw, 96kw a 114kw
díky
hledám: Ford Mondeo Kombi 2001+ Duratec 1.8, 2.0
bylo: Ford Mondeo Kombi 1999 benzin 1.8 Zetec 85kw

Uživatelský avatar
Petrákkk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 17.04.2010 17:04
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Petrákkk » 14.02.2012 22:38

Zdravím,

tak jsem se probojoval i do tohoto tématu. :evil:

Dnes při sjezdu z dálnice při pohodové jízdě s lehkou nohou na plynu začala z čista jasna blikat kontrolka žhavení (vykřiknouc "A kur*a!" ), s autem se nic nedělo, jelo poořád naprosto stejně, neztratilo výkon a nepadlo do nouzáku. Po vypnutí a opětovném nastartování nic neblikalo, až po chvilce jízdy opět začlo. Nechal jsem to stát cca 2 hodiny a jel s tim na diagnostiku - nic neblikalo. Diagnostika vypsala chybu P00251 - Chyba vysokotlakého čerpadla. To mi polil studený pot. :puke_r:

Nicméně, po smazání chyby a následném projetí, kdy jsem tomu dal pořádně "pod ocas" se chyba vícekrát neukázala.

Mám najeto cca 187 000 km s původním čerpadlem a vstřiky, tankuji pouze Vervu a přidávám VIF, auto jezdí většinou jen delší trasy, jezdí pěkně, nehulí a neškube, filtr HDF924 je vyměňován mezi dvěma oleji.

Jaký na to máte názor?
Myslíte, že si mám připravit českokredity na nové čerpadlo a vstřiky? Nemohla to být jen sporadická chyba?

Jaký máte názor na repasovaná čerpadla a vstřiky co jsou k mání na aukru?

Dík. :palec_nahoru:
Mondeo 4/2003 2.0 TDCi 96kW kombajn

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Eidž » 15.02.2012 06:40

Problémy se startováním?
Kouřivost?

Proč VIF do Vervy?

Já si myslím, že se parafinem přicpal filtr a tak při poklesu dodávky nafty to ŘJ hned hodila do nouzového režimu. Je to ale jen domněnka. Kolega s Focusem měl podobnou zkušenost - po 15 km nouzový režim. Vypnul a zapnul a v pohodě. Druhý den znovu po 3 km. Teď už nic.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od buceek07 » 15.02.2012 12:34

Já bych rád jen dodal, že Verva diesel, je aditivovaná už ve stojanu a další aditivaci nepotřebuje, respektive nafta, která mám aditiv už moc dělá potom taky pěknej bordel :wink:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
Petrákkk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 87
Registrován: 17.04.2010 17:04
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od Petrákkk » 15.02.2012 16:04

Zdravím,

tak s tou Vervou to nebude zas tak žhaví - když jsem dřív natankoval jen čistou Vervu, tak jsem poránu slyšel vstřiky cvrdlikat. S VIFem nic. Toť můj názor...

Jinak čerpadlo už asi nemá cenu řešit... Ale dnes nic neblikalo. (viz. příloha)

:wallbash: :cry: :cry: :cry:
Přílohy
IMG-20120215-00105.jpg
Mondeo 4/2003 2.0 TDCi 96kW kombajn

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2668
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od krenda » 15.02.2012 16:10

mmmmmm, tak to je věčná škoda :( Ale snad celkem opravitelné... Nikomu nic se nestalo?
je: Ford S-Max, 09/2020, 7míst, 2.0 ecoblue, 140kW, 4x4
bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od lucky.jack » 15.02.2012 16:40

Opravitelné určitě. Světlo, blatník, kapota, nárazník, maska, chladiče...no levný to nebude :nixw:
Škoda jen toho pytle(pytlů?) :( Určitě spousty věcí by se nechalo sehnat za lidovky tady na foru.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: TDCi - vstřikování

Příspěvek od buceek07 » 15.02.2012 19:48

Drakoune to mě mrzí :wink: .... ale bohužel bych se nedivil, kdyby to pojišťovák řešil na totálku :(
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů