pepee:
Z toho co píšeš mám pocit, že sis vlastně i sám odpověděl a víceméně do LPG jít stejně nechceš

Tvé pro a proti jsou toho důkazem.
O svých dlouhodobých zkušenostech ti psát nebudu, páč jsem mimo tebou uvedenou motorizaci, ale přesto si neodpustím poznámky k bodům 1-6:
add 1) jakou máš představu o kapacitě toroidu? já bych měl dojezd při tvém stylu jízdy min. 500km. pokud máš problém 2x týdně natankovat, nabízí se varianta dieselu ...
add 2) ano, je to pravda a výše těchto nákladů se odvíjí od kvality provedené práce již při zástavbě

takže na to pozor

tím chci říct, že pravidelný servis je o výměně filtrů, kontrole vstřikovací lišty, kontroly seřízení a tím to hasne - za předpokladu, že ti to firma skutečně dobře a kvalitně udělá, což je dnes bohužel problém, který se potvrzuje i v tomto vlákně při řešení různých potíží ....
add 3) z mého pohledu to jako bod proti nepovažuju. bez rezervy jezdí i auta, které LPG nemají, tzn. opravná sada a hotovo. btw. já dojezdovku v kufru vozím již 3 roky a nijak mi nezavazí - to je ovšem záležitost individuální
add 4) to máš holt smůlu, není co dodat. pokud však jezdíš 90% dálnici tak je s podivem, že na LPG nenarazíš

předpokládám, že tu dálnici jezdíš v krátkém úseku semtam ...
add 5) při tvém stylu jízdy ihned zapomeň na spotřebu 7,5L LPG

tipuji minimálně 9,5L a daleko od pravdy nebudu

S tím benzínem těžko říct, záleží jak by byl přístřik nastaven

Já mám spotřebu benzínu 0.6L/100km, ale srovnání v tom nehledej.
add 6) mám osobní čerstvou zkušenost

z mé strany jsem podcenil prevenci, která obnášela pravidelnou kontrolu vůle ventilů (cca 20-30tis. km) a po 77tis. na LPG se mi výfukové zaklepaly. Vše jsem popsal tady na fóru v sólo vlákně - pohledej
Seřizování ventilových vůlí každých 20 tkm není to samé jako kontrola ventilových vůlí každých 20 tkm

Nepleť si pojmy s dojmy
Takže co ti závěrem doporučit

Rozhodni se sám co je pro tebe výhodnější a kde si myslíš, že je prostor pro ušetření financí
A jedna paní povídala: ... asi mě tady forďáci nebudou mít rádi, ale na skutečně bezproblémový provoz LPG se prý hodí nejvíce motory od VW. Do škodovky nemusíš dávat zádné přívstřiky ani přímazy a jezdíš. Můj LPG mechanik má na své oktávce přes 250tis. na LPG a kromě běžné údržby žádné prachy do oprav způsobených provozem na LPG ...
Já však škodovky nemusím a tak se již 3,5 roku "trápím" s LPG ve svým fofíkovi

Někde tu mám i finanční rozklad včetně aktuálně započítané investici do opravy a pořád jsem rád, že jsem do LPG šel ...
Sákryš, jsem se nějak rozepsal

No snad si z toho někdo něco vezme
