
Focus ST 2011'
- pLd
- Junior
- Příspěvky: 352
- Registrován: 19.10.2011 22:05
Re: Focus ST 2011'
To je tim, ze se mu s volantem na pravy strane ridi lip 

- roupik
- Junior
- Příspěvky: 371
- Registrován: 29.12.2008 10:00
- Bydliště: Moravskobudějovicko
Re: Focus ST 2011'
vzhledově nové ST na novou Atru OPC nemá 

Ford Focus 2,0TDCi Titanium, 2008, 5dv, bílá Frozen, sníženo Eibach, kola 18"Y, nárazníčky, křidýlko ST, prahy ST...
Ford Focus 1,8TDCi Trend X, 2004, 5dv, stříbrná Moondust, kola orig. 15", vzadu pípák...
Ford Focus 1,8TDCi Trend X, 2004, 5dv, stříbrná Moondust, kola orig. 15", vzadu pípák...
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Focus ST 2011'

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- p4ra
- Zkušený
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 07.05.2012 15:31
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST 2011'
Extremne nadseny z toho chalanisko nebol. Ale mne sa velmi paci ten combi v ciernej farbe, viac, ako hatchback, dokonca si viem predstavit, ze by som si ho kupil. 

- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Focus ST 2011'
V tehle cenove relaci?? Ma.... treba BMW 


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Focus ST 2011'

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Mufin01
- Test driver
- Příspěvky: 3959
- Registrován: 04.10.2010 15:32
- Bydliště: štatl jak sviňa
Re: Focus ST 2011'
A tady něco z iDnes, asi stejná novinářská akce. http://auto.idnes.cz/test-ford-focus-st ... _testy_fdv
- staniol
- .
- Příspěvky: 323
- Registrován: 24.11.2011 16:54
- Bydliště: Jedině Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST 2011'
ja nevim, me se to proste nelibi
nemuzu si pomoct ale tohle uz bych si neporidil

╘════ ST225 ════╛
╘══ (galerie, custom CAIS, Millers Oils Racing CFS 5W40 NT, POWERFLEX Front Lower Wishbone Rear Bush) ══╛

╘══ (galerie, custom CAIS, Millers Oils Racing CFS 5W40 NT, POWERFLEX Front Lower Wishbone Rear Bush) ══╛

-
- Test driver
- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Focus ST 2011'
...a příští ST bude 1,6 a bude po prdeli uplně... 

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Focus ST 2011'
takhle se to vrátilo k původnímu ST170 s lehkým předkem a ne ignotem z Volva. Tím pádem pak nebude potřeba riskovat jízdu po parkovišti dokola s dokupovaným uzamknutým samosvorem jako s ST225 

- p4ra
- Zkušený
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 07.05.2012 15:31
- Bydliště: Nové Zámky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST 2011'
Tak som sa vcera konecne dostal k novinke, ako som davnejsie pisal aj ja. Spominal som, ze by to mal byt Performance Blue, ale kamarat ho nakoniec odovzdal panovi Koisovi, ktory ho chcel a jemu ostal zlty pre novinarov.
Ked s nim za mnou vcera isiel na parkovisko, tak cim viac sa priblizoval, tym menej som mal pocit, ze za mnou ide "performance car". Z pozadia sa ozvala moja krajsia polovicka, ktora inak Ford ako taky nemusi: "Tvoje je krajsie - nove sa mi az tak nepaci.". Trochu ma zarazila reakcia, ale nakoniec som sa s nou musel zhodnut. Nie preto, ze je moje, ale jednoducho MK2 ma drsnejsi, tvrdsi, chlapskejsi design, ako ma MK3.
Ked prisiel, povedal som mu, ze nech nevypina, ale potlaci na plyn, ze chcem pocut zvuk. Zacal a ja uz som vedel, ze nieco mi tu nehra. Zvuk ako vykonnejsia kosacka na travu. Mrzi ma, ze to musim napisat takto, ale bohuzial to bol moj dojem. Kamarat si rychlo zapalil a nasledne som sadol za volant. Sedacky - PERFEKTNE. O palubnej doske sa moc rozpisovat nebudem, viete ako vyzera. Akurat len spomeniem, ze MK2 je zasa o nieco chlapskejsia, ale nicim neurazi a je to len sila zvyku. Velky moment - zapinanie auta. Cakal som moment, ze wow, teraz moje sklamanie opadne. Nestalo sa. Ticho. Nic. Zaradil som jednotku a zacala sa jazda. Po zahriati som sa do toho pustil po hlave, ako sa hovori a nedaroval som mu nic. Handling standardne fantasticky. A to je tak vsetko. Zvuk? Kym nestlacite plyn na doraz a nezapne sa ten sound symphozer, tak mate pocit, ze sedite v obycajnej benzinovej Octavii. Jediny rozdiel je vasa vedomost, ze sedite v ST. Auto je proste tiche. Turbo sa zapina az, ked je pedal uplne na dne a s mensou odozvou. Overboost nemyslim, ze som mal pocit za ten cas vycitit, ale myslim si, ze je to skor len marketingovy tah, ako skutocna uzitocna vec.
Po jazde som sa este okolo auta poprechadzal znovu a sadol si dopredu, pozrel kufor. Vsetko je nejake...mensie. Vpredu, aj vzadu je miesta menej. Co sa tyka designu, tak som bol uz trosku miernejsi. Novy Focus sa mi pacil, aj pred ST, ale zostavam pri nazore, ze MK2 je krajsi.
Toto su v skratke moje dojmy. Prevazuje sklamanie, ale urcite netvrdim, ze ma nezaujalo. V mojom pripade, ze by som sa rozhodol kupovat prichadza do uvahy len kombi. Hatchback je nevyuzitelny vzhladom na to, ze uz to nie je to stare dobre ST. Kamarat hovoril, ze RS sa robit bude v horizonte dvoch rokov, tak sa nechajme prekvapit. Pridavam este zopar fotiek.
Fotky boli robene mobilom. Sorry za kvalitu.
Ked s nim za mnou vcera isiel na parkovisko, tak cim viac sa priblizoval, tym menej som mal pocit, ze za mnou ide "performance car". Z pozadia sa ozvala moja krajsia polovicka, ktora inak Ford ako taky nemusi: "Tvoje je krajsie - nove sa mi az tak nepaci.". Trochu ma zarazila reakcia, ale nakoniec som sa s nou musel zhodnut. Nie preto, ze je moje, ale jednoducho MK2 ma drsnejsi, tvrdsi, chlapskejsi design, ako ma MK3.
Ked prisiel, povedal som mu, ze nech nevypina, ale potlaci na plyn, ze chcem pocut zvuk. Zacal a ja uz som vedel, ze nieco mi tu nehra. Zvuk ako vykonnejsia kosacka na travu. Mrzi ma, ze to musim napisat takto, ale bohuzial to bol moj dojem. Kamarat si rychlo zapalil a nasledne som sadol za volant. Sedacky - PERFEKTNE. O palubnej doske sa moc rozpisovat nebudem, viete ako vyzera. Akurat len spomeniem, ze MK2 je zasa o nieco chlapskejsia, ale nicim neurazi a je to len sila zvyku. Velky moment - zapinanie auta. Cakal som moment, ze wow, teraz moje sklamanie opadne. Nestalo sa. Ticho. Nic. Zaradil som jednotku a zacala sa jazda. Po zahriati som sa do toho pustil po hlave, ako sa hovori a nedaroval som mu nic. Handling standardne fantasticky. A to je tak vsetko. Zvuk? Kym nestlacite plyn na doraz a nezapne sa ten sound symphozer, tak mate pocit, ze sedite v obycajnej benzinovej Octavii. Jediny rozdiel je vasa vedomost, ze sedite v ST. Auto je proste tiche. Turbo sa zapina az, ked je pedal uplne na dne a s mensou odozvou. Overboost nemyslim, ze som mal pocit za ten cas vycitit, ale myslim si, ze je to skor len marketingovy tah, ako skutocna uzitocna vec.
Po jazde som sa este okolo auta poprechadzal znovu a sadol si dopredu, pozrel kufor. Vsetko je nejake...mensie. Vpredu, aj vzadu je miesta menej. Co sa tyka designu, tak som bol uz trosku miernejsi. Novy Focus sa mi pacil, aj pred ST, ale zostavam pri nazore, ze MK2 je krajsi.
Toto su v skratke moje dojmy. Prevazuje sklamanie, ale urcite netvrdim, ze ma nezaujalo. V mojom pripade, ze by som sa rozhodol kupovat prichadza do uvahy len kombi. Hatchback je nevyuzitelny vzhladom na to, ze uz to nie je to stare dobre ST. Kamarat hovoril, ze RS sa robit bude v horizonte dvoch rokov, tak sa nechajme prekvapit. Pridavam este zopar fotiek.
Fotky boli robene mobilom. Sorry za kvalitu.
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Focus ST 2011'
Fajn recenze
, docela ocekavana....
Na druhou stranu - stejny nazor bude mit asi vetsina lidi, co maji zkusenost se starsim ST nebo jinymi hot hatchi a jejich recenze a testy budou plnit internet. Snad si toho Ford vsimne a u RS (ktere ma byt autem pro radost) vsechno napravi.....teda pokud nejake RS bude (petidverove nebo kombi RS snad nevznikne
)

Na druhou stranu - stejny nazor bude mit asi vetsina lidi, co maji zkusenost se starsim ST nebo jinymi hot hatchi a jejich recenze a testy budou plnit internet. Snad si toho Ford vsimne a u RS (ktere ma byt autem pro radost) vsechno napravi.....teda pokud nejake RS bude (petidverove nebo kombi RS snad nevznikne


Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- kozlow
- .
- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Focus ST 2011'
p4ra super shrnutí
zase jde krásně vidět, že ford se neptal "nás", ale "trhu bez nás"

zase jde krásně vidět, že ford se neptal "nás", ale "trhu bez nás"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů