Stránka 167 z 202
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 06.01.2014 22:58
od Mira
netuším co máš v papírech, ale zákonnou revizi jen 1x ročně i kdybys najel 20tis. za půl roku

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 16.01.2014 11:16
od jimm
Já dělám revizi jednou za dva roky před technickou kontr. Stejně to nikdo nekontroluje možná na tk , pokud cítím plyn tak jdu hned do servisu ale to se mě ještě nestalo.
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 16.01.2014 16:45
od skier.n
no, ale kdyby ses připletl k nehodě a někdo se v tom začal rýpat...
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 17.01.2014 20:17
od jimm
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 17.01.2014 22:30
od skier.n
trvá to 20 minut a stojí to 200 kč, ale taky mě hlodalo, že to nechám na další STK

Re: Názor na přestavbu LPG
Napsal: 20.01.2014 09:50
od killerrebels
zdravím pánové,
chtěl jsem se zeptat za jak dlouho vám sepne auto na LPG pohon?? za jak dlouho v teplém a za jak dlouho ve studeném počasí dejme tomu -5°C...
Předem děkuji
Re: Názor na přestavbu LPG
Napsal: 20.01.2014 13:20
od Mira
killerrebels: záleží na tom, při jaké teplotě vody v reduktoru máš naprogramováno přepnutí .... podal si hodně obecný dotaz na který lze také hodně obecně odpovědět ...
-5°C
- mám námrazu na čelním, nastartuju a jdu škrábat .... 2 minutky??? ... přepne do cca 500m
- mám námrazu na čelním, nastartuju a jdu škrábat .... 4 minutky??? ... přepne do cca 100m
- nemám námrazu na čelním, nastartuju a jedu .... přepne do cca 1500m
- vyjedu z uzavřené garáže, kde je teplota nad +10°C ... přepne do cca 200m
Je to můj výmysl, ale snad rozumíš co tím chtěl básník říci ....

Re: Názor na přestavbu LPG
Napsal: 20.01.2014 15:36
od VH123
Anžto garážovaný auto neškrábu, zamykám cca půl minutky vrata. A přepíná se mi to podle venkovní teploty zhruba mezi 1,5 a 2,5 km stálé jízdy 90 km/h.
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 20.01.2014 17:54
od skier.n
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 22.01.2014 10:42
od killerrebels
Díky, zase mě to posunulo kupředu v rozhodování.
Rozhoduji se totiš jake autko koupit jestli Ford Focus II combi 1.6 74Kw a dát to do plynu a ještě trochu uvažuji o jedničkové Octavii combi TDI cenově to vyjde cca na stejno jen u diesla se předpokladá že bude mít asi něco vííc najeto. Cenově pohonné hmoty vyjdou na stejno, ale jde mi spíše o to co bude servisně naročnější jestli FF II benzin+LPG nebo Oktavka nafta.
Tak jsem chtěl poprosit jestli mi napíšete co se u Fordu kazí jak moc jsou drahé servisy atd..
Nepředpokladám že mi tady Forda rozmluvíte ale spíše bych potřeboval informace co to auto má za mouchy.
A ohledně toho plynu - kolik je auto schopno na plyn najezdit (životnost motoru - měkké sedlo ventilů) a jaký systém případně použít .. jestli s přimazáváním Flash Lube nebo s přístřikem benzínu, nevim co je lepší na ochranu sedel ventilů.
Předem moc děkuji na vaše reakce
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 22.01.2014 12:51
od 321910336
já bych teda stejné peníze (ani menší) za skoro o dvě generace starší auto nedal,výhoda v levnějším servisu, jinak ve všem horší. pokud se rozhodneš pro focus tak už to tady stačí jenom všechno pročíst, už se to tu několikrát řešilo
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 22.01.2014 13:20
od Mira
killerrebels: Základem k rozhodnutí zda jít do LPG je mít prostudováno toto vlákno - neříkám že celý, ale vzít to pozpátku a vybrat si podstatné informace. To stejný udělej na škoda fóru u tebou zmiňované motorizace .... Odpovědi na tvé otázky tu jsou.
Za mě z pohledu provozovatele FFII 85kW + LPG (stav tach 92tis.):
- na LPG najeto dnes již 75tis. (když to bylo 55tis. na LPG byla provedena repase 2 vstřikovačů - výměna jader a vyčištění zbylých LPG vstřikovačů. to celé za 1tis. Kč) a ťuk ťuk závady na motoru, systému apod. žádné .... tzn. kromě běžné údržby a pravidelného servisu nic dalšího ... Spotřebu a evidenci nákladů mám v podpisu. Já jsem spokojený ...
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 22.01.2014 21:17
od Eidž
S LPG nezajedeš do podzemní garáže.
Jinak na cestu do práce a zpět bych viděl LPG jako lepší variantu, než naftu.
Jestli FFII nebo ocktu I - výhodou ockty I může být nesmrtelný 1,9 TDI, ne PD, ale rotačka. Kromě váhy vzduchu fakt povedený a úsporný motor. Problém je, že Ti, co jej mají, jej neprodávají.
Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 22.01.2014 21:55
od K EM
Opravte mě pokud se mýlím ale já myslím že bazarová cena motoru 1.6 16v je dost podobná jako repasovaný turbo, nebo sada vstřikovačů, nebo palivový čerpadlo o kterejch se povídá že jsou to hlavní výdaje za servis nafty...
Já jedu ve zítra dělat lpg zástavbu. Přestěhovala se nám práce a měsíční výdaje na dopravu se mi nelíbily. Potom můžu přispět do zkušeností. Jinak měli jsme favorita 10 let, kupoval se ze zástavbou a asi 70t km do smrti najel 370t a celkem vystřídal asi 5 motorů některý byly špatný a reklamovali se takže počítat se daj tak 3. Každej stál kolem 5000 vyměnit se dal i na počkání. Vzhledem k tomu co ty motory zažívaly tak bych řekl kladná zkušenost

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...
Napsal: 23.01.2014 01:37
od 321910336
Eidž píše:S LPG nezajedeš do podzemní garáže.
vzhledem k nastupujícímu "zelenému" trendu bych se bál aby ho s TDi časem vůbec vpustili do města
