
Baterie / autobaterie / nabijecka
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Baterie
Diagnostický mod budíků. Držíš tlačítko reset počítadla a otočíš klíčkem a skočí ti tam diagnostický mod budíků a je tam i něco s baterkou. Včera mi to tam dávalo cca 14,1V hnedka po nastartování 

- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
To ti ukazuje dobijeni
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Baterie
Aha. A tech 14,1 je dobry? Rika to neco?
- Frodo-Byginc
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 29.01.2013 20:07
- Bydliště: Jičín
Re: Baterie
Tak nakonec jsem koupil tohle do Fantomasa :-)http://topbaterie.cz/sznajder-pro-osobn ... 25%29.html
Focus 1.6 16 74kW Style
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
Re: Baterie
Hodnota na palubní desce je jen informativní záležitost, neměří to napětí na svorkách akumulátoru.
Mondeo mk4, 2.0i, 2010
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24814
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Baterie
budiky ukazuji napeti na baterce a tato hodnota je dostacuji pro overeni stavu
po nastartovani by tam melo byt neco pres 14V (idelane 14,3-14,4), hodnota by nemale kolisat
po nastartovani by tam melo byt neco pres 14V (idelane 14,3-14,4), hodnota by nemale kolisat
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Baterie
Děkuji za info
Tak to zatím řešit nebudu, včera jsem auto i trochu víc projel a dneska po nastartování nic nebliklo. Asi je baterka už v trochu horším stavu, ale dokud i při velkých mrazech startuje, tak počkám a koupím ji, až odejde

Tak to zatím řešit nebudu, včera jsem auto i trochu víc projel a dneska po nastartování nic nebliklo. Asi je baterka už v trochu horším stavu, ale dokud i při velkých mrazech startuje, tak počkám a koupím ji, až odejde

- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Tak baterie prosla vsema testama naprosto super, ba dokonce i lepe nez ma napsano
clanky jsou 100% vporadku, startovaci proud ma 740A a davala 940A
Ale byla 100% nabita a jeste jizda 50km a pak sla na testovani. Bohuzel napeti pouze zmeri, jake je v dobe testovani a pak jake je v urcitych simulovanych startovacich casech, zvladla 3 zateze za sebou a neklesla, ba dokonce se vzdy vzpamatovala a stoupala, kdyby byl clanek k.o. okamzite zacne klesat. Meli na to pristroj neco jak svarecka na elektriku a pak povovnaval jeste s nejakym digitalnim testrem.
Jak drzi napeti a jak klesa se zjistit neda na pockani, pouze necim zatizit a zapisovat jak psal Stano a porovnavat. Ale dle jejich zkusenosti bude to take vporadku a chyba bude jinde.
Kazdopadne mondeo tdci potrebuje minimalne napeti na baterii 12.4V k bezpecnemu startu, vse pod uz je problem. Takze musim sehnat elektrikare.

clanky jsou 100% vporadku, startovaci proud ma 740A a davala 940A

Jak drzi napeti a jak klesa se zjistit neda na pockani, pouze necim zatizit a zapisovat jak psal Stano a porovnavat. Ale dle jejich zkusenosti bude to take vporadku a chyba bude jinde.
Kazdopadne mondeo tdci potrebuje minimalne napeti na baterii 12.4V k bezpecnemu startu, vse pod uz je problem. Takze musim sehnat elektrikare.

Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Baterie
Trochu poupravím, napětí na baterce v klidu, nesmí jít pod 12,6 V.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
To by som bol zvedavy, ako to chces v realnej prevadzke dosiahnut.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Baterie
Pokud auto nemá velkej klidový odběr, tak toho dosáhneš snadno... 

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Baterie
Mam voltmeter pod volantom. Ale 12.6V som po otvoreni auta a nebodaj otoceni klucika este nevidel.
-
- Nováček
- Příspěvky: 117
- Registrován: 22.06.2014 23:04
Re: Baterie
Přesně tak ,den po nabití mám na baterce 5 let staré 12,77 V , ale určitě v pruběhu času se to bude motat kolem 12,5 V
Focus II combi 1,6 TDCI 66 kw, 2009
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: Baterie
...tak to jsme asi dva. Ono to napětí dost výrazně závisí i na okolní teplotě. Navíc ta baterka v autě je pod stálým odběrem, sice minimálním, ale odběr to je. Nehledě na to, že když do auta vlezu, tak se odběr zvýší (světýlko v interiéru, osvětlení PP a radia, atd.). Při 20st. jsem nikdy víc jak 12.5V neviděl, při cca 5st startuju při 12.3V...stano. píše:Mam voltmeter pod volantom. Ale 12.6V som po otvoreni auta a nebodaj otoceni klucika este nevidel.
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- Slid
- Pokročilý
- Příspěvky: 858
- Registrován: 27.07.2011 16:33
- Bydliště: Praha / Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Ja ted to sleduji dost, zjistuji ze muj zvyseny odber je zavyslej na vlhkosti a mokru, takze parada, super se to bude hledat.
Jak je v garazi nebo na ulici kdyz je sucho, tak napeti na baterii je pri uzamcenem vozu 12.60V - 12.67V ikdyz je 0°C . Pokud odemknu vuz a vlezu do auta klesne na 12.4V a v teto fazi otacim klicem zhavim a startuji.Vozidlo jezdi kazdy den.
Pokud ale klidove napeti na uzamcenem voze klesne na 12.3-12.4V tak pri odemceni jsem nekde na 12.0 - 12.1V coz uz mondeo neroztoci dostatecne starter a je potreba ji dobit.
Tak to bylo mysleno jak jsem psal.
Jak je v garazi nebo na ulici kdyz je sucho, tak napeti na baterii je pri uzamcenem vozu 12.60V - 12.67V ikdyz je 0°C . Pokud odemknu vuz a vlezu do auta klesne na 12.4V a v teto fazi otacim klicem zhavim a startuji.Vozidlo jezdi kazdy den.
Pokud ale klidove napeti na uzamcenem voze klesne na 12.3-12.4V tak pri odemceni jsem nekde na 12.0 - 12.1V coz uz mondeo neroztoci dostatecne starter a je potreba ji dobit.
Tak to bylo mysleno jak jsem psal.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů