LPG - montáže a zkušenosti sem...

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Milan_Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 21.03.2013 17:33
Bydliště: Brno

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Milan_Brno » 31.05.2013 22:28

sitalik píše:jako spravny zavodnik a tuner si clovek koupi budik na mereni bohatosti ;) viz napr: https://www.google.cz/search?q=af+ratio ... 24&bih=495

nebo si vybere LPG servis, kde mu to spolehlive nastavi
a pro jistotu nebude jezdit s pedalem plynu na podlaze (na vnejsi care motoru), kde se ridici jednotka motoru neohlizi na lambda sondu
Díky za odkaz, fakt krásný budíky, to dokáže měřit bohatost směsi jak na benzín tak na plyn :?:
Je: FORD Focus kombi - Titanium 2.0, 107 kW, r.v. 2008, LPG LOVATO Obrázek
Byl: FORD Focus kombi - Titanium 1.6, 74 kW, r.v. 2008
Obrázek

Uživatelský avatar
sitalik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 111
Registrován: 21.08.2012 09:05
Bydliště: České Budějovice

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od sitalik » 31.05.2013 22:50

Kombík: neni to jen v maximalnich otackach, obohacuje se i pri plnem zatizeni v celem otackovem spektru a to proto, že na bohatou smes ma motor nejvetsi tocivy moment

Milan_Brno: neznam presne princip mereni sirokospektre lambdy, ale nevidim duvod, proc by to nemelo fungovat i s LPG, spaliny se v podstate nelisi. Nicmene, byl to vtip, porizovat takovy budik kvuli LPG, je jako jit s kanonem na vrabce.

Uživatelský avatar
Milan_Brno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 21.03.2013 17:33
Bydliště: Brno

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Milan_Brno » 31.05.2013 23:03

Smazána zbytečná citace!

Já vím, ale jsou fakt hezký. Jinak co se týká otáček motoru, proto jsem prodal 1.6 a koupil 2.0.
1.6 na můj vkus hodně točila a prd jela. To 2.0 je jiný kafe tichý motor, jiná převodovka a když to dám, tak i Mondea koukají jak je Focus předjel v kopcích, viz Buchlovické kopce. :D
Naposledy upravil(a) Milan_Brno dne 03.06.2013 23:07, celkem upraveno 1 x.
Je: FORD Focus kombi - Titanium 2.0, 107 kW, r.v. 2008, LPG LOVATO Obrázek
Byl: FORD Focus kombi - Titanium 1.6, 74 kW, r.v. 2008
Obrázek

Kombík
Nováček
Nováček
Příspěvky: 102
Registrován: 02.01.2009 18:42
Bydliště: Přerov

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Kombík » 31.05.2013 23:40

Sitalik máš pravdu ,že se to obohacuje při sešlápnutí, kdysi v pravěku to dělala akcelerační pumpička na karburátoru :D dnes vstřikovací mapa řízená počítačem.
FOCUS 1.6 16V kombi modrá metalíza 2001

Baca70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01.06.2013 14:26

Re: Názor na přestavbu LPG

Příspěvek od Baca70 » 01.06.2013 14:33

exsunny píše:myslíte že se oplatí přestavět fofika z r.1999, má najeto 167000km... vím že je to starší autko ale zase na druhou stranu sem se díval že tyto autka nahrkají klído i 250000km... což by se vrátilo a ještě bych i něco pošetřil... s dnešní cenou benzínu je to katastrofa... každý názor uvítám... díky moc

LPG je pohoda mám fočuse :D 1,8 a najeto skoro 400 000 Km se spotřebou 8L na 100Km, jezdím hodně po dálnici do práce a tak město nemám tak změřený ale bude to tak do 10L na 100Km

Uživatelský avatar
Deja Vu
Junior
Junior
Příspěvky: 371
Registrován: 06.03.2012 03:29
Bydliště: Bílina

Re: Názor na přestavbu LPG

Příspěvek od Deja Vu » 11.06.2013 10:12

Ahoj.

Tak já se také podělím. Před měsícem jsem pořídil u fokiho svého prvního FoFo (viz podpis), už ho mám v LPG. Dříve jsem jezdil přes 3 roky ve Fabii na LPG. Do FoFo rozhodně doporučuji dát kvalitní LPG sekvenční systém, buď italský BRC nebo holandský Prinse. Já osobně jsem do FoFo nechal dát sekvenční systém od BRC a jsem spokojen maximálně. V případě sekvenčních systému totiž auto prakticky neztrácí žádný výkon, LPG je šetrnější na motor a v případě toroidní nádrže (na místě pro rezervu) Vám nic ani tolik nezabírá místo v kufru.

!!! HLAVNĚ SI TAM NENECHÁVEJTE MONTOVAT SYSTÉMY Z POLSKA (STAG, LOVTEC), S TĚMI MÁ KAŽDÝ DRUHÝ PROBLÉMY !!!


ps. tankuji za 15,50,- /l :hhura: a spotřebu mám mezi 8 - 10l, záleží na stylu jízdy :)
Ford Focus 2.0 (LPG), 2010

>>> GALERIE <<<

Obrázek

Uživatelský avatar
tym
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3746
Registrován: 20.05.2011 21:49
Bydliště: Pilsner Urquell

Re: Názor na přestavbu LPG

Příspěvek od tym » 11.06.2013 10:28

Nešiř poplašné zprávy, prosímtě. :nnou:
Deja Vu píše: V případě sekvenčních systému totiž auto prakticky neztrácí žádný výkon, LPG je šetrnější na motor a v případě toroidní nádrže (na místě pro rezervu) Vám nic ani tolik nezabírá místo v kufru.
!!! HLAVNĚ SI TAM NENECHÁVEJTE MONTOVAT SYSTÉMY Z POLSKA (STAG, LOVTEC), S TĚMI MÁ KAŽDÝ DRUHÝ PROBLÉMY !!!
Výkon ztrácí. LPG je naopak náročnější na zapalování atd... V kufru ti zabírá místo rezerva. A STAG je bezproblémový, když je správně seřízen.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od bee » 30.07.2013 11:10

No, kedze mam dlhodobu spotrebu LPG nad 10l/100 tak to asi nebude papkat chudobnu zmes :-) Otazka je, kam dat zmerat resp. nastavit volu ventilov po mojich prvych 20k km na LPG, viete niekto poradit servis na SK alebo na Morave? Diky.

Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od skier.n » 31.07.2013 20:54

bee:
mi bylo řečeno ,že se to dělá jedině společně s rozvodama :nixw:
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13531
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od stano. » 31.07.2013 21:36

Vola sa da zmerat aj bez demontaze rozvodov. Na jej upravu treba dat rozvody dole.

Uživatelský avatar
jimm
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1612
Registrován: 08.04.2011 14:12
Bydliště: Teplice

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od jimm » 01.08.2013 11:23

bee píše:No, kedze mam dlhodobu spotrebu LPG nad 10l/100 tak to asi nebude papkat chudobnu zmes :-) Otazka je, kam dat zmerat resp. nastavit volu ventilov po mojich prvych 20k km na LPG, viete niekto poradit servis na SK alebo na Morave? Diky.
Mám ten samý motor najeto 40000km na lpg a žádný vůle ventilů jsem nenastavoval.Pokud nemáš problém z tahem motoru tak bych to neřešil.Spotřeba se dá stáhnout třeba vzduchovým filtrem,nebo kvalitním mot.olejem.Prostě spotřeba lpg je u fordu kolem 9-10l .
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/

Uživatelský avatar
skier.n
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 795
Registrován: 01.06.2010 17:05
Bydliště: Petřvald

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od skier.n » 01.08.2013 15:56

nebo jako více méně mi říkal, že pokud to jede v pohodě tak nic neřešit...
ale aby to změřili tak musí jít dolů hlava ne?
FoFo MK3 2017 1.5 EcoBoost, ST - line Black & Red edition "GALERIE"
FoFo MK2 1.6Ti-Vct LPG, MS Desing packet EX"GALERIE"
FoFo MKI 2.0i , Eibach, ST křidélko EX "GALERIE"

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13531
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od stano. » 01.08.2013 17:28

Este raz. NEMUSI! Ani hlava, ani rozvody. Len veko ventilov.

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Jardak » 01.08.2013 19:57

jimm píše:
bee píše:No, kedze mam dlhodobu spotrebu LPG nad 10l/100 tak to asi nebude papkat chudobnu zmes :-) Otazka je, kam dat zmerat resp. nastavit volu ventilov po mojich prvych 20k km na LPG, viete niekto poradit servis na SK alebo na Morave? Diky.
Mám ten samý motor najeto 40000km na lpg a žádný vůle ventilů jsem nenastavoval.Pokud nemáš problém z tahem motoru tak bych to neřešil.Spotřeba se dá stáhnout třeba vzduchovým filtrem,nebo kvalitním mot.olejem.Prostě spotřeba lpg je u fordu kolem 9-10l .
Pokud by se malá vůle ventilů projevila na tahu (výkonu motoru), tak na nějaký seřizování je už skoro pozdě. Ventily už budou pravděpodobně podpálený z důvodu malý vůle. Talířky ventilů se nedostatečně chladí o sedla a podfukujou. Taky je třeba si uvědomit, že u aut který mají plynový pohon z fabriky je předepsaná podstatně častější kontrola vůle ventilů.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Clon
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 19.02.2009 16:54

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Příspěvek od Clon » 03.08.2013 11:29

Ahoj lidi mám ford galaxy rv2001 2,8 l.v březnu předělané na lpg fa Čadek Brno systém sekv. Lovato bez přímazu.po měsíci odešly všechny origo.zapalovací cívky na šestém válci dvakrát ta původní i ta nová ta se úplně roztekla . Poraďte se zkušeností nebo u koho to nechat v okolí Brna odborně vyladit .Byl jsem u jiného plynaře a ten se domnívá že V6 nemužou být vstřikovače v jedné řadě jak mám já.Auto víc nejede a problémi jsou zatím jen dva Díky za pomoc,ocením i fota vašeho zapojení vstřikovačů do sání.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů