Stránka 17 z 32
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 05.05.2012 06:25
od Karel2
V12 píše:
Toz na dvojke to z volnobehu silu nema. Nie je to 2.0TDCI, ktory by snad vyliezol aj po kolmej stene, keby sa na nej udrzal...
Copak,styska se?

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 05.05.2012 13:26
od V12
Uz viackrat som pisal, ze s dieslom sa mi jazdilo prijemnejsie - nie som zastancom vytacania motora. Napriek tomu sa mi za olietanymi kachlami so 170k km vobec nestyska. Annniii naahodou

Som rad, ze su prec a problemy toho auta bude riesit niekto iny.
EDIT :
Este jedna vec ma napadla. Na geocachersky trial po fakt rozbitych polnych cestach sa hodi daleko viac diesel - na jednicku a volnobeh prejde krokom prakticky vsetko bez rizika, ze niekde necham koleso aj s napravou. Toto benzinak bez preklzujucej spojky nevie, aby nechcipol, potrebuje aspon 2000 otacok a to je aj na jednicke trochu prirychle na prekonavanie prekazok. Je iste, ze dalsi voz bude SX4 alebo Duster, tie maju jednicku napocitanu prave na taketo ucely.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 09:42
od ka-spel
vcedula píše:ty kokso, tak ze v kolone sa zasekne motor, to som este nepocul. No hrozne, normalne sa zacinam bat o moj motor. Kurna, ak by si nahodou natrafil na to, ze preco sa to stalo a ako tomu zamedzit, daj nam pls vediet. Velmi nerad by som dopadol tak ako ty....Drzim palce.
EDIT: Boban uz nieco napisal do svojho vlakna, tak to sem len skopirujem, lebo sa to tyka priamo nasho motora:
Boban píše:no jednoznačný je, že to občasný jemný klepání který sem občas slyšel a nevěnoval tomu pozornost asi byla ta klapka, která na mě klepala a chtěla mi říct oprav mě voe

mluvil sem o tom s hodně lidma a že ty klapky upadnou se stává, ale aby se rozpadlo to železo co ho drží to sem slyšel jen ve dvou případech, ten druhý sem já

tak asi jakmile bude někdo s 2.0 pozorovat po startu jemný plastový ťukání tak to mu chce něco říct ta klapka

je to fakt blbě konstrukčně řešený
Je to problém všech 2.0 Duratec HE u všech modelů a ročníků? Já to čentl jen o mondeu a navíc 1,8 do určitého ročníku. Pak prý to konstrukčné vylepšili.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 11:13
od Nicco
Ryko píše:No mne sa zase subjektivne na mojom Focuse zda, ze pri nizkych otackach pri jemnejsom zasliapnuti plynu ma tam stale nieco skrti... kde je ta okamzita reakcia na zosliapnutie aj pri nizkych otackach na starej dobrej corolle r.99...
....
Euro4
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 13:52
od V12
ka-spel píše:
Je to problém všech 2.0 Duratec HE u všech modelů a ročníků? Já to čentl jen o mondeu a navíc 1,8 do určitého ročníku. Pak prý to konstrukčné vylepšili.
Klapky su problem Mondea 1.8i a 2.0i do Faceliftu. Po FL bolo ulozenie klapiek upravene. Focus 2.0i ani 1.8i ich ale nema.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 15:05
od ka-spel
Díky. Přesně tak jsem si to myslel. A co jiné "mouchy". Co se na tom nejvíc sere? Mám nabídku na jeden s nájezdem 110 tis.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 15:38
od Ryko
Hm, co se na tom nejvic sere?
Neviem, ale ja si u mojho Duratecu na nic zasadne nespominam a pokial viem tak ani chalani tu na fore si nemaju velmi na co stazovat. Obcas problem so startovanim, ale noha na plyne to riesi... a tiez tak isto pri prvom rannom starte mi zacali trosku lietat otacky 1000-1250 ot/min. ale hned po par sekudach je to ok. Studene starty skatka nie su 100%, ale neriesim to, lebo inak je motor bez problemov... po 70 tisic vymena sviecok, kazdy rok vymena oleja + filtra a vycistenie vzduchoveho KN filtra a to je asi vsetko... zatial si po viac ako 80 tisic km nepytal (rocnik 2005)... cerstva STK a emisna bez akychkolvek problemov...
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 17:18
od ka-spel
Tak čtu tady o opakovaných problémech s alternátorem, klapkou, dvouhmotou, sedla u plynu (a to mě obzvlášť zajímá).
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 18:23
od Miguelicek
Jediným problémem shledávám, kde brát finance na úpravy

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 19:26
od V12
Ja mam s nim jeden jediny problem - chyba mi sestka z Plechaca. Niekto tu spominal kombinaciu 2.0i + prevodovka z Mondea 1.8SCi do FFII. Neviete niekto, ako to dopadlo ?
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 31.05.2012 20:14
od ka-spel
Tak ta šestka by se tam hodila. To nikdo nedělá něco takového
http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/6tikvalt.htm
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 07.11.2012 22:20
od gorlo
Zdravím pánové. V pondělí se jedu podívat na Ford Focus II 2,0Duratec, r.v.2009 s originálním LPG od Fordu.Auto má najeto 128 tis km.Mám nebo nemám si ho koupit?Na co si mám dát pozor,co poslouchat za pazvuky na motoru a jestli se na to nevykašlat ještě před koupí.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 08.11.2012 09:04
od ballu
V12 píše:Ja mam s nim jeden jediny problem - chyba mi sestka z Plechaca. Niekto tu spominal kombinaciu 2.0i + prevodovka z Mondea 1.8SCi do FFII. Neviete niekto, ako to dopadlo ?
Šestka by ti nic neřešila, není to nafta, která na kadlakadla 2000 otáčkách má sílu , aby tu šestku utáhla. U benzínu při šestce při rychlosti 130km/hod by byla větší spotřeba než na pětku. Ten šestkový převod má již takový těžký převod, že těžko by motor při 2500 ot/min tahal za rozumnou spotřebu.

Na druhou stranu, při šestce a v optimálních otáčkách kolem 4000 -5000ot, kdy má motor sílu, by jsi lítal 180- 200 km/hod.Tím pádem důvod, proč šestku chceš, je ze záporným výsledkem na spotřebě.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 08.11.2012 12:29
od V12
Tvoja uvaha je OK. Preco to ale funguje u Mondea 1.8 SCi ? Na sestku pri 140 toci tesne nad 3000 otacok...
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 11.11.2012 22:12
od Ma.rt
Ta sestka neni tak tezka, jak pise ballu, je to asi 3000 pri 130, dvoulitr by to utahl v pohode a i mazda 6 dava sestikvalt do dvoulitru (nevim ale, jak zprevodovany). Mozna do tech nejprudsich kopcu na D1 by se muselo podradit na 5, ale prinos pro spotrebu by byl jednoznacne pozitivni.
Ono pokud mne pri 130 to toci nejakych 3500 a mam o cca 15% mensi kroutak/vykon nez 2.0, tak tezsi prevod o cca 18% by pro dvoulitr nebyl nic strasnyho. A to ja s 1.8 na petku jedu celou D1 nalozeny 140 kopec nekopec. nekde na netu ty prevody jsou vypsany, dalo by se to presne spocitat, ale muj nazor je, ze pro 2.0 by ten 6q byl jednoznacne prinosny.
Jo a V12 ma vlastne focus,tak ten by to na sestku prosvistel taky kopec nekopec.