Stránka 17 z 20
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 08.09.2011 15:25
od Raada
Ja nemel problem v -20 nastartovat na horach (opakovane) i s naftou od Tank Ono s VIFem. Nastartoval jsem na prvni prevaleni uplne bez problemu.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 08.09.2011 19:35
od Hampy
Filtr máme novej, resp. 3 měsíce starej. Má smysl ho teda před zimou nějak kontrolovat?

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 08.09.2011 20:20
od Giggo
Na 3 měsíce starým filtru nic nenakontroluješ. Stejně je to uzavřená "škatula" do který se nedostaneš.
Kecy, že při -20°C nestartuje nafta atd je blbost možná z nějaký horní dolní naředěná nebo nechaná po zimě.
Loni sem byl v Alpách, autem sem nejel 3 dny kdy přes den -10°C v noci kolem -30°C a bez problémů

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 08.09.2011 22:03
od mickielli15
problém ale může nastat - a taky už mnohokrát nastal - když začalo mrznout ze dne na den a některé pumpy na to nebyly připravené
Ale jak říkám, s Vervou tu pravděpodobnost aspoň minimalizujem

Může se stát ale cokoliv, třeba že natankuju benzín

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 09.09.2011 07:15
od Eidž
Dokud nebude proveden test na ten zázrak FuelSafe, tak zůstávám u toho, že Shell ČR je na naftu až za TankOno. Kvůli úspoře pár korun nedám další hřebíček do rakve vstřikům.
Problém s letní, přechodovou, zimní a arktickou naftou už byl tolikrát vysvětlen, že už ted se můžeme připravit na to, že to zase budeme vysvětlovat. Prostě nikdy nekončící kolotoč s tím, že výrobce aut by měl v základu montovat vyhřívaný palivový filtr.
Cenová mapa Vervy je o tom, že Benzina má tohle velmi dobře zmáknuté. Až na výjimku, Star v Praze Na Krejcárku, tak tam, kde je lukrativní místo, tak Verva je top i s cenou. Stačí ujet 30 - 50 km, mimo hlavní tah a hle, ta samá Verva o 5 - 10 % levněji... Smůlou je, že co člověk ušetří na nádrži, tak tu úsporu projede, aby natankoval levněji. Prostě Benzina to má zmáknuté.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 09.09.2011 07:23
od Hampy
Myslíš že je na tom Shell tak zle? Asi v týdnu objednám VIF

příští tankování totiž bude ona zmiňovaná nádrž "za půlku"

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 09.09.2011 07:48
od Eidž
Já nevím, jak je na tom Shell CZ. Při předposledním testu (2009) jejich prémiová nafta, která byla pěkně drahá a měla obsahovat zázračnou přísadu na snížení spotřeby, tak v odebraném vzorku obsahovala nafta stopové prvky této přísady, tj. bez vlivu na motor. Takže sice tam něco dali, ale v reálu to byla stejná nafta, jako ta z vedlejší pistole, ale za jinou cenu....
A jejich nafta v tom testu dopadla bídně. Z pohledu dalších složek, jako pěnivost, mazivost, atd.
Třeba se zlepšili. Nevím. Počkám na test. Do té doby je pro mě Shell CZ, palivo nafta, zakázané. Prostě nebrat. Mám vstřiky Delphi, nemám TDD. Takže tak.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 01.10.2011 13:23
od mfly
Včera jsem do Forda poprvé natankoval jinou naftu než Vervu...bral jsem u OMV sprint diesel...a nemůžu si pomoct, ale jede to líp, míň je slyšet motor a celkově mi to přijde živější...běžně mi to tahalo plynule do 180 km/h, pak už jen tak polehoučku a včera pěkně plynule až do 200 km/h a myslím že by to jelo klidně dál....takže začínám mít podezření že na místní Benzině kde tankuju není Verva, ale nějaká obyč nafta...:-/ Uvidíme co udělá spotřeba a delší provoz....
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 02.10.2011 20:04
od alexino
no moc se neraduj, když OMV mizí z republiky...

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 03.10.2011 09:28
od Giggo
Já Vervu mám furt rád, netankuju ju čistě na jedný benzínce, takže se rozdíly případně ztratí.
Čeho sem si ale nedávno všiml, když sem jednou natankoval BP Ultimate, tak jsem měl nejnižší spotřebu, aniž bych se nějak speciálně snažil. Zkoušel sem totiž předminulou nádrž vyjezdit na spotřebu a dostal jsem se na 5.32 po natankování BP Ultimate sem měl 5.31. Ano je tam rozdíl, že z BP to bylo na 205tkách kolách a teď na 225, ale i tak to ukazuje, že Rakušáci sou ještě o notný kus dále.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 03.10.2011 16:19
od C-Maxis
To ja zase mam pocit, ze ten Globus tak skvely nebude. Mam skoro o 1 ltr. horsi AVG dle BC.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 03.10.2011 16:50
od Giggo
Ten sem ještě nezkoušel, ale díky za info. Hodí se vědět.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 03.10.2011 19:16
od C-Maxis
Ale tim jsem nechtel rict, ze ten Ultra diesel od Globusu je spatny. Neni.
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 03.10.2011 20:18
od Ac1D
mfly píše:takže začínám mít podezření že na místní Benzině kde tankuju není Verva, ale nějaká obyč nafta...:-/
Tohle uz sem tady nedavno taky psal ze zalezi kde se Verva bere.Diky tomu sem na Benzine prestal tankovat protoze nevis co do auta davas

Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Napsal: 03.10.2011 20:27
od tomason
To je holý nesmysl respektivě není možné,aby takový rozdíl vůbec vznikl ,maximálně může být v řádu desetin litru na 100% vůbec ne nad půl litru to palivo je z jedné rafinerie jedné ropy jen jiné aditiva parametry budou hodně podobné.
Jinak jsme právě dojezdil nádrž Ultradieslu a spotřeba je ´plus mínus stejná,jako Verva max rozdíl do dvou deci.