Stránka 160 z 202

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 16.05.2013 16:31
od 321910336
Prins má taky nějaký Direct LiquiMax, ale hodně ecoboostů je podle mě ještě v záruce, takže jich moc předělaných nebude

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 16.05.2013 17:42
od pcjoe
Nevím proč, ale už jsem měl za to, že záruku namontování LPG neporuší, ale asi jsem to popletl. Jinak auto ještě ani nemáme, ale tohle alternativní palivo mi přijde jako výhodné.
Konkrétně řeším nový Focus 1.0 EB 92kW.

P.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 19.05.2013 15:56
od chosejn
ahoj,
taky mám podobný problém, jako se tu řešil před chvílí.Když na LPG přidám v nižších otáčkách hodně plynu, cuká to.Nechal jsem vyměnit svíčky, ty byly hodně od oleje a bylo mi řečeno, že tam protéká olej a že je potřeba přetěsnit víko. Můžu se jen zeptat, jestli to nemůže být způsobeno přimazáváním FlashLube? 400ml nádoba Flashlube mi vydržela cca 5000km.
díky moc
FF1,1.6,2001

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.05.2013 08:44
od Mira
No možná ti to kape trošku více, ale příčina problému to nebude. Kámoš si to jednou taky špatně našteloval a po 2tis. km měl Flashlube fuč - žádný problémy to nevyvolalo.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 20.05.2013 22:57
od chosejn
díky za uklidnění, zkusím to teda stejně preventivně trochu stáhnout

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.05.2013 07:32
od jimm
Za cukání na lpg můžou většinou svíčky.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.05.2013 12:31
od Miroslav K
súhlas....ja som najazdil na origináloch cca 50 tis. potom začalo cukať, ale hľadali sme inde..až plynár kukol na sviečky a povedal, že musia preč..dal som nové Motrocraft a pokoj..ale čuduj sa svete, v jednu chvíľku auto prestalo ísť, cukalo jak divé, kontrolka motora (na sviečkach bolo necelých 20 tis. km)...otvorenie víka motora a...na kábloch zdochnutý potkan!!! Odstránený, auto cukalo ďalej, výmena cievky, nič, výmena sviečok, NGK, pokoj, ale asi po 15 tis. občasné cuknutie, ako sa tu popisuje...pred 5 dňami nahodené zas nové Motorcraft....a pokoj...takže i nové originál sviečky nemusia dlho vydržať, ak sa stane niečo neštandardné (ten potkan ležal presne na všetkých kábloch, takže dochádzalo k prerážaniu na kostru ..a sviečky, či možno len jedna, to nevydržali)..i také veci sa stávajú :dih:
ale do fočusu s plynom už len originál sviečky :bravo22:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.05.2013 12:42
od stano.
Aj na benzinove iba original sviecky. Kopu ludi (vratane mna) vymyslalo s inymi. A aj tak skoncili na Fordackych.
Potkan neposkodil kable?

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 24.05.2013 13:10
od skier.n
potvrzuji, nové svíčky a necuká :) navíc konečně auto táhne odspodu a je celkově živější ;)

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 27.05.2013 13:08
od Miroslav K
stano. píše:Aj na benzinove iba original sviecky. Kopu ludi (vratane mna) vymyslalo s inymi. A aj tak skoncili na Fordackych.
Potkan neposkodil kable?
nie, káblov sa ani nedotkol..podľa dedukcie všetkých zúčastnených okolo, si asi hľadal teplé miestečko na odchod do zeme zosnulých :wallbash:
Inak je pravda, že ani originály na plyne nevydržia toľko, čo na benzíne..ale za tú cenu ten klud a pravidelnosť motora isto stojí :totlsmile:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 31.05.2013 19:38
od Milan_Brno
Zdravím, tak jsem se objednal v úterý 04.06.2013 na montáž LPG.
Montáž Brno u http://www.autolpg.cz
Vozidlo Ford Focus kombi Titanium 2.0, 107 kW, r. 2008.
Systém Lovato jen s přístřikem benzínu bez nějakého přimazávání ventilů.

Tak dám potom vědět jak dopadla montáž atd...

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 31.05.2013 20:53
od Kombík
Mám namontován ve focusu 1.6 systém PRINS za 2,5 roku odjeto 50000 km bez závad ,montováno ve Fryštáku.Spotřeba dlouhodobá 8 l plynu na 100, na nádrž najedu 530 až 550 km.Dlouho jsem tento systém vybíral a přesto, že patří k nejdražším zvolil jsem dobře a o co je dražší, to se ušetří na plynu.VĚTŠINA PROBLÉMŮ S PODPALOVÁNÍM VENTILŮ JE ZE ŠPATNÉ SEŘÍZENÉ BOHATOSTI PLYNU A NESEŘIZOVÁNÍ VENTILŮ PO 20000 KM.FORDÍ MOTORY NEVYDRŽÍ NA LPG 150000KM BEZ SEŘÍZENÍ. Ventily se nepodpálí pokud mají vůli.Mám třetí auto na plyn tak o tom něco vím.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 31.05.2013 21:25
od Milan_Brno
Hezký rady, ale jak člověk pozná, že má správně nastavenou bohatost plynu??? :?:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 31.05.2013 21:47
od sitalik
jako spravny zavodnik a tuner si clovek koupi budik na mereni bohatosti ;) viz napr: https://www.google.cz/search?q=af+ratio ... 24&bih=495

nebo si vybere LPG servis, kde mu to spolehlive nastavi
a pro jistotu nebude jezdit s pedalem plynu na podlaze (na vnejsi care motoru), kde se ridici jednotka motoru neohlizi na lambda sondu

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 31.05.2013 22:11
od Kombík
Odpověděl jsi to za mne, ty otáčky nad 4000 jen protáhnout, trvalé po dálnici raději 3500- 3800max.Mnoho servisů LPG není schopno odladit LPG aby nesvítila kontrolka motoru. Motor na benzin je při max. otáčkách dochlazován obohacením benzinem.