Stránka 158 z 279

Re: Baterie

Napsal: 04.12.2014 20:57
od sth-1
bylo by dobré si změřit jaké je napětí za jizdy a jak kolísá se zapnutím spotřebičů mělo by se držet nad 14 Voltů . Stačí měřit v zásuvce , dokonce se dá koupit třeba toto http://www.alfa-omega.cz/auto-moto-dopl ... wgodj1UAQg když se to občas změří dá se rychleji objevit chyba v dobíjení a tím výrazně prodloužit životnost baterky.

Re: Baterie

Napsal: 04.12.2014 21:24
od rh1980
Ten mam, a dokonce meri i dobre nato ze me stal kilo i s postou :D

Re: Baterie

Napsal: 05.12.2014 10:27
od George V.
odjinud píše:Chtěl jsem původně upgradnout na 52A, ale byla o 1,5cm vyšší, a nechtěl jsem se párat s úpravama krytu.
Mě to "upgradovali" přímo u Forda. Jen ten deklík nejde docvaknout, ale jinak v pohodě, nic nerachtá...

Re: Baterie

Napsal: 05.12.2014 19:14
od phofy
A já vozím v autě měřák a občas změřím baterku :mrgreen:

Re: Baterie

Napsal: 07.12.2014 12:31
od intruder3
Chci se zeptat - je normální, že se mi při startování na nějakou sekundu rozsvítí světla i když je mám vypnutý a nebo je to způsobený slabou baterkou? Dříve jsem si toho nevšimnul a nejsem si jist jestli to dělalo i dříve, ale spíš ne. Před nějakým týdnem jsem nenastartoval a baterku(Ford) jsem dolil destilkou a dobil, ale přijde mi už slabší.

Re: Baterie

Napsal: 08.12.2014 17:49
od memento
Je to zvlastny prejav slabej baterie, resp. zvlastna reakcia elektroniky pri slabej baterii.
1. treba nabit
2. odporucam premerat a zvazit kupu novej, pretoze pridu mrazy a bateria zlyha ked sa ti to vobec nebude hodit

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=40959 - aj moja skusenost je tam

Re: Baterie

Napsal: 08.12.2014 19:04
od intruder3
Díky za info memento. Naštěstí mi jen probliknou a zase zhasnou - takže je po nastartování normálně zapnu. Jinak máš pravdu - mám obavy, že až udeří silnější noční mrazy, tak kdoví jak by to s touhle baterkou dopadlo, takže asi stejně vyměnim. Jinak jak už mi tu psal stano, tak baterka jde vysunout, protože je malá a já chci koupit rozměrově stejnou, ale problém je s tím držákem baterie. Asi budu muset kvůli tomu levýmu šroubku do servisu, abych viděl jak se k němu dostanou.

Re: Baterie

Napsal: 08.12.2014 19:23
od intruder3
Jo tak nakonec jsem tu našel o tom komplet téma - takže k.o. baterka je jistota: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... a&start=15

Re: Baterie

Napsal: 09.12.2014 15:57
od memento
intruder3 píše:... chci koupit rozměrově stejnou, ale problém je s tím držákem baterie. Asi budu muset kvůli tomu levýmu šroubku do servisu....
Porovnaj velkost baterie a kastliku - ak sa zmesti daj tam o nieco silnejsiu nez je terajsia. Vygugli ponuku napr. Varty a vyber si. V klude si najdes dobru cenu. Ked ti prdne na Silvestra kdesi na horach, tak taxi a kupa na pumpe ta vyjde 2-3nasobok.
Do servisu nechod. Jedna matica drziaka je dostupna, druha je utopena (aspon u mna). Mechanici na tu utopenu pouziju gola nasadec na dlhsej tycke - to je snad v kazdej cinskej sade naradia. Ja som uvolnil len tu dostupnu maticu a drziak sproste ohol. :)

Re: Baterie

Napsal: 09.12.2014 22:58
od intruder3
No přesně jak píšeš. Zrovna se chystám na adventní trhy do Němec a nebylo by nic příjemnýho tam někde zůstat viset. Teď tam měl originál 43 Ah Ford, ale nevím jestli je původní nebo už druhá. Ona by možná i držela, ale já mám velice malé projezdy (zejména oproti dřívějšímu majiteli) a tím ta baterka trpí, protože se méně dobíjí. Rozhodl jsem se právě pro silnější Vartu silver se stejnou výškou 175. Jinak ten šroubek mám utopený stejně - pravě, že nevidim, kde tam dole vlastně je. Když jsem dolíval destilku, tak jsem ho taky jen trochu ohnul, ale na to vyndání bych ho musel už ohnout hodně a to se bojim, aby nepraskl ten plastovej kastlík ke kterýmu je to přichycení. Ještě možná zkusim šváru - ten je o něco šikovnější než já :D .

Re: Baterie

Napsal: 13.12.2014 14:48
od intruder3
Tak výměna baterie zvládnuta - bylo nutné povolení kastlíku - přední strana se vlevo vyhákne směrem hore - dole uprostřed se vycvakne a vpravo, kde je ten utopený šroub držáku se povytáhne dopředu a tím se ten šroubek odkryje - pak sem to jakýmsi bazmekem vyšrouboval, ale je tam mezi baterií a kastlí místo sotva na to, aby se tam ten bazmek strčil a blbě se mi pak ta matka vracela. Pak jsem baterku šikmo nahoru vytáhl a bylo. Měl jsem tam 43 Ah Ford 390 A startovací proud o délce 207 mm a nahradil jsem jí 52 Ah Vartou Silver s 520 A startovací proud o stejné velikosti. U delších už by možná bylo nutné demontovat i vzduchový filtr. Ta předchozí už se pomalu nedobila ani při delší jízdě a neposledy jsem auto nastartoval asi na čtvrtý pokus a blikala mi nějakou chvíli červená kontrolka u palub. pc asi jak byla slabá. Teď se ten start nedá vůbec srovnat a subjektivně mi přišlo, že auto líp jelo.

Re: Baterie

Napsal: 13.12.2014 15:52
od jarod72pm
Baterku máš hlavně na startování, při jízdě je to otázka altíku a ne baterky takže subjektivně to jede stejně . :wink:

Re: Baterie

Napsal: 13.12.2014 19:23
od intruder3
Já vim proto jsem psal jen subjektivně a né objektivně :D

Re: Baterie

Napsal: 14.12.2014 09:45
od pkadecka
Možná to subjektivně líp jede, protože odpojením baterie řídící jednotka zapomněla data a teď se znova učí ;)

Re: Baterie

Napsal: 14.12.2014 13:06
od jarod72pm
Však on ji pan řidič naučí zase jezdit :cooler: