Stránka 154 z 202

Re: LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I

Napsal: 16.02.2013 19:35
od mouse
ohledně LPG tu je téma
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=5964
tak proč za kládat nové téma

Re: LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I

Napsal: 16.02.2013 19:48
od miki21
přesně tak :palec_nahoru:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 16.02.2013 19:52
od tym
Upravil jsem název na trochu modernější. :)

Re: LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I

Napsal: 17.02.2013 01:49
od MX5_SVK
mouse píše:ohledně LPG tu je téma
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=5964
tak proč za kládat nové téma
Pretoze 300 stran v jedej teme nebude nikto citat? :irre:
Ale ked to tak chete...

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 17.02.2013 07:58
od mouse
:nunu:
takže
1) já jsem jenom dal odkaz na to, že tu je téma o LPG, nic jiného
2) já to něpřesunul, takže klídek
3) když mohou své zkušenosi do tohoto vlákna psát i jiný, tak proč né ty ? jseš nějaká výjimka ?
asi :nnou: :nnou: :nnou: :nnou: :cooler:
je to srozumitelné :?: :!:
člověče, jak tak koukám, tak tu je jen 152 stran a né 300 :nixw: :nixw: :mrgreen:

Re: LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I

Napsal: 17.02.2013 09:09
od tym
MX5_SVK píše: Pretoze 300 stran v jedej teme nebude nikto citat? :irre:
Ale ked to tak chete...
Aha, takže kdokoliv bude chtít přispět se svou zkušeností, tak si vždy založí nové téma, abys náhodou nemusel číst několik stovek stran? To pak bude forum perfektně přehledné. :irre:

Re: LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I

Napsal: 17.02.2013 09:29
od MX5_SVK
Smazána zbytečná citace. T.

Samozrejme, hlavne ked sa tema vola LPG od AC....teda volala...tak logicky tam sibnem aj BRC nech je to prehladnejsie :wallbash:

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 17.02.2013 15:55
od sedli.cz
ahoj,

Chtel jsem si poridit Ford Focus 1,6i 16V Ti-VTC 85kw. Když jsem nechaval kontrolovat ve FORD servisu, nahodou jsem se zminil, ze bych ho chtěl nechat předělat na plyn. Servisák mě důrazně varoval ať to nedělám, že s tím budu mít problémy....

Co vy na to? Nehodí se na to konkrétně tento motor a 77kw je lepší?

Nerad bych koupil auto a po 30000km vyhazoval motor

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 17.02.2013 16:19
od sitalik
tyto motory asi nejsou uplne idealni na LPG, protoze nemaji hydraulicky vymezovane vule ventilu a ventilova sedla taky nejsou z nejtvrdsich, ale pri pravidelne kontrole ventilovych vuli to neni nic neresitelnyho.
Nicmene techto motoru na LPG jezdi docela dost...

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 17.02.2013 20:45
od sedli.cz
a jaký motor, popřípadě značka by byla nejvhodnější???

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 17.02.2013 21:28
od sitalik
osobne mi prijde pro LPG hodne vhodna klasicka 1.6ka 75kW od koncernu, kterou davali (mozna stale davaji?) treba do octavie. Kdyz jsem vybiral auto s LPG, byl to muj druhy kandidat.
Nebo bych se poohlidnul po autech, do kterych dava LPG uz vyrobce.
Vubec nejlepsi by asi bylo si zavolat do nejake velke montazni firmy a zeptat se na zkusenosti.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 21.02.2013 10:45
od Mira
sedli.cz: Tak toho servisáka jsem nepotkal (dle tvého popisu mu asi prošlo nespočet aut s LPG pod rukama a všechny měli problém ... tím nezpochybňuji jeho schopnosti). Já koupil Ti-VTC 85kw. Na LPG s ním mám najeto aktuálně 55tis. a nepozoruju zatím žádné problémy, zástavba provedena 09/2010.
Tady jsou 3 strany 85kW LPG aut: spritmonitor.de

Naslouchej hlasu sitalika, přečti si jeho příspěvky a neuděláš chybu :wink:

Re: LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I

Napsal: 25.02.2013 20:43
od MX5_SVK
MX5_SVK píše:Caute Fordaci.
Chcem sa s vami podelit so skusenostami a zivotom mojho Focusa po prestave na LPG.
Mam kombik s 1.6l motorom typu FYDB - 74kW. Rok vyroby 2001.
Zatial je montaz cerstva, na LPG mam najzdenych 250km. Casom chcem pridat skusnosti so servisnymi prehliadkami, vypocty spotreby, ceny jazdy na 1km / 100km a podobne.
Pre zaciatok montaz prebehla v Štúrove, konkretnu firmu nebudem zverejnovat nechcem robit reklamu ale kazdy si to moze vygooglit, BRC tam montuje iba jeden.
Prvy kontakt prebehol cez maily, komunikacia bola velmi korektna a odpovedali na milion otazok ktore som k montazi mal.
Samotna montaz s testovaim a odladenim systemu trvala 6,5 hodiny. Ja som travil tento cas kratkou prechadzkou po Sturove a u nich vo firme kde maju kresla pre zakaznikov, internet, zasuvku takze cas sa da vyuzit, navyse mi ponukli kavu / kapucino atd.
Montaznici mali profesionalny pristup, kedze som cakal vo firme asi 3x ma zavolali k autu pocas montaze ci suhlasim s takou a takou nadrzou (objem), umiestnnim ovladania LPG systemu, umiestnenim tankovacieho konektoru a pod.

A teraz k samotnej jazde na LPG. Za tych 250 km som si nevsimol ziadny rozdiel medzi chodom auta na LPG a na benzin. Ci uz pri akceleracii, jazde do strmsich stupani, vsetko slape ako ma. So spotrebou sa zacnem zaoberat po 1. servisnej prehliadke po 2000km na ktorej sa system dodatocne doladuje po zabehnuti vsetkych suciastok. 2000km je u mna cca mesiac.

MX5_SVK
Na skole sa mi podarilo vybavit meranie vykonu na vlacovej skusobni a chcel by som sa s vami podelit s vysledkami.
Pridavam aj protokoly z merania vykonu na benzine a LPG.
Na benzin bol namerany vykon 73,4kW (papieorvy je 74), na LPG 69,5kW. To znamena pokles 5,4%. Z grafov mozete vycitat aj tocivy moment a jeho priebeh.
Snad to niekoho zaujalo.

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 25.02.2013 21:04
od sitalik
zajimave srovnani, dik, ze ses podelil! :palec_nahoru:
potvrzuje to obecne pravidlo, ze s LPG prijdes o ca 5% vykonu

Re: LPG - montáže a zkušenosti sem...

Napsal: 26.02.2013 17:25
od el_Barto
Diky, to je velice smysluplne a zajimave zjisteni ... zajimalo by me jestli to lze vyladit bez nulove zmeny vykonu.