Stránka 153 z 202
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 26.01.2013 18:21
od el_Barto
shamycz píše:
Děkuji za odpověď.

- něco podobného jsem si myslel.. Už mi došel i kabel k LPG jednotce - Elpigaz Stella Power, jen nevím, kde se zapojuje, asi záleží, kde mi udělali "vývod". Jediné co mě napadá je otevřít kapotu, odpojit od ř.j plynu kabel, který nejspíše jde do ř.j. benzínu a ten zapojit do usb...

Zeptam se te takto, jezdi ti to? nejspis jezdi. Pozorujes nejaky problem? nejspis nepúozorujes kdyz to jednotka umi doregulovat. Tak proc to sakra resis. LPG bude vzdycky nahovno dokud se bude delit o motor s plynem. Smir se s tim, bud vyhod benzin, nebo se s tim smir. Semtam proste vymenis vstrikovace za nove, semtam udelas vetily za par tisic a muzes to mit v pazi. Na nejaky kabel bych se z vysoka vyprdel. I prestoze to bude stat vic penez an udrzbe tak i tak usetris velke penize oproti benzinu a snad i proti nafte. Ja tomu davam kour extremne kratkyma cestama a musis rict, LPG je nahovno, nejradeji ybch ho vyhodil, ale tech penez usetrenych

. Zustane tam dokud se motor nerozsype... a pak, az se rozsype, tak se opravi a bude se jezdit dal, dyt je to atmosfera s opravou max za par jednotek tisic ...
Srry za chyby a preklepy, ale byl to momentalni vylev rozbourene mysli vzhledem k tomu jak moc to resite ...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 26.01.2013 18:38
od shamycz
Žádný problém nepozoruju, jezdí to dobře...
Já se jen chci ujistit, že motor (ventily) alespoň těch 70 - 100 tis. km. zvládne a že si to prostě na sebe v nejhorším případě alespoň vydělá...
Řj plynu umí regulovat max. 25%, přitom potřeba dorovnání může být větší a ježdění na chudou směs prostě dodělává venitly více. Takže ok, beru, že ježdění na plyn nadměrně zatěžuje ventily a případné náklady akceptuju... jen bych chtěl ať zbytečně špatné nastavení, to neoddělá dřív, než je zdrávo.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 26.01.2013 19:31
od sitalik
@el_Barto: to jsou ale argumenty "jestli to jezdi, tak to neres"

kdyz do auta nedam olej, tak to taky bude jezdit a usetrim za olej... Samozrejme to je prehnanej priklad, ale proc tomu nedat trochu "jednoduchy" udrzby nebo dolazeni, aby to najelo vice kilometru?
RJ mjotoru to sice dokaze doregulovat, ale porad se rozsvecujici kontrolka motoru neni zrovna idealni stav, na neco ji tam vyrobce dal, aby upozornoval na nestandartni situace apod. takze ignorovat ji, mi prijde trochu mimo
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 26.01.2013 20:21
od Mira
gorlo píše:V nárazníku je to naprd,když budu chtít dodělat tažné,tak problém.Když ti někdo drcne do nárazníku problém.Víčka se kradou,přimrzají a v zimě ani nejdou najít pod nánosem břečky.
gorlo sorry neber to osobně, ale nesouhlasím ve tvém příspěvku v ničem ...
... mám plnící hrdlo v nárazníku a nemyslím, že by to mělo být nějak naprd ...
... mám tažné - bez problémů ...
... na D1 mě drcli na zadek (foki opravil a poradil si i s tímto) - bez problému ...
... víčko mi nikdy neukradli (LPG 2,5 roku), nikdy nepřimrzlo a nikdy nebylo pod nánosem břečky (vždy mi stačí palec a ukazováček na povolení a utažení víčka) ...
Výše uvedeným neříkám, že bych nebral tankovací hrdlo pod víčkem .... se svým dojezdem cca 550km na LPG by mi ani nevadilo používat redukci

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 26.01.2013 23:48
od gorlo
V praci tech vicek odmontuji za den asi tricet, tak uz mam k tomu averzi. Jen jsem chtel nekoho kdo mi ukaze jak to ma udelane pod vickem nadrze. Kdyz budu dodelavat tazne, tak musim sundat naraznik a to s hrdlem pro plyn pujde tezko.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 27.01.2013 07:53
od VH123
Takže obsluha pumpy, pak tu averzi k špinavým víčkům chápu. Kde můžu, tam si tankuju sám, nerad zdržuju a nerad jsem zdržován. Plnící hrdlo je připojené k nádrži pružnou hadicí a sundat ho z nárazníku je na 5 minut, hádej co se stane když odšroubuješ ty dva šrouby pod víčkem.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 27.01.2013 08:09
od Mira
Tak ta averze uz mi je taky jasna

Mozna by stalo za to, aby kluci, co maji tankovani pod vickem udelali detail foto a postli to sem pro ty co se budou teprve rozhodovat.
EDIT: díky
ka-spel a jeho příspěvku na str. 123 sem dávám odkaz na pdf, kde máte fotku tankovacího hrdla pod víčkem jak to vypadá při origo zástavbě
http://www.3-c.de/fileadmin/pdf/ford_lpg.pdf
.... někde tady někdo ty fotky dával .... ale mám momentálně HOSIPA, takže hledejte

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 27.01.2013 22:45
od gorlo
Díky moc aspoň za tohle. Zdá se mi to nebo ten plast pod víčkem nádrže má přímo prolis pro ten ventil? Ten prolis není u normální benzinové verze.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2013 11:55
od ipetr
U mne vypadá tankovací přípojka u hrdla nádrže následovně. Jde o montáž přímo ve fabrice.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2013 14:00
od MH30
gorlo: Lovato easy fast smart -mám přes 2 roky, 45 tkm, spokojenost. Funguje spolehlivě. Trochu blbě ukazují diody stavu v nádrži, ale to si zvykneš, to je běžné. Po 250 km mi svítí červená...Takže nuluji počítadlo. Tankování mám v nárazníku. Tenkrát mi tvrdili, že u otvoru do nádrže není místo. Ale asi se jim spíš nechtělo.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.01.2013 23:33
od jimm
No to mě tvrdili taky

Přestavba LPG - vaše tipy a rady
Napsal: 05.02.2013 12:03
od rakosnicek
Zdravím pánové,
Po nastudování veškerých informací a zdejšího 150 stránkového fóra o Lpg jsem se rozhodl svůj FFII 1.6 74 KW přestavět na pohon Lpg.
Finance už mám a teď už jen zbývá vybrat firmu, která to provede. Co se týče výrobců a produktů tak je mě celkem jedno zda to bude produkt české, italské nebo jiné země.
Finační strop mám 30 tisíc Kč.
Bydlím v Kolíně a rád bych se vás zeptal jakou firmu a jaký její produkt by ste mě doporučili. Praha pro mě není problém. Do Prostějova do AutoFedor už to mám daleko

Děkuju za jakýkoliv tip, ať už na základě vlastních zkusenosti či někoho z přátel.
Vim, že na internetu lze vsechno najít, ale není nad vlastní zkušenost. Ať už se servisem nebo výrobkem.
Podělte se se mnou prosím.

Re: Přestavba LPG - vaše tipy a rady
Napsal: 05.02.2013 13:13
od lucky.jack
Tak klidně v tom 150-ti stránkovým vlákně pokračuj. Není nutný kvůli tomu zakládat nový téma.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 05.02.2013 13:29
od Quickie
zlučene temy
LPG BRC Sequent + FlashLube do FoFo Mk I
Napsal: 16.02.2013 18:28
od MX5_SVK
Caute Fordaci.
Chcem sa s vami podelit so skusenostami a zivotom mojho Focusa po prestave na LPG.
Mam kombik s 1.6l motorom typu FYDB - 74kW. Rok vyroby 2001.
Zatial je montaz cerstva, na LPG mam najzdenych 250km. Casom chcem pridat skusnosti so servisnymi prehliadkami, vypocty spotreby, ceny jazdy na 1km / 100km a podobne.
Pre zaciatok montaz prebehla v Štúrove, konkretnu firmu nebudem zverejnovat nechcem robit reklamu ale kazdy si to moze vygooglit, BRC tam montuje iba jeden.
Prvy kontakt prebehol cez maily, komunikacia bola velmi korektna a odpovedali na milion otazok ktore som k montazi mal.
Samotna montaz s testovaim a odladenim systemu trvala 6,5 hodiny. Ja som travil tento cas kratkou prechadzkou po Sturove a u nich vo firme kde maju kresla pre zakaznikov, internet, zasuvku takze cas sa da vyuzit, navyse mi ponukli kavu / kapucino atd.
Montaznici mali profesionalny pristup, kedze som cakal vo firme asi 3x ma zavolali k autu pocas montaze ci suhlasim s takou a takou nadrzou (objem), umiestnnim ovladania LPG systemu, umiestnenim tankovacieho konektoru a pod.
A teraz k samotnej jazde na LPG. Za tych 250 km som si nevsimol ziadny rozdiel medzi chodom auta na LPG a na benzin. Ci uz pri akceleracii, jazde do strmsich stupani, vsetko slape ako ma. So spotrebou sa zacnem zaoberat po 1. servisnej prehliadke po 2000km na ktorej sa system dodatocne doladuje po zabehnuti vsetkych suciastok. 2000km je u mna cca mesiac.
MX5_SVK