Stránka 152 z 202

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 24.01.2013 08:11
od Jerryk2
Při výměně těsnění pod hlavou (brus hlavy, tlak) mi servis vyndal i ventily (neprošly by už ani od pohledu zkouškou těsnosti) talířky ventilů byly krásně okousané a opálené....na to žádné měření ventilových vůlí nemá vliv a navíc vůle byly v toleranci - kvalita materiálu byla prověřena LPG. Kdyby se na to nepřišlo a takovej pěknej kousek kovu by se dostal do motoru bylo by vymalováno 8O . Za slušnej peníz zpraveno a ádijé. Jedná se motor 1,6 16V 74kW. Na můj vkus měl až moc bolestí při origo náběhu do 140tis. Jinak pěkná závodnička, bylo to zábavné autíčko a taky pěkně papal olej. :nunu:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 24.01.2013 17:27
od gorlo
Prdnu to sem,kde se nejvíc řeší LPG. Budu předělávat Focuse na LPG u Čadka,systém Lovato.Můžete mi napsat pro a proti. Víc mě zajímá,kde máte umístěné tankovací hrdlo? Já osobně bych to chtěl vedle hrdla nádrže. Už dost let tu plynovou pistoli nacvakávám zákazníkům a nejvíc se mi líbí právě vedle hrdla nádrže.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 24.01.2013 17:49
od 321910336
Mě bylo řečeno, že se to u focusu rádo vylamuje když je to vedle hrdla nádrže, takže to mám úplně dole na nárazníku. víčko je černé takže to není ani vydět

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 24.01.2013 21:30
od gorlo
Právě jsem se na to díval a okolo hrdla je plast,takže mě asi nic jiného nezbyde.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 25.01.2013 08:43
od honza_
Totez. Mam to na narazniku kvuli ned
ostatku mista a vylamovani plastu u nadrze. (r.v. 2010)

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 25.01.2013 18:45
od el_Barto
321910336 píše:Mě bylo řečeno, že se to u focusu rádo vylamuje když je to vedle hrdla nádrže, takže to mám úplně dole na nárazníku. víčko je černé takže to není ani vydět
Ale prdlajz, ja uz to tam mam par desitek tisic a vylamane mam tak akorat kosticky z cokolady kterou vozim v kastliku ...

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 25.01.2013 19:08
od gorlo
Muzes to prosim te vyfotit? At mam v ruce nejakej priklad, az mi budou tvrdit, ze se to vylamuje atd.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 25.01.2013 23:34
od shamycz
Tak sem resetoval adaptace, poté najel cca 80 km na benzín a pak cca 150 km na lpg a zde je výsledek. Co si o tom myslíte? Asi chudá směs, co ? :/




Benzin:

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


LPG:
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 11:37
od 321910336
el_Barto píše:Ale prdlajz, ja uz to tam mam par desitek tisic a vylamane mam tak akorat kosticky z cokolady kterou vozim v kastliku ...
Já netvrdím, že se to po první nasazení vylomí, jenom tlumočím to co mi říkal plynař, který s tím možná má nějaké zkušenosti. Pokud to drží tak je to jenom dobře.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 11:53
od ipetr
321910336 píše:
el_Barto píše:Ale prdlajz, ja uz to tam mam par desitek tisic a vylamane mam tak akorat kosticky z cokolady kterou vozim v kastliku ...
Já netvrdím, že se to po první nasazení vylomí, jenom tlumočím to co mi říkal plynař, který s tím možná má nějaké zkušenosti. Pokud to drží tak je to jenom dobře.
Moje auto najeto 160 tis má umístění plnícího otvoru pod víčkem k nádrži. Musím vždy šroubovat redukci. Že by se něco vylamovalo to nepozoruji, možná to tam je nějak zpevněné, montáž byla přímo ve výrobě.

Sice nevypadá umístění v nárazníku tak cool, ale je to pohodlnější. Nemusí se šroubovat ta redukce.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 15:01
od sitalik
@shamycz: RJ motoru musi v nekterych rezimech pridavat palivo a to az o 25% (to uz je dost), takze tam je to chude a v LPG jednotce by se to melo v techto rezimech obohatit, aby se ty korekce blizily k 0. Vidim to jako duvod toho, ze ti to hlasi chybu chuda smes, nicmene motoru by to nemelo uskodit, RJ motoru to v techto rezimech stale reguluje na stechiometrickou smes, jenom hlasi, ze je to nezvykle hodne.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 15:03
od gorlo
V nárazníku je to naprd,když budu chtít dodělat tažné,tak problém.Když ti někdo drcne do nárazníku problém.Víčka se kradou,přimrzají a v zimě ani nejdou najít pod nánosem břečky.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 15:19
od VH123
Mám teda FF1, ale s tažným problém nebyl, místa je tam dost. Kdyby se urval ten plnící šlauch, v nádrži je stejně ještě ventil. Víčko stojí asi 30 Kč, zatím mi žádné neukradli, ale dvě se mi už povedlo ztratit.
Upřímně nevím co je lepší, jestli vedle hrdla nádrže nebo do nárazníku. Měl bych argument proti díře v nárazníku - kdyby byl problém třeba s trajektem, stačí sloupnout samolepku ze skla, díra v nárazníku by se maskovala hůř.

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 15:41
od shamycz
sitalik píše:@shamycz: RJ motoru musi v nekterych rezimech pridavat palivo a to az o 25% (to uz je dost), takze tam je to chude a v LPG jednotce by se to melo v techto rezimech obohatit, aby se ty korekce blizily k 0. Vidim to jako duvod toho, ze ti to hlasi chybu chuda smes, nicmene motoru by to nemelo uskodit, RJ motoru to v techto rezimech stale reguluje na stechiometrickou smes, jenom hlasi, ze je to nezvykle hodne.
Děkuji za odpověď. :) - něco podobného jsem si myslel.. Už mi došel i kabel k LPG jednotce - Elpigaz Stella Power, jen nevím, kde se zapojuje, asi záleží, kde mi udělali "vývod". Jediné co mě napadá je otevřít kapotu, odpojit od ř.j plynu kabel, který nejspíše jde do ř.j. benzínu a ten zapojit do usb... :roll:

Re: LPG - výrobce AC

Napsal: 26.01.2013 15:58
od sitalik
konektor bede tam, kde ho vyvedli, odpojovat nic nemusis. Vetsinou byva v motorovem prostoru, nekde u RJ plynu nebo u kabeloveho svazku. Je v takovem gumovem obalu s cernou krytkou. Pasuje presne na konektor z diag.kabelu.