

Ale prdlajz, ja uz to tam mam par desitek tisic a vylamane mam tak akorat kosticky z cokolady kterou vozim v kastliku ...321910336 píše:Mě bylo řečeno, že se to u focusu rádo vylamuje když je to vedle hrdla nádrže, takže to mám úplně dole na nárazníku. víčko je černé takže to není ani vydět
Já netvrdím, že se to po první nasazení vylomí, jenom tlumočím to co mi říkal plynař, který s tím možná má nějaké zkušenosti. Pokud to drží tak je to jenom dobře.el_Barto píše:Ale prdlajz, ja uz to tam mam par desitek tisic a vylamane mam tak akorat kosticky z cokolady kterou vozim v kastliku ...
Moje auto najeto 160 tis má umístění plnícího otvoru pod víčkem k nádrži. Musím vždy šroubovat redukci. Že by se něco vylamovalo to nepozoruji, možná to tam je nějak zpevněné, montáž byla přímo ve výrobě.321910336 píše:Já netvrdím, že se to po první nasazení vylomí, jenom tlumočím to co mi říkal plynař, který s tím možná má nějaké zkušenosti. Pokud to drží tak je to jenom dobře.el_Barto píše:Ale prdlajz, ja uz to tam mam par desitek tisic a vylamane mam tak akorat kosticky z cokolady kterou vozim v kastliku ...
Děkuji za odpověď.sitalik píše:@shamycz: RJ motoru musi v nekterych rezimech pridavat palivo a to az o 25% (to uz je dost), takze tam je to chude a v LPG jednotce by se to melo v techto rezimech obohatit, aby se ty korekce blizily k 0. Vidim to jako duvod toho, ze ti to hlasi chybu chuda smes, nicmene motoru by to nemelo uskodit, RJ motoru to v techto rezimech stale reguluje na stechiometrickou smes, jenom hlasi, ze je to nezvykle hodne.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host