Baterie / autobaterie / nabijecka
- xxmisa
- Junior
- Příspěvky: 229
- Registrován: 28.01.2014 11:39
- Bydliště: Mošnov
Re: Baterie
nevím, jak se toho zbavuje...
Ford Focus 1998-2005, rok výroby 1999, Kombi, Série 35, 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS), 5rychl. manuální - B5/IB5 LHD FWD 4.06, EEC 96 Car (EEC 1), Manuální Klimatizace, Stříbrná Moondust (met)
Dokud nás STK nebo ekolikvidace nerozdělí
Dokud nás STK nebo ekolikvidace nerozdělí
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Tak to ver, ze bohate staci. V Escortu jsem mel 44Ah, a v poslednich TRECH focusech mam taky 44Ah. Nevidim duvod, proc bych potreboval do auta s malym benzinovym motorem vetsi. Vozit s sebou tezsi a drazsi baterku se mi zda zbytecny.memento píše:Tak to verim ze nestaci - ved Favorit mal 40, ale daval som don Vartu 44 Ah, vo Fabii som mal 60 Ah!Nonid píše:... jsem dosel k jednoduchy pravde: 43Ah uplne nestaci ...
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: Baterie
Asi před měsícem, dvěma jsem si koupil baterku Blue Dynamic v kamenným obchodě. Každopádně mi dělá to, co stará nedělala (měnil jsem ji spíš jen ze zájmu, startovala ještě dobře, ale byla stará). Jen co teď trošku přituhlo, tak mi to včera chcíplo - skoro dvakrát - po tom, co auto bylo tři dny bez hnutí. A už to chcíplo asi tak před 14 dny taky jednou. Pak x startů v pohodě. Každopádně mi to nešmakuje. Je možný, že v kamenným shopu (baterku tam určitě neprodají každej den, možná ani týden) ležela dlouho a je povybitá?
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Baterie
To je docela dobře možný..
Skladové baterie by se měli co měsíc-dva dobíjet.
Skladové baterie by se měli co měsíc-dva dobíjet.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: Baterie
Takže to můžu normálně prdnout na nabíječku nová, nenová?
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Ja jsem novou baterku, jeste nez jsem ji vubec dal do auta, dal na nabijecku a delam to tak vzdycky.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06.01.2013 22:12
Re: Baterie
Zdravim vas tu mam podobny problem teda doufam, dneska sem se pokousel po dvou dnech nastartovat sveho ropaka 1.8 tddi focuse a nejak se mu nechtelo navic pri toceni motoru cvakali relatka v pojistkove skrini pod nohama, po male chvilce uz ani tuk a ani nafta nenabehla, mam tam dodelavany alarm ten sem se snazil uz v lete odpojit a dopadlo to tak ze auto nereagovalo na nic
tak sem to zase zapojil a pohoda, no a dneska ty jednotky od toho alarmu zacali na sebe cvakat atd kdyz sem mel klicek v druhe poloze ale nafta vubec nenabehla jen to udelalo v motoru cvak a to bylo vse. Muze byt problem jen baterka nebo muze byt nekde zakopanej pes v tom alarmu ze brani v nastartovani a nejak se posrahauzoval?

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 25.02.2014 21:11
- Bydliště: Letovice
Re: Baterie
V tom případě mě štve, že když byla doma nová, neprdnul jsem to na nabíječku :/
Je: Ford Focus III, 1.0 Ecoboost, 92 kw, r.v. září 2013, Stříbrná Moondust
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
Bylo: Ford Focus II, 1.6 benzín, 74 kw, r.v. 2006, Red Rango
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Vikiis: Zmer napeti baterky naprazdno a pri nejakem zatizeni. Pak zmer dobijeni, klidovy odber a hned budes mit jasno. Krom toho se da zmerit i kapacita baterky tak, ze si na to bokem hodis nejakou zarovku a meris cas.
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06.01.2013 22:12
Re: Baterie
deda meril napeti na baterce v klidu a bylo tam koelm 12V pri startovani sem to uz nemeril protoze jak rikam auto uz ani necuklo jen cvakal starter a rozcvakali se mi jednotky od toho alarmu. musim mu rict at to pomeri,nemam auto doma byly jsem na vikend za rodinou a ta je 100 kilaku jinde nez kde sem tedka vis tak ze se tam dostanu az o vikendu.
- jarous350
- Pokročilý
- Příspěvky: 670
- Registrován: 22.11.2008 17:15
- Bydliště: Pardubice, (Liberec)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Baterie
Musis nejdriv tu baterku nabit a pak teprv merit.
12V naprazdno je malo, melo by tam byt aspon tech 12,5V.
Zatizeni muzes zkusit i treba svetlama. Svetla nejsou moc velky odber (cca 10A), takze pokud pri nich napeti vyrazne klesne, je baterka KO.
12V naprazdno je malo, melo by tam byt aspon tech 12,5V.
Zatizeni muzes zkusit i treba svetlama. Svetla nejsou moc velky odber (cca 10A), takze pokud pri nich napeti vyrazne klesne, je baterka KO.
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 06.01.2013 22:12
Re: Baterie
jj rikal sem at ju vytahne a da ji nabit a uvidi se jestli to cyhtne nebo bude chyba nekde jinde.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Baterie
Baterka nesmí jít bez zátěže pod 12,6V a při startování pod 9V/ to pak lítají ručičky tachometru, otáčkoměru a vynujluje se i rádio/. Když má těch 12,6V -okamžitě nabít a po nabití zkouška zátěžákem.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů