Stránka 16 z 32
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 19.04.2012 13:58
od Nicco
Pokial ti motor neprotestuje, tak 2hmotak bude ok, akurat tam dochadza k nedokonalemu spalovaniu, takze sa tvoria karbonove usady v motore, ale otazka je, ako velmi a potom pravidelna vymena oleja po 15tisic sa o nich postara. Sem tam aj tak niekde vypalis pavuciny, takze by to malo byt ok.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 19.04.2012 16:25
od V12
Ryko píše:na vyjazde z dediny brzdiaci element...

Na vyjazde z dediny dvojka, podlaha a 90 je tam hned. Aj pavuci z vyfuku vyskacu sami. Je to dokonca lepsie ako sex so sefovou sekretarkou
Ale je to tak, 50tka na V. nie je to prave orechove. To som iba skusal. Normalne jazdim stvorkou.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 19.04.2012 17:57
od Ryko
Jasne obcas tie pavicuny samozrejme vymetam... ale vidim, ze aj V12 to drzi radsej na stvorocke v obci...
Inak ten vyjazd na dvojke raketovym tempom a buracanim motora v otackach som mal na mysli hned, ako som pisal moj predchadzajuci prispevok... ten pocit je vtedy ozaj nadherny... a ci je to lepsie ako sex so sefovou sekretarkou, to musim este preverit a dam vediet... ale myslim ze ti V12 dam potom asi za pravdu...

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 19.04.2012 18:19
od V12
Len nech Ta nepristihne sef...
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 22.04.2012 19:37
od V12
Ryko sa dlho neozval, pristihol ho sef
Pomaly ale iste zacinam dochadzat na chut tomu motoru a prestava mi vadit to vytacanie, vobec sa mu nebrani a bez vyraznej straty elanu taha az do obmedzovaca. Chcelo by to ale do nadrze zabudovat kameru a sledovat ten vir

Na 100% diesel taky nedokaze

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 22.04.2012 19:49
od Ma.rt
Aaa, koukam, ze benal sis nakonec koupil

tak gratuluji
jo, na spotrebu se koukat nema, ale zase se ti tam dlouho snad nic nevyse*e, pokud jeste neslysis dvouhmotu. Tech 3600 pri 130 je realna rychlost, nebo tachometrova? Mne by to odpovidalo na realnou a prave proto si myslim, ze to jeste neni tak strasne lehky prevod, jak to byva jinde. Ono i dalky, pokud jedes podle predpisu, tak bys to mel do 7,5 zvladat, kdyz v tom budou hodne dalnice.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 22.04.2012 20:30
od V12
Tych 3600 je na 130 podla GPS. Mam na nom urobenych prvych 1000 km, spotreba mi vychadza cca 7.6/100 predpisovym jazdenim. Trochu (dost) nepredpisovym 13.5/100, to ale znamena smrad spalenej gumy na kazdej krizovatke a otackomer stale v cervenom. Tykalo sa to testov, ci mu po tych 90k km (podotykam preverenych v servise) nejake tie kone nepokapali.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 22.04.2012 20:50
od Ma.rt
Ted koukam,ze podle prevodu ma focus o malinko lehci trojku, ctyrku a petku (na co, kdyz ma nizsi hmotnost?) nez Mondeo a 2.0 ma ve focusu 185Nm a v Mondeu 190Nm. Myslel jsem, ze ty motory jsou uplne stejny
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 23.04.2012 06:27
od V12
Pretoze Focus 2.0i je nastaveny sportovejsie ako Mondeo, co je dialnicny kriznik. Pri rovnakom vykone ma Mondeo aj o cosi vyssiu maximalku. Pridavam orientacne otacky pri jednotlivych rychlostiach podla GPS (FFII 2.0i) :
90 - 2500; 130 - 3600; 160 - 4400; 175 - 4900 (max. krutiak); 205 - 5700 (maximalka)
Z uvedeneho mi vychadza, ze pri pouziti o chlp kratsej patky (ako v FFII 1.6i) a o cosi dlhsej sestky (z Mondea 2.0i patka) by to slo este o cosi lepsie.
Rozdiel 5 Nm moze byt sposobeny klapkami v sani, Focusi 2.0i ich nema. Prave ony mozu sposobit, ze podla mojho subjektivneho nazoru ide Mondeo lepsie z nizkych otacok a to aj napriek vacsej hmotnosti. Opakujem, je to subjektivny pocit, nemam to nijako odmerane alebo verifikovane inym sposobom. Klapky mozu sposobit vyraznejsie navysenie krutiaku prave od 1500 do 3000 otacok, len tak zo srandy ich tam nedavaju.
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 23.04.2012 11:50
od ballu
Ba naopak, bez klapek to lépe tahá odspod /od 2000 ot/.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 23.04.2012 20:40
od V12
Na co su tam potom tie klapky ?
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 24.04.2012 20:23
od ballu
Emise.

a hlavně pro ty, kteří nemají cit v noze a dají ve 2000 ot plyn na podlahu. Bez klapek tímto způsobem spíše motor přidusí.

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 03.05.2012 13:33
od Ryko
No mne sa zase subjektivne na mojom Focuse zda, ze pri nizkych otackach pri jemnejsom zasliapnuti plynu ma tam stale nieco skrti... kde je ta okamzita reakcia na zosliapnutie aj pri nizkych otackach na starej dobrej corolle r.99...
Mam sice obcas problem aj so startami, ktore som tu riesil mozno rok dozadu ale mam na to jednoduche riesenie - ak vidim, ze pri starte nechce motor nabehnut, zosliapnem plyn a hotovo, motor pekne naskoci... mozno nieco s riadiacou jednotkou, neviem, inak ide motor krasne, bez kolisania otacok, ziadne pazvuky, nic, len si tak pradie... inak problem so startom nikdy nie je pri prvom rannom startovani, ale vzdy az po opakovanom... pred bliziacou sa STK skusim podebatit u mojho servisaka...
A co sa tyka sprevodovania, nemam teda s akym inym 2.0 Duratecom porovnavat, ale mne osobne ako vodicovi laikovi vyhovuje... otacky pri ustalenych realnych 50/90 na 4. a 5. stupni tak ako pise V12, cize OK pre motor aj spotrebu, dialnicu velmi neriesim, a ked chcem zrychelenie, podradenie to vyriesi...
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 03.05.2012 13:46
od petersbond
Naprostý souhlas, u mého to samé.
Jen se vás chci zeptat, jak se chová dvojka při rychlosti cca 10-20 km ?? Já mám někdy pocit, že když tam nedám jedničku, tak to zdechne (hlavně do kopce za pomalým náklaďákem).

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Napsal: 04.05.2012 10:22
od V12
Ryko :
To startovanie - presne to iste mam aj ja a pouzivam rovnake riesenie - plyn na podlahu a je to OK. Urobi to obcas, ked odstavim zohriate auto a idem to natocit po pol hodinke az hodinke. Na emisie to vplyv nema, presiel som poctivo bez akychkolvek problemov.
petersbond :
Toz na dvojke to z volnobehu silu nema. Nie je to 2.0TDCI, ktory by snad vyliezol aj po kolmej stene, keby sa na nej udrzal...