Aky je 2.0 Duratec HE ?

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Nicco » 19.04.2012 13:58

Pokial ti motor neprotestuje, tak 2hmotak bude ok, akurat tam dochadza k nedokonalemu spalovaniu, takze sa tvoria karbonove usady v motore, ale otazka je, ako velmi a potom pravidelna vymena oleja po 15tisic sa o nich postara. Sem tam aj tak niekde vypalis pavuciny, takze by to malo byt ok.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 19.04.2012 16:25

Ryko píše:na vyjazde z dediny brzdiaci element... :)
Na vyjazde z dediny dvojka, podlaha a 90 je tam hned. Aj pavuci z vyfuku vyskacu sami. Je to dokonca lepsie ako sex so sefovou sekretarkou :mrgreen:
Ale je to tak, 50tka na V. nie je to prave orechove. To som iba skusal. Normalne jazdim stvorkou.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 19.04.2012 17:57

Jasne obcas tie pavicuny samozrejme vymetam... ale vidim, ze aj V12 to drzi radsej na stvorocke v obci...

Inak ten vyjazd na dvojke raketovym tempom a buracanim motora v otackach som mal na mysli hned, ako som pisal moj predchadzajuci prispevok... ten pocit je vtedy ozaj nadherny... a ci je to lepsie ako sex so sefovou sekretarkou, to musim este preverit a dam vediet... ale myslim ze ti V12 dam potom asi za pravdu... :)
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 19.04.2012 18:19

Len nech Ta nepristihne sef...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 22.04.2012 19:37

Ryko sa dlho neozval, pristihol ho sef :mrgreen:

Pomaly ale iste zacinam dochadzat na chut tomu motoru a prestava mi vadit to vytacanie, vobec sa mu nebrani a bez vyraznej straty elanu taha az do obmedzovaca. Chcelo by to ale do nadrze zabudovat kameru a sledovat ten vir :mrgreen: Na 100% diesel taky nedokaze :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ma.rt » 22.04.2012 19:49

Aaa, koukam, ze benal sis nakonec koupil :mrgreen: tak gratuluji :!:
jo, na spotrebu se koukat nema, ale zase se ti tam dlouho snad nic nevyse*e, pokud jeste neslysis dvouhmotu. Tech 3600 pri 130 je realna rychlost, nebo tachometrova? Mne by to odpovidalo na realnou a prave proto si myslim, ze to jeste neni tak strasne lehky prevod, jak to byva jinde. Ono i dalky, pokud jedes podle predpisu, tak bys to mel do 7,5 zvladat, kdyz v tom budou hodne dalnice.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 22.04.2012 20:30

Tych 3600 je na 130 podla GPS. Mam na nom urobenych prvych 1000 km, spotreba mi vychadza cca 7.6/100 predpisovym jazdenim. Trochu (dost) nepredpisovym 13.5/100, to ale znamena smrad spalenej gumy na kazdej krizovatke a otackomer stale v cervenom. Tykalo sa to testov, ci mu po tych 90k km (podotykam preverenych v servise) nejake tie kone nepokapali.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ma.rt » 22.04.2012 20:50

Ted koukam,ze podle prevodu ma focus o malinko lehci trojku, ctyrku a petku (na co, kdyz ma nizsi hmotnost?) nez Mondeo a 2.0 ma ve focusu 185Nm a v Mondeu 190Nm. Myslel jsem, ze ty motory jsou uplne stejny
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 23.04.2012 06:27

Pretoze Focus 2.0i je nastaveny sportovejsie ako Mondeo, co je dialnicny kriznik. Pri rovnakom vykone ma Mondeo aj o cosi vyssiu maximalku. Pridavam orientacne otacky pri jednotlivych rychlostiach podla GPS (FFII 2.0i) :
90 - 2500; 130 - 3600; 160 - 4400; 175 - 4900 (max. krutiak); 205 - 5700 (maximalka)

Z uvedeneho mi vychadza, ze pri pouziti o chlp kratsej patky (ako v FFII 1.6i) a o cosi dlhsej sestky (z Mondea 2.0i patka) by to slo este o cosi lepsie.

Rozdiel 5 Nm moze byt sposobeny klapkami v sani, Focusi 2.0i ich nema. Prave ony mozu sposobit, ze podla mojho subjektivneho nazoru ide Mondeo lepsie z nizkych otacok a to aj napriek vacsej hmotnosti. Opakujem, je to subjektivny pocit, nemam to nijako odmerane alebo verifikovane inym sposobom. Klapky mozu sposobit vyraznejsie navysenie krutiaku prave od 1500 do 3000 otacok, len tak zo srandy ich tam nedavaju.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od ballu » 23.04.2012 11:50

Ba naopak, bez klapek to lépe tahá odspod /od 2000 ot/. :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 23.04.2012 20:40

Na co su tam potom tie klapky ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od ballu » 24.04.2012 20:23

Emise. :( a hlavně pro ty, kteří nemají cit v noze a dají ve 2000 ot plyn na podlahu. Bez klapek tímto způsobem spíše motor přidusí. :wink:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 03.05.2012 13:33

No mne sa zase subjektivne na mojom Focuse zda, ze pri nizkych otackach pri jemnejsom zasliapnuti plynu ma tam stale nieco skrti... kde je ta okamzita reakcia na zosliapnutie aj pri nizkych otackach na starej dobrej corolle r.99...

Mam sice obcas problem aj so startami, ktore som tu riesil mozno rok dozadu ale mam na to jednoduche riesenie - ak vidim, ze pri starte nechce motor nabehnut, zosliapnem plyn a hotovo, motor pekne naskoci... mozno nieco s riadiacou jednotkou, neviem, inak ide motor krasne, bez kolisania otacok, ziadne pazvuky, nic, len si tak pradie... inak problem so startom nikdy nie je pri prvom rannom startovani, ale vzdy az po opakovanom... pred bliziacou sa STK skusim podebatit u mojho servisaka...

A co sa tyka sprevodovania, nemam teda s akym inym 2.0 Duratecom porovnavat, ale mne osobne ako vodicovi laikovi vyhovuje... otacky pri ustalenych realnych 50/90 na 4. a 5. stupni tak ako pise V12, cize OK pre motor aj spotrebu, dialnicu velmi neriesim, a ked chcem zrychelenie, podradenie to vyriesi...
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
petersbond
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2880
Registrován: 27.02.2008 17:50
Bydliště: kousek od Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od petersbond » 03.05.2012 13:46

Naprostý souhlas, u mého to samé.
Jen se vás chci zeptat, jak se chová dvojka při rychlosti cca 10-20 km ?? Já mám někdy pocit, že když tam nedám jedničku, tak to zdechne (hlavně do kopce za pomalým náklaďákem). :nixw: :nixw:
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 04.05.2012 10:22

Ryko :
To startovanie - presne to iste mam aj ja a pouzivam rovnake riesenie - plyn na podlahu a je to OK. Urobi to obcas, ked odstavim zohriate auto a idem to natocit po pol hodinke az hodinke. Na emisie to vplyv nema, presiel som poctivo bez akychkolvek problemov.

petersbond :
Toz na dvojke to z volnobehu silu nema. Nie je to 2.0TDCI, ktory by snad vyliezol aj po kolmej stene, keby sa na nej udrzal...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů