Extrémní úpravy motorů
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Nojo no,ale hlavní je,že ses konečně dočkal.-
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Extrémní úpravy motorů


Já netvrdil že do R8 se nedávala 4,2 V8, jen jsem tvrdil to, že na obrázku dole není motor z R8, protože motor 4,2 V8 FSI z R8 vypadá uplně, ale uplně jinak

Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Vúl seš ty,to jsem se spletl to 420 na boku nejni obsah ale koně ty ko.ote a ten 4.2 v8 co dávaly audi do A8 A6 maj jen asi 220kw to jes 300koní a do R8 se dával 4.2 v8 420koní.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Extrémní úpravy motorů
Toho ko*ota si odpusť frajere, tak si oslovuj maminku a tatínka.
Pořád vycházíš z nějakých nálepek na autě
Já ti jasně říkám, že motor z R8 vypadá naprosto jinak.
Rozdíly na první pohled patrný:
- R8 ma sací svody asi o 30cm vyšší než ten motor na fotce
- zapalovací cívky jsou otočený o 180° a instalaci maj vedenou v liště
- odvětrání hlavy má R8 ze strany setrváku, kdežto ty tady na něj jasně čumíš
- R8 má altík vlevo dole, ne nahoře jak máš ty na foto
- A R8 má rozvody z druhé strany, navíc je má řetězem a ne řemenem a z té strany fotky
atd atd atd... prostě jsi VŮL, už to pochop

Pořád vycházíš z nějakých nálepek na autě

Rozdíly na první pohled patrný:
- R8 ma sací svody asi o 30cm vyšší než ten motor na fotce
- zapalovací cívky jsou otočený o 180° a instalaci maj vedenou v liště
- odvětrání hlavy má R8 ze strany setrváku, kdežto ty tady na něj jasně čumíš
- R8 má altík vlevo dole, ne nahoře jak máš ty na foto
- A R8 má rozvody z druhé strany, navíc je má řetězem a ne řemenem a z té strany fotky
atd atd atd... prostě jsi VŮL, už to pochop


Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
Tak to soráč šuline,zítra za nim dojdu a vytrhnu mu játra.Ale prej ten blok by měl být stejný,že z toho vychází.
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6808
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Extrémní úpravy motorů
Luuker píše:Vúl seš ty,to jsem se spletl to 420 na boku nejni obsah ale koně ty ko.ote a ten 4.2 v8 co dávaly audi do A8 A6 maj jen asi 220kw to jes 300koní a do R8 se dával 4.2 v8 420koní.
To už trošku (dost) přeháníš, ne?Luuker píše:Tak to soráč šuline,zítra za nim dojdu a vytrhnu mu játra.Ale prej ten blok by měl být stejný,že z toho vychází.
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Extrémní úpravy motorů
Přehání, ale nechává mě to klidným, jelikož nějakej malej smrad mě vytočit nemůže
Mě stačí, že jsem ho tu setřel
O jeho inteligenci si myslím své





Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Extrémní úpravy motorů
Oba dva se zklidněte, nebo poletíte na hodinu. Hádejte se po SZ, tady na to není nikdo zvědavý. 

- cr4sh3r87
- .
- Příspěvky: 559
- Registrován: 28.09.2008 14:21
- Bydliště: Přerov
Re: Extrémní úpravy motorů
On mě sice nevytočil, ale ty jsi mě vytočil dokonale tímhle přístupemtym píše:Oba dva se zklidněte, nebo poletíte na hodinu. Hádejte se po SZ, tady na to není nikdo zvědavý.

Přístup jak kdybych pro tebe dělal tvl...

Je:Ford Mondeo ST220, 05', BLACK PANTHER-RECARO RED INFRA
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
Je:Ford Focus 1,6 16V 02' - silver, tinted window, -40mm, 17Alu z ST170 - Kostitřas do špatného počasí
Bylo:Ford Focus mkII 1.6TDCi 80kw bez DPF, EGR off
Bylo:Ford Focus mkI 1.8 16V Wolf
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Extrémní úpravy motorů
cr4sh3r87 - ban na týden. Pokud pak budeš mít nadále problém s mým přístupem a psát mi do sz, co píšeš, změní se na trvalý.
- Luuker
- Pokročilý
- Příspěvky: 569
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Smidary
Re: Extrémní úpravy motorů
tym:máš pravdu,je mi to k studu,jen nechápu proč jde už i do tebe,radši bych řešil turba,vačky atd...
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1
- tym
- Test driver
- Příspěvky: 3746
- Registrován: 20.05.2011 21:49
- Bydliště: Pilsner Urquell
Re: Extrémní úpravy motorů
Kluci, dvě strany se v topicu extrémní úpravy Fordu řeší spor ohledně motoru Audi. Pak se to vystupňuje a začnete si tu nadávat tak, že to vadí i ostatním uživatelům. Když Vás moderátor napomene a pošle varování, jeden to vezme v klidu a druhej na mě vyjede tady a pak ještě v SZ, to fakt není potřeba.
Já jsem si pravidla nevymyslel, pokud někdo neumí číst, je to zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =28&t=5352

Já jsem si pravidla nevymyslel, pokud někdo neumí číst, je to zde:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... =28&t=5352
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů