



Nehledě na to, že u DENSA se odtrh nedělá spárovéma měrkama, ale kalibrovanýma válcovéma měrkama. Tak dotyčný změřil tak kulové
Dělá to voda na svíčce taky jsem to měl a byli několikrát utopené .vita_k píše:Ty svíčky vypadají poměrně divně. Ten izolator je opálený. Nedělá se to při příliš vysoké teplotě spal prostoru? Čím to?
Je to v poriadku. Je to sposobene prechadzajucim vysokym napatim kedy vznika elektromag. pole a olejove vypary su pritahovane k izolatoru. Neovplyvnuje to funkciu sviecky. Je to ale individualne od konstrukcie sviecky.vita_k píše:Ty svíčky vypadají poměrně divně. Ten izolator je opálený. Nedělá se to při příliš vysoké teplotě spal prostoru? Čím to?
HR7MEV je - 0242236633 a odtrh je 1.0mmjarod72pm píše:Bosch HR7MEV je kolik verzí? Někde má odtrh 1,2 a někde 1,0. Tak nevím
Na některých obchodech je tedy špatná informace , třeba tady :jojto píše:HR7MEV je - 0242236633 a odtrh je 1.0mmjarod72pm píše:Bosch HR7MEV je kolik verzí? Někde má odtrh 1,2 a někde 1,0. Tak nevím
Toto je presne problem, ktory spominam. Ludia si najdu, nielen sviecky na nejakych pochybnych strankach a potom vznikaju nedorozumenia a famy.jarod72pm píše:Na některých obchodech je tedy špatná informace , třeba tady :jojto píše:HR7MEV je - 0242236633 a odtrh je 1.0mmjarod72pm píše:Bosch HR7MEV je kolik verzí? Někde má odtrh 1,2 a někde 1,0. Tak nevím
https://www.carsshop.cz/zapalovaci-svic ... gLcNfD_BwE
Tie vypary sa tam beru z motor. priestoru. Kabel netesni na izolatore sviecky tak dostatocne, aby sa tam nedostala para pri spalovani a vplyvom elektromag. pola je viazana na izolator. Je to absolutne v poriadku a na funkcnost sviecky to nema ziaden vplyv.jarod72pm píše:Odkud se ty výpary oleje berou?
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Fíkus1596 a 1 host