Stránka 150 z 202
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 03.01.2013 22:19
od tym
Takhle jsem málem opřel monďase do sloupu u naší pošty

. Motor studený, a zrovna když jsem dojížděl na obvyklé parkovací místo, kde těsně míjím sloup, abych zaparkoval, v mírné zatáčce, mi to chcíplo, protože se to přeplo na plyn a ten to nepobral. Servo přestalo spolupracovat a hezky jsem se zpotil, ruku bych tam nedal.

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 03.01.2013 22:51
od 321910336
stalo se mi to samé když jsem zajížděl do parkovacího místa u obchoďáku, naštěstí vedle nestálo auto

při té minimální rychlosti to chce opravdu sílu to dotočit
Zvysuje se teplota, prestavba LPG
Napsal: 06.01.2013 23:49
od Hrasek
cau mam problem, pri delsich jizdach se me pri ceste zacne zvysovat teplota a prubezne pada na normal, na volnobeh slysim kolisani otacek, ale nikdy me to nezdechlo. Dela to cca pul roku od doby co jsem si to predelal na LPG. Hledal jsem tady vlakno ale nic. Potreboval bych radu. Diky
Re: Zvysuje se teplota, prestavba LPG
Napsal: 07.01.2013 08:58
od Hrasek
Sry, motor je 1.6, r.v. 1999
Re: Zvysuje se teplota, prestavba LPG
Napsal: 07.01.2013 09:17
od Mira
Vlákno k LPG obecně je zde již cca 5let viz.:
148 stran o LPG
Hrasek: Nemáš únik chladící kapaliny? Kontroloval jsi hladinu? Jezdit půl roku s kolísavými otáčkami je nestandardní. Řešil jsi s firmou, která ti to montovala? Co tam máš za systém? Kolik najeto na LPG od přestavby .... pokud potřebuješ poradit, je potřeba taky poskytnout nějaké indicie
Doporučuji LOCK a pokračovat ve vlákně o LPG

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 07.01.2013 09:51
od miki21
sloučeno

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 08.01.2013 13:52
od shamycz
sitalik píše:pri provozu na LPG je rozsvecovani kontrolky zpusobeno zpravidla nepresnym nebo nedostatecnym serizenim ridici jednotky LPG, kdy se musi ridici jednotka motoru vice snazit udrzet stechiometrickou smes a kdyz to presahne jiste hranice, tak hodi chybovou hlasku a rozsviti kontrolku. Nekdy to nemusi byt na skodu, ale vzdy je lepsi, kdyz to funguje bez rozsvecovani kontrolky, clovek ma pak vetsi prehled o pripadnych dalsich chybach, ktere muzou nastat.
V tvem pripade by to chtelo vedet, jakou chybu to hlasi, treba to nema s LPG nic spolecneho.
Bylo napojeno na diagnostiku a ta hlásila chybu - chudá směs, chyba vymazána, pokud se to objeví znovu, tak asi by to chtělo jet znovu na seřízení...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 09.01.2013 13:36
od el_Barto
taky jsem to mel s chudou smesi

...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 00:10
od shamycz
Někde jsem četl, že chudou směsí se rychlejí podpálí ventily.. co je na tom pravdy? Zřejmě by se muselo jednat o dlouhodobé ježděné na chudou směse - ty 2000 km by tomu neměly uškodit, co myslíte? Přímaz mám nastaven kolem 20 kapek za minutu a snažím se moc nevytáčet, většinou jízda po městě, občas dálnice....
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 09:45
od tym
20 kapek mně přijde strašně moc

. To ti poradili? Já mám 5-6/minuta.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 13:49
od Mira
cca 7-8 za minutu .... určo doporučuji přenastavit
nebojím se občas vyhnat pavouky z kouta a není problém krátkodobě mrknout s ručičkou na druhej konec otáčkoměru
když jezdím po dálnici plně naložen ze Slanýho až po Hulín nebo Pohořelice, tak většinou mám otáčky někde kolem 4-4,5tis.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 17:04
od sitalik
pri spalovani chude smesi vznikaji vyssi teploty, ventily a sedla ventilu jsou vice tepelne namahany a proto se i rychleji zaklepavaji a po vycerpani vule ventilu se podpaly. Driv ale dojde pravdepodobne k propaleni pistu

.
Nevim, co presne znamena hlaseni ridici jednotky o chude smesy, za jakeho rezimu to zaznamena, jestli korekce bohatosti smesy prekrocily hranici nebo jestli lambda zaznamenala kyslik pri "open loap", cili pri vysokem zatizeni, kdyz motor jede podle mapy a nereguluje podle lambdy. V tomto rezimu by mela byt smes mirne obohacena a proto to vyhodnoti jako chybu "chuda smes".
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 18:53
od shamycz
tym píše:20 kapek mně přijde strašně moc

. To ti poradili? Já mám 5-6/minuta.
no na seřízení mi to upravovali, prý to kapalo málo

, tak to budu muset doladit....
No napadá mě si koupit USB Interface pro Elpigas a poštelovat si ty směsi sám - má s tím někdo nejaké zkušenosti či návod?

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 19:35
od sitalik
ja s tim zkusenost mam.
Koupil jsem si kabel z polskych stranek zde:
http://lpg.ccy.com.pl/infusions/twb_sho ... t=2&sName=
nekdrazssi bylo postovne, takze celkem asi 400kc. Stahnul jsem nekde na netu program Elpigaz N verze 6.0.7.326. Pak jsem dlouho laboroval, abych to rozchodil, nakonec mi poradil prodejce kabelu (polsky

) ze mam odpajet jednu komponentu z tistaku uvnitr USB kabelu, to pomohlo a mohl jsem zkouset.
Program je v cestine a je celkem intuitivni, ale je treba mit trochu prehled o rizeni motoru.
Vyuzil jsem sluzebky v Nemecku a na nemeckych dalnicich naladil dle mych predstav. Chce to rovne useky, kde se da stabilizovat rychlost a bezpecne zmenit parametry v RJ. Na klikatych okreskach je to obtiznejsi.
Tento kabel moc kvalitne nevypada(tistak uvnitr USB konektoru je spajeny dost prasacky), ke konci se mi program samovolne odpojoval a naposled jsem se uz nedokazal ani pripojit, takze planuji, ze si objednam tento, snad vydrzi vic:
http://lpg.ccy.com.pl/infusions/twb_sho ... t=4&sName=
Kdyz to shrnu. Je s tim crcani, ale pochybuju, ze by to v nejakem LPG servisu naladili lip. Alespon muzu pak nadavat sobe, az se mi to vysere
a tady jeden navod:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 70&t=35604
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.01.2013 20:37
od shamycz
díky moc
už jsem objednal -
http://lpg.ccy.com.pl/infusions/twb_sho ... t=6&sName=
Edit.: Tak jsem dnes ještě kontroloval přímaz a kape cca 15 kapek / minutu, což je otrošku více než je doporučováno. (Na balení flashlube doporučují 12 kapek / minutu) Opravdu těch 6 kapek stačí?
