Stránka 146 z 279

Re: Baterie

Napsal: 16.02.2014 22:14
od lucky.jack
S výměnou do servisu nemusíš(pakliže samotnou výměnu zvládneš sám). Stačí si zajistit kod rádia a případně si potom nastavit okýnka(pakliže máš 4x okna v elektrice).
52Ah je na 2.0 benzín dostačující, ale záleží jakou máš výbavu, jaký máš styl ježdění atd.

Re: Baterie

Napsal: 16.02.2014 22:15
od Jardak
Na tom tvým příběhu mi přijde zvláštní, že jak jsi vyřadil, tak motor zhasnul, jako by byla baterka kvůli nefunkčnímu dobíjení vybitá, ale přitom měla dostatek kapacity na několik dalších startů.....
Dokud má baterka dostatečný napětí, měl by přece motor běžet i když už je dobíjení KO, ne? Nebo jsi měl po nastartování zapnutý nějaký žravý spotřebiče, který zapříčinily pokles napětí při snížení otáček?

Jinak jestli můžu napsat svůj názor na tu baterku, pokud je stříbro-vápníková určená pro vyšší dobíjecí napětí, tak bych ji nechal. Navíc podle tvýho popisu alternátor odešel po mechanický stránce, ne elektrický...

Re: Baterie

Napsal: 16.02.2014 22:33
od focusfan
Výbavu mám nadstandard, ale za jízdy mám max. radio, nic žravého namám :D

Jardo: Jsem laik, ale co říkáš bude možná ta příčina. Odešel altík, takže nemohl být pokles napětí v baterii právě kvůli tomu? Co mi ale teď vadí je to startování?! Např. 2x, 3x v pohodě a pak otočím kliček, stěží to naskočí, problikne baterka, tak přidám plyna už to běží....ale je to normální?

Re: Baterie

Napsal: 17.02.2014 06:56
od ZaQik
Zkus dobit baterku mimo auto

Re: Baterie

Napsal: 17.02.2014 08:53
od ballu
Vyměň oba kabely od baterky, někde bude jeden z nich uhnilý, na altík nebo na kostru. Aby to jednou šlo a podruhé ne a přitom se baterka nedobíjela, vždy to je přívodem. :wink:

Re: Baterie

Napsal: 28.02.2014 17:04
od klara
Prosím, umřela nám baterka na FoFo I.,1,8 tdci, nicméně rada automechanika byla koupit
co nejsilnější - já mám na FoFo II. 80 Ah, ale teď při hledání jsme zjistila, že jsou i různý startovací napětí. Poradíte mi co tam Fofíkovi koupit? Díky moc :perfect:

Re: Baterie

Napsal: 28.02.2014 17:16
od ZaQik
Aby se tam nejsilnejsi vesla ... sel bych cestou stejneho typu jako je puvodni.

Re: Baterie

Napsal: 28.02.2014 17:25
od mikki
Autobaterie VARTA Silver dynamic 77Ah , E44 ta by měla naprosto stačit nebo změřit kastlík jestli se tam vejde o kousek delší VARTA Silver dynamic 85Ah , F18

Re: Baterie

Napsal: 06.09.2014 11:31
od shibio
Prolezl jsem v rychlosti tohle vlákno. A nevšiml jsem si, že by se to řešilo. V návodu na výměnu píšou, že se má použít "kontaktová oxidační vazelína" můžu to nahradit "WéDéčkem"? Díky za rychlou odpověď. :palec_nahoru:

Re: Baterie

Napsal: 06.09.2014 11:36
od phofy
Ne wdčko počase vyprchá a pak ti to z oxiduje, já dávám normální vazelínu a už to takhle mám asi 3 roky a pořád v pohodě :palec_nahoru:

Re: Baterie

Napsal: 06.09.2014 12:30
od enjoy
WD je považováno za takový univerzál, že bych se nedivil, kdyby si s ním chtěl někdo vyčistit zuby :mrgreen:

Re: Baterie

Napsal: 06.09.2014 13:25
od phofy
:mrgreen: tak ono WD je na něco dobrý, ale moc dlouho tam nevydrží :(

Re: Baterie

Napsal: 06.09.2014 21:14
od DAveDOG
Ono taky WDčko není na dlouhodobé mazání, jako spíš krátkodobé promazání nebo uvolnění díky skvělé vzlínavosti. Jenže lidi ho opravdu "serou" kamkoliv, tak bych se nedivil kdyby ho někdo použil i jako deodorant. Někde jsem četl že to prý původně vynalezli pro atomové rakety. :mrgreen:

Raději tam opravdu dej klasickou kontatní vazelínu.

Re: Baterie

Napsal: 06.09.2014 21:35
od Nepér
Původně to vynalezli na odpuzování vody v raketách, takže to tam klidně dej. Já to většinou omastím nějakou vazelínou, ale funguje to i nasucho, tak bych to moc neřešil.

Re: Baterie

Napsal: 07.09.2014 15:20
od gargulakj
Podle mě mazat kontakty "olejem" je nesmysl, olej přece není vodivý :bebng: Proto bych nemazal ničím co nemám v názvu kontaktní :perfect: Ale spíš bych to nechal suché :palec_nahoru: