Nicco :
Ako majitel oboch (docasne naraz

) to mozem zhodnotit takto :
- TD ide do vykonu ovela razantnejsie uz od 1500 rpm, fakt silny tah trva tak do 2500 rpm, potom zacina slabnut. Charakter 6 stupnovej prevodovky a momentovej krivky motora dava moznost jazdit dost ostro bez nutnosti vytacania motora nad 2500 otacok
- benzin je schopny po rovine ist na V tou 50-tkou pri cca 1400 rpm bez problemov. Zrychlenie je ale na bode mrazu, to treba podradit do trojky. Na udrziavanie prejazdovej rychlosti cez dlhu dedinu sa to ale pouzit da. Motor pri tych otackach ide uplne pravidelne, nesklbe, netrha, skratka je spokojny
- nad 130 je viditelna velmi mierna prevaha benzinaku, zrychluje akosi ochotnejsie (ma o 10 koni viac, rozdiel hmotnosti je v tejto rychlosti uz zanedbatelny)
- otazka spotreby - nemam overenu presnost PP, z Blavy do Soporne mi to vyslo v priemere 6.8 litra pri 110 - 115 km/h, v tom je zaratana 7 km piatkova bratislavska zapcha. Dnes rano start v Soporni, koniec v Seredi, 8 km dialnica cca 90, zvysne 3 km 50-tka po Soporni a Seredi, spotreba 7.1 / 100
- otacky pri 90 - 2500, 130 - 3600. Motor je pocutelny az od rychlosti 160 km/h, spotrebu som radsej nepozeral, aby ma ako dlhorocneho prikladaca do kachiel nevykotilo, priemerna spotreba Vlckovce ESSO - Soporna pri priemernej rychlosti 160km/h (test maximalky) 13.5/100
Som prekvapeny, ako usporny je ten dvojlitrovy benzinak. Nesmie sa mu ale velmi dupat na krk. Jedno je ale iste - chyba mu sestka ako dialnicny rychlobeh. To auto by si ju fakt zasluzilo.