Aky je 2.0 Duratec HE ?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Hod este raz VIN, dam sem obrazok, ako by to malo vyzerat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Ten nakres nasavania uz sme tu niekde mali, zeby sa nieco zmenilo? Kazodpadne tu je moje VIN: WF05XXWPD55P84699
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
ryko :
Tu je nakres sania Tvojho motora (DURATEC HE) :

Diely napojene na 9J559A vratane tohto tam nemas, patri to na nieco ine, v katalogu je poznamka, ze tento diel sa nevztahuje na dane vozidlo.
Ked som ale pozeral jedno Mondeo Mk.IV 2.0i, na moje velke prekvapenie to tam tiez nebolo. Moze tuto skutocnost niekto potvrdit ? Trojkove Mondea to maju, to viem na 100%, na jednom o ktorom som uvazoval to aj poriadne klepotalo.
EDIT :
Nasiel som VIN Mondea Mk.III 2.0i a ten (DURATEC HE SEFI) to ma takto :

Tu je nakres sania Tvojho motora (DURATEC HE) :

Diely napojene na 9J559A vratane tohto tam nemas, patri to na nieco ine, v katalogu je poznamka, ze tento diel sa nevztahuje na dane vozidlo.
Ked som ale pozeral jedno Mondeo Mk.IV 2.0i, na moje velke prekvapenie to tam tiez nebolo. Moze tuto skutocnost niekto potvrdit ? Trojkove Mondea to maju, to viem na 100%, na jednom o ktorom som uvazoval to aj poriadne klepotalo.
EDIT :
Nasiel som VIN Mondea Mk.III 2.0i a ten (DURATEC HE SEFI) to ma takto :

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Tak dnes (vlastne vcera) som zakusil, co to znamena mat pod kapotou tento motor. Je naozaj vyborny. Vykonny a zaroven usporny. Do 3k rpm ma s tazkym FFII dost prace, no po prekroceni 4k je to uplne ine, akoby sa mi pod prdelou zapalila startovacia raketa z C130 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Takze klasika diesel taha: 0-3000 a atmo benzin: 3000-6000. Da sa ale jazdit tym dvojlitrom uz niekde po rovine od 1500ot? Kolko ma spotrebu pri 100kmh a 130kmh? a ake ma otacky pri 130kmh?
Co sa dynamiky tyka, je lepsi d alebo i?
Co sa dynamiky tyka, je lepsi d alebo i?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Nicco :
Ako majitel oboch (docasne naraz
) to mozem zhodnotit takto :
- TD ide do vykonu ovela razantnejsie uz od 1500 rpm, fakt silny tah trva tak do 2500 rpm, potom zacina slabnut. Charakter 6 stupnovej prevodovky a momentovej krivky motora dava moznost jazdit dost ostro bez nutnosti vytacania motora nad 2500 otacok
- benzin je schopny po rovine ist na V tou 50-tkou pri cca 1400 rpm bez problemov. Zrychlenie je ale na bode mrazu, to treba podradit do trojky. Na udrziavanie prejazdovej rychlosti cez dlhu dedinu sa to ale pouzit da. Motor pri tych otackach ide uplne pravidelne, nesklbe, netrha, skratka je spokojny
- nad 130 je viditelna velmi mierna prevaha benzinaku, zrychluje akosi ochotnejsie (ma o 10 koni viac, rozdiel hmotnosti je v tejto rychlosti uz zanedbatelny)
- otazka spotreby - nemam overenu presnost PP, z Blavy do Soporne mi to vyslo v priemere 6.8 litra pri 110 - 115 km/h, v tom je zaratana 7 km piatkova bratislavska zapcha. Dnes rano start v Soporni, koniec v Seredi, 8 km dialnica cca 90, zvysne 3 km 50-tka po Soporni a Seredi, spotreba 7.1 / 100
- otacky pri 90 - 2500, 130 - 3600. Motor je pocutelny az od rychlosti 160 km/h, spotrebu som radsej nepozeral, aby ma ako dlhorocneho prikladaca do kachiel nevykotilo, priemerna spotreba Vlckovce ESSO - Soporna pri priemernej rychlosti 160km/h (test maximalky) 13.5/100
Som prekvapeny, ako usporny je ten dvojlitrovy benzinak. Nesmie sa mu ale velmi dupat na krk. Jedno je ale iste - chyba mu sestka ako dialnicny rychlobeh. To auto by si ju fakt zasluzilo.
Ako majitel oboch (docasne naraz

- TD ide do vykonu ovela razantnejsie uz od 1500 rpm, fakt silny tah trva tak do 2500 rpm, potom zacina slabnut. Charakter 6 stupnovej prevodovky a momentovej krivky motora dava moznost jazdit dost ostro bez nutnosti vytacania motora nad 2500 otacok
- benzin je schopny po rovine ist na V tou 50-tkou pri cca 1400 rpm bez problemov. Zrychlenie je ale na bode mrazu, to treba podradit do trojky. Na udrziavanie prejazdovej rychlosti cez dlhu dedinu sa to ale pouzit da. Motor pri tych otackach ide uplne pravidelne, nesklbe, netrha, skratka je spokojny
- nad 130 je viditelna velmi mierna prevaha benzinaku, zrychluje akosi ochotnejsie (ma o 10 koni viac, rozdiel hmotnosti je v tejto rychlosti uz zanedbatelny)
- otazka spotreby - nemam overenu presnost PP, z Blavy do Soporne mi to vyslo v priemere 6.8 litra pri 110 - 115 km/h, v tom je zaratana 7 km piatkova bratislavska zapcha. Dnes rano start v Soporni, koniec v Seredi, 8 km dialnica cca 90, zvysne 3 km 50-tka po Soporni a Seredi, spotreba 7.1 / 100
- otacky pri 90 - 2500, 130 - 3600. Motor je pocutelny az od rychlosti 160 km/h, spotrebu som radsej nepozeral, aby ma ako dlhorocneho prikladaca do kachiel nevykotilo, priemerna spotreba Vlckovce ESSO - Soporna pri priemernej rychlosti 160km/h (test maximalky) 13.5/100
Som prekvapeny, ako usporny je ten dvojlitrovy benzinak. Nesmie sa mu ale velmi dupat na krk. Jedno je ale iste - chyba mu sestka ako dialnicny rychlobeh. To auto by si ju fakt zasluzilo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- petersbond
- Test driver
- Příspěvky: 2880
- Registrován: 27.02.2008 17:50
- Bydliště: kousek od Plzně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Jen by mohl mít víc koníků.


byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Mr. Bond :
ST to isti
ST to isti

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Sakra zase ta kratka 5ka bez 6ky. Cakal som menej otacok, nez 3600, ale to si budem musiet kupit asi turbo(benzin), aby to bolo 2500, alebo V6. Keby tam dali 6ku, tak samozrejme by to nemalo zrychlenie z 130 na 160, ale to je malo vyuzitelne a kopce by to na 6ke zvladlo si myslim. Skoda, preskoda.
BTW, jeden pekny: http://www.aaaauto.cz/cz/ford-focus/car ... r_branch=4
BTW, jeden pekny: http://www.aaaauto.cz/cz/ford-focus/car ... r_branch=4
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Vyzera velmi slusne.
Ad otacky - keby tomu dali sestku tak, ze by mal pri 130 km/h 3000 rpm, akceleracia by tym hodne utrpela. Ale ako dialnicny rychlobeh by to bolo super. Nieco take existuje - Mondeo 1.8 SCi. Ma to prevodovku MMT6, je ale samozrejme poskladana inak ako s motormi TDCI. Cital som recenziu a prave neschonost udrzat rychlost v kopcoch bolo to jedine, co mu vytykali. Mondeo je ale o cosi tazsie ako Focus...
Ked budem mat cas, skusim tu prevodovku nasimulovat.
EDIT ;
Nasimulovane :
sestka - prevodovy pomer 0.68 co pri 130 dava 3000 rpm.
130->160 na V. za 13.7, na VI. za neuveritelnych 21.4 sekundy, co je o 56% viac. Je otazne, ci by to bolo vobec pouzitelne. Pri 3000 rpm ma 2.0i krutiak 170 Nm (rovnaky ako Fobia 1.2TSI 77kW - nech zije downsizing
). Vdaka emisiam je prave v 3000 rpm tento motor v krutiakovej diere, pretoze pri 2500 ma 175, tu istu hodnotu potom dosahuje pri 3500.
Ad otacky - keby tomu dali sestku tak, ze by mal pri 130 km/h 3000 rpm, akceleracia by tym hodne utrpela. Ale ako dialnicny rychlobeh by to bolo super. Nieco take existuje - Mondeo 1.8 SCi. Ma to prevodovku MMT6, je ale samozrejme poskladana inak ako s motormi TDCI. Cital som recenziu a prave neschonost udrzat rychlost v kopcoch bolo to jedine, co mu vytykali. Mondeo je ale o cosi tazsie ako Focus...
Ked budem mat cas, skusim tu prevodovku nasimulovat.
EDIT ;
Nasimulovane :
sestka - prevodovy pomer 0.68 co pri 130 dava 3000 rpm.
130->160 na V. za 13.7, na VI. za neuveritelnych 21.4 sekundy, co je o 56% viac. Je otazne, ci by to bolo vobec pouzitelne. Pri 3000 rpm ma 2.0i krutiak 170 Nm (rovnaky ako Fobia 1.2TSI 77kW - nech zije downsizing

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
No a to zhoupnutí ve 3000 ot. se odstraní vymontováním klapek v sání. Jinak šestka u tohoto motoru je zbytečná, na úsporu by vliv neměla. Byl by těžší převod, motor by ho bez problému utáhl, ale efekt menší spotřeby na šestku by byl ta tam, vzal by více jak na lechtanou pětku. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Podla katalogu klapky nemam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Po simulacii nasleduje prax:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 14#p748614
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 14#p748614
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Zaujimave, ktovie, ci by sa ten sestkvalt popratal do Focusa. Ked sa tam ale zmesti 2.0TDCI s MMT6, toto by ist malo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Ryko
- Nováček
- Příspěvky: 170
- Registrován: 02.02.2010 13:33
- Bydliště: PO, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?
Uf, tak toto pre mna asi nie, ak by teda mala utrpiet akceleracia... dialnice nastacie tolko neriesim a sprevodovanie je podla mna aj pri 5-kvalte velmi dobre...
Ale jedna vec ma zaujala, V12 pise, ze dvojliter nam pekne slape aj pri 1400 otackach na 5.stupni po meste... no neviem, je sice pravda, ze ked som takto skusal jazdit, motor sa tvaril ze s tym nema ziadny problem, ale... je toto z dlhodobeho hladiska v poriadku? Ide mi hlavne o to, ci taketo nizke otazky mozu nejakym sposobom motoru ublizit, napr. dvojhmotnemu zotrvacniku... Neviem sice aky je skutocny rozdiel spotreby medzi 4.stupnom pri 1900 otackach (takto jazdim mesto ja) a 5.stupni a 1400 otackach, ale velky podla vsetkeho nie... a pri stvorke a tych 1900 otackach sa da normalne zrychlovat a bez toho, aby som bol na vyjazde z dediny brzdiaci element...
Ale jedna vec ma zaujala, V12 pise, ze dvojliter nam pekne slape aj pri 1400 otackach na 5.stupni po meste... no neviem, je sice pravda, ze ked som takto skusal jazdit, motor sa tvaril ze s tym nema ziadny problem, ale... je toto z dlhodobeho hladiska v poriadku? Ide mi hlavne o to, ci taketo nizke otazky mozu nejakym sposobom motoru ublizit, napr. dvojhmotnemu zotrvacniku... Neviem sice aky je skutocny rozdiel spotreby medzi 4.stupnom pri 1900 otackach (takto jazdim mesto ja) a 5.stupni a 1400 otackach, ale velky podla vsetkeho nie... a pri stvorke a tych 1900 otackach sa da normalne zrychlovat a bez toho, aby som bol na vyjazde z dediny brzdiaci element...

Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0




Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů