Aky je 2.0 Duratec HE ?

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 31.01.2012 12:44

Hod este raz VIN, dam sem obrazok, ako by to malo vyzerat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 31.01.2012 13:55

Ten nakres nasavania uz sme tu niekde mali, zeby sa nieco zmenilo? Kazodpadne tu je moje VIN: WF05XXWPD55P84699
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 31.01.2012 14:13

ryko :
Tu je nakres sania Tvojho motora (DURATEC HE) :

Obrázek

Diely napojene na 9J559A vratane tohto tam nemas, patri to na nieco ine, v katalogu je poznamka, ze tento diel sa nevztahuje na dane vozidlo.

Ked som ale pozeral jedno Mondeo Mk.IV 2.0i, na moje velke prekvapenie to tam tiez nebolo. Moze tuto skutocnost niekto potvrdit ? Trojkove Mondea to maju, to viem na 100%, na jednom o ktorom som uvazoval to aj poriadne klepotalo.

EDIT :
Nasiel som VIN Mondea Mk.III 2.0i a ten (DURATEC HE SEFI) to ma takto :

Obrázek
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 31.03.2012 02:18

Tak dnes (vlastne vcera) som zakusil, co to znamena mat pod kapotou tento motor. Je naozaj vyborny. Vykonny a zaroven usporny. Do 3k rpm ma s tazkym FFII dost prace, no po prekroceni 4k je to uplne ine, akoby sa mi pod prdelou zapalila startovacia raketa z C130 :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Nicco » 31.03.2012 09:20

Takze klasika diesel taha: 0-3000 a atmo benzin: 3000-6000. Da sa ale jazdit tym dvojlitrom uz niekde po rovine od 1500ot? Kolko ma spotrebu pri 100kmh a 130kmh? a ake ma otacky pri 130kmh?
Co sa dynamiky tyka, je lepsi d alebo i?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 02.04.2012 06:25

Nicco :

Ako majitel oboch (docasne naraz :mrgreen: ) to mozem zhodnotit takto :
- TD ide do vykonu ovela razantnejsie uz od 1500 rpm, fakt silny tah trva tak do 2500 rpm, potom zacina slabnut. Charakter 6 stupnovej prevodovky a momentovej krivky motora dava moznost jazdit dost ostro bez nutnosti vytacania motora nad 2500 otacok
- benzin je schopny po rovine ist na V tou 50-tkou pri cca 1400 rpm bez problemov. Zrychlenie je ale na bode mrazu, to treba podradit do trojky. Na udrziavanie prejazdovej rychlosti cez dlhu dedinu sa to ale pouzit da. Motor pri tych otackach ide uplne pravidelne, nesklbe, netrha, skratka je spokojny
- nad 130 je viditelna velmi mierna prevaha benzinaku, zrychluje akosi ochotnejsie (ma o 10 koni viac, rozdiel hmotnosti je v tejto rychlosti uz zanedbatelny)
- otazka spotreby - nemam overenu presnost PP, z Blavy do Soporne mi to vyslo v priemere 6.8 litra pri 110 - 115 km/h, v tom je zaratana 7 km piatkova bratislavska zapcha. Dnes rano start v Soporni, koniec v Seredi, 8 km dialnica cca 90, zvysne 3 km 50-tka po Soporni a Seredi, spotreba 7.1 / 100
- otacky pri 90 - 2500, 130 - 3600. Motor je pocutelny az od rychlosti 160 km/h, spotrebu som radsej nepozeral, aby ma ako dlhorocneho prikladaca do kachiel nevykotilo, priemerna spotreba Vlckovce ESSO - Soporna pri priemernej rychlosti 160km/h (test maximalky) 13.5/100

Som prekvapeny, ako usporny je ten dvojlitrovy benzinak. Nesmie sa mu ale velmi dupat na krk. Jedno je ale iste - chyba mu sestka ako dialnicny rychlobeh. To auto by si ju fakt zasluzilo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
petersbond
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2880
Registrován: 27.02.2008 17:50
Bydliště: kousek od Plzně
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od petersbond » 02.04.2012 07:48

:palec_nahoru: Pod toto se podepíšu i já.

Jen by mohl mít víc koníků. :mrgreen: :mrgreen:
byl Ford Focus I combi 1.8, 85kW Ghia 07/99
byl Ford Focus II combi 2.0 107 kW Titanium 09/2005
Ford Grand Cmax 2.0 TDCI 07/2015

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 02.04.2012 09:33

Mr. Bond :
ST to isti :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Nicco » 02.04.2012 10:10

Sakra zase ta kratka 5ka bez 6ky. Cakal som menej otacok, nez 3600, ale to si budem musiet kupit asi turbo(benzin), aby to bolo 2500, alebo V6. Keby tam dali 6ku, tak samozrejme by to nemalo zrychlenie z 130 na 160, ale to je malo vyuzitelne a kopce by to na 6ke zvladlo si myslim. Skoda, preskoda.
BTW, jeden pekny: http://www.aaaauto.cz/cz/ford-focus/car ... r_branch=4
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 02.04.2012 11:35

Vyzera velmi slusne.

Ad otacky - keby tomu dali sestku tak, ze by mal pri 130 km/h 3000 rpm, akceleracia by tym hodne utrpela. Ale ako dialnicny rychlobeh by to bolo super. Nieco take existuje - Mondeo 1.8 SCi. Ma to prevodovku MMT6, je ale samozrejme poskladana inak ako s motormi TDCI. Cital som recenziu a prave neschonost udrzat rychlost v kopcoch bolo to jedine, co mu vytykali. Mondeo je ale o cosi tazsie ako Focus...
Ked budem mat cas, skusim tu prevodovku nasimulovat.

EDIT ;
Nasimulovane :
sestka - prevodovy pomer 0.68 co pri 130 dava 3000 rpm.
130->160 na V. za 13.7, na VI. za neuveritelnych 21.4 sekundy, co je o 56% viac. Je otazne, ci by to bolo vobec pouzitelne. Pri 3000 rpm ma 2.0i krutiak 170 Nm (rovnaky ako Fobia 1.2TSI 77kW - nech zije downsizing :mrgreen: ). Vdaka emisiam je prave v 3000 rpm tento motor v krutiakovej diere, pretoze pri 2500 ma 175, tu istu hodnotu potom dosahuje pri 3500.
Přílohy
20i_torque.PNG
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od ballu » 02.04.2012 19:30

No a to zhoupnutí ve 3000 ot. se odstraní vymontováním klapek v sání. Jinak šestka u tohoto motoru je zbytečná, na úsporu by vliv neměla. Byl by těžší převod, motor by ho bez problému utáhl, ale efekt menší spotřeby na šestku by byl ta tam, vzal by více jak na lechtanou pětku. :?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 02.04.2012 20:14

Podla katalogu klapky nemam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Nicco » 03.04.2012 16:13

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od V12 » 03.04.2012 19:05

Zaujimave, ktovie, ci by sa ten sestkvalt popratal do Focusa. Ked sa tam ale zmesti 2.0TDCI s MMT6, toto by ist malo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Ryko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 02.02.2010 13:33
Bydliště: PO, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Aky je 2.0 Duratec HE ?

Příspěvek od Ryko » 19.04.2012 12:46

Uf, tak toto pre mna asi nie, ak by teda mala utrpiet akceleracia... dialnice nastacie tolko neriesim a sprevodovanie je podla mna aj pri 5-kvalte velmi dobre...

Ale jedna vec ma zaujala, V12 pise, ze dvojliter nam pekne slape aj pri 1400 otackach na 5.stupni po meste... no neviem, je sice pravda, ze ked som takto skusal jazdit, motor sa tvaril ze s tym nema ziadny problem, ale... je toto z dlhodobeho hladiska v poriadku? Ide mi hlavne o to, ci taketo nizke otazky mozu nejakym sposobom motoru ublizit, napr. dvojhmotnemu zotrvacniku... Neviem sice aky je skutocny rozdiel spotreby medzi 4.stupnom pri 1900 otackach (takto jazdim mesto ja) a 5.stupni a 1400 otackach, ale velky podla vsetkeho nie... a pri stvorke a tych 1900 otackach sa da normalne zrychlovat a bez toho, aby som bol na vyjazde z dediny brzdiaci element... :)
Ford Focus II Hatchback, 2005, Jeans Blue, Ghia, Duratec HE 2.0

Obrázek
ObrázekObrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů